Eerola menee vain rahan takia ehdolle
persu pettää 20.2.2011 08:32
Vastauksia: 0
Lukukertoja: 5
TEKSTIKOKO:
Viestien esitystapa:
Vain rahan vuoksi ehdolle, onko motiivi helppo raha ja valtion maksamat taksikyydit mitkä menee veronmaksajien piikkiin. Vai meneekö homma niin että poika ei maksakkaan niitä enää itse vaan imee kaiken veronmaksajilta. Helpon rahan perässä tulee ihminen helposti ahneeksi ja kitupiikiksi, sittenkin väärä mies ajamaan maan asioita? Persu pettää tai sanotaan nämä kenellä on noussut jo kansanehdokkuus kupoliin ennen vaaleja, Freddy on tosi iso herra nykyjään. Eerola taas on varovainen ja piilossa, eikä sen periaatteesta enää tiedä onko se kansa vai helppo raha.
"Kansaedustajien palkkion laskemiseen eipä ole mies uskaltanut ottaa kantaa suunta tai toiseen, mistähän tuon nyt johtuu ; )"
Eerola pettää
ei ääntä
2
197
Vastaukset
- ahaa...
kepulainen paniikissa mustamaalaa...
- Sumuttajat
Wonterghen, Eerola ja vaalikone
Palkansaajan asialla olevat uuden työväenpuolueen edustajat haluavat ilmeisesti nostaa eläkeikää. eivät ota kantaa eläkeiän nostoon.Sammutetut lyhdyt ja sumutus jatkuu kun eivät omaa mielipidettään avoimesti julkaise. Mikä se sellainen poliitikko on jolla ei ole päätettävästä asiasta selkeää mielidettä, kyllä kansakin tietää.
Vaalikone 2011
Yleinen vanhuuseläkeikä on nostettava 65 vuoteen
Wonterghen
Eerola
En ota kantaa / siltä väliltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923