saunalahti lakkautti VIP-palvelun vuodenvaihteessa tai ainakin minä niin ymmärsin, mutta tosiasiassa palvelu näköjään on edelleen käytössä vanhoilla asiakkailla kenellä VIP kortti oli ennen vuodenvaihdetta. tänään kävin piruttani kokeilemassa sivua ja kappas pääsin sisälle vielä tunnuksillani ja siellähän oli tärkeää tietoa huoltopäivistä.
vk8 21-25 helmikuuta huoltoja tehdään eripuolilla maata ja yhteys saattaa olla poikki jopa kaksi tuntia.
lisäksi perinteinen vuosihuolto vk17 26-28 huhtikuuta.
onkos moni sitten tienyt että VIP palvelu toimii yhä?
huoltokatkot/huoltoviikot ja VIP
6
235
Vastaukset
- darlin
kiitos tiedosta sillä en minäkään tienyt että VIP-palveluihin vielä pääsisi, mutta näköjään pääsee. great correct saunalahti.
- nautilu
irtisanoin liittymän tammikuussa kun sanottiin selvästi että VIP-palvelu loppuu. nyt jos vaihtaisin takaisin saunalahteen niin en varmasti saisi enää VIP jäsnyyttä. onneksi sentään sain vuoden siitä nauttia.
- VIPune
nautilu kirjoitti:
irtisanoin liittymän tammikuussa kun sanottiin selvästi että VIP-palvelu loppuu. nyt jos vaihtaisin takaisin saunalahteen niin en varmasti saisi enää VIP jäsnyyttä. onneksi sentään sain vuoden siitä nauttia.
olin saunalahden VIP asiakas vuoden verran ja VIP sivuilla oli paljon kaikkea mukavaa sekä tulevaa tietoa saunalahden/elisan toiminnoista ja päivityksistä. tukiasemien komentti sivuilla oli mukava viettää aikaa jopa monta tuntia ja lukea asiakkaiden herjauksia. tulen kaipaamaan syvästi saunalahden VIP palvelua sillä DNA:lla ei tuollasta palvelua ole eikä koskaan tule.
- huoltajat
VIPune kirjoitti:
olin saunalahden VIP asiakas vuoden verran ja VIP sivuilla oli paljon kaikkea mukavaa sekä tulevaa tietoa saunalahden/elisan toiminnoista ja päivityksistä. tukiasemien komentti sivuilla oli mukava viettää aikaa jopa monta tuntia ja lukea asiakkaiden herjauksia. tulen kaipaamaan syvästi saunalahden VIP palvelua sillä DNA:lla ei tuollasta palvelua ole eikä koskaan tule.
näkeekö sieltä VIP:istä tarkemmin, että missä päin tällä viikolla niitä huoltoja tehdään milloinkin?
Että osaisi vähän varautua. - vellamon tsaari
huoltajat kirjoitti:
näkeekö sieltä VIP:istä tarkemmin, että missä päin tällä viikolla niitä huoltoja tehdään milloinkin?
Että osaisi vähän varautua.vk8 saunalahden huollot alueettain:
maanantai: uusimaa, päijäthäme, kantahäme ja kymeenlaakso
tiistai: etelä ja pohjois karjala sekä etelä ja pohjois savo sekä kainuu
keskiviikko: satakunta, keskisuomi sekä varsinais-suomi
torstai: pohjanmaa ja lappi
perjantai: varapäivä, kaikkialueet
huollot suoritetaan klo 10-17 välisenä aikana. - huoltajat
vellamon tsaari kirjoitti:
vk8 saunalahden huollot alueettain:
maanantai: uusimaa, päijäthäme, kantahäme ja kymeenlaakso
tiistai: etelä ja pohjois karjala sekä etelä ja pohjois savo sekä kainuu
keskiviikko: satakunta, keskisuomi sekä varsinais-suomi
torstai: pohjanmaa ja lappi
perjantai: varapäivä, kaikkialueet
huollot suoritetaan klo 10-17 välisenä aikana.kiitos tiedoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921959Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441642
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287