Sain koekäyttöön mokkulan kahdeksi viikoksi ja kas kummaa toimi erittäin hyvin täällä maalla. Ja innoissani sit tein kahden vuoden sopimuksen. Huh- ja heti alkoi tökkimään, olen kuulema käyttänyt tiedonsiirtoa senverran että nopeus hidastui, ja n. parilla eurolla sit ostin lisänopeutta. no tätä lystiä kesti kaksi päivää, ja taas pitäs tilata jotta nopeutta sais lisää...No kun arki koittaa käyn liikkeessä antamassa kyl palautetta.
Miksi he ei kertoneet tällasista....
OLEN PETTYNYT.
Sonerako FiksuNetti?
19
2296
Vastaukset
- SL:n tikun käyttäjä
Ei niitä kiinnosta riittääkö sulle Fiksunetin (lue: ei-oota-netin - heti täynnä) kaistavaraus.
EN OLE PUHELINMYYJÄ, mutta voin neuvoa sinua Palauttamaan Laitteen Soneralle ja haistattamaan paskat.-
Ota tilalle Saunalahden Mokkula - 13,90 euroa VERKON TÄYSINOPEUS ILMAN TIEDONSIIRTORAJAA, SIIRRÄ VAIKKA 200 GT KUUKAUDESSA!!!
http://saunalahti.fi/
Mokkula aina kaupan päälle, kuuluvuus hyvä. Kahden viikon testiaika.- SL mokkula täällä
Kun sinulle ei kerrottu ostovaiheessa kaistarajoituksista selvästi, sinulla on täysi OIKEUS purkaa sopimus.
Vaikka sitten kuluttaja-asiamiehen kautta. - Veikkenn
SL mokkula täällä kirjoitti:
Kun sinulle ei kerrottu ostovaiheessa kaistarajoituksista selvästi, sinulla on täysi OIKEUS purkaa sopimus.
Vaikka sitten kuluttaja-asiamiehen kautta.Sehän täällä , kun Sonera ois ainut joka kunnolla vois pelittää, ku niiden masto tässä aika liki...en kyl ymmärrä tuollaisia kaistarajoituksia. Pelleilyä. Ja ärsyttävää niiden tekstiviestittely, että osta lisänopeutta, sanoisinko jopa huijausta.
- jyrivaatainen
Veikkenn kirjoitti:
Sehän täällä , kun Sonera ois ainut joka kunnolla vois pelittää, ku niiden masto tässä aika liki...en kyl ymmärrä tuollaisia kaistarajoituksia. Pelleilyä. Ja ärsyttävää niiden tekstiviestittely, että osta lisänopeutta, sanoisinko jopa huijausta.
Oletko kokeillut käytännössä?
Ne kartat on aina suuntaa-antavia ja monesti Elisa toimii paremmin kuin Soneran tikku. Riippuu toki paikasta, joskus Sonera voi toimia paremmin.
Oletko tutustunut DNA karttaan? Onko sillä tarjota sinulle mobiilia? - jyrivaatainen
jyrivaatainen kirjoitti:
Oletko kokeillut käytännössä?
Ne kartat on aina suuntaa-antavia ja monesti Elisa toimii paremmin kuin Soneran tikku. Riippuu toki paikasta, joskus Sonera voi toimia paremmin.
Oletko tutustunut DNA karttaan? Onko sillä tarjota sinulle mobiilia?Itse vaihdoin Saunalahteen sen takia, kun Soneralla datakatot ja minulle ei riitä 20 Gt kuin korkeintaan pariksi viikoksi, enkä halua maksaa lisäkäytöstä. Saunalahden Nopsa täälläkin ja toimii hyvin missä liikun. Tampereen ulkopuolelta en ole testannut toimivuutta, paitsi lähikunnissa.
- Veikkenn
jyrivaatainen kirjoitti:
Itse vaihdoin Saunalahteen sen takia, kun Soneralla datakatot ja minulle ei riitä 20 Gt kuin korkeintaan pariksi viikoksi, enkä halua maksaa lisäkäytöstä. Saunalahden Nopsa täälläkin ja toimii hyvin missä liikun. Tampereen ulkopuolelta en ole testannut toimivuutta, paitsi lähikunnissa.
Elisan koekäyttöön , jos se toimii niin yritän sitten päästä tästä sopimuksesta eroon.
Dna ei toiminut.Kiitos myötäelämisestä. - jyrivaatainen
Veikkenn kirjoitti:
Elisan koekäyttöön , jos se toimii niin yritän sitten päästä tästä sopimuksesta eroon.
Dna ei toiminut.Kiitos myötäelämisestä.Kerro sitten tänne miten kävi asiassa, sillä mielenkiinnolla lukisin toimiiko Elisa/Saunalahti alueellasi ja miten Sonera reagoi tässä. Olen itse yrittänyt neuvotella Soneran kanssa räätälöidystä netistä kännykkään 15 euroa 384 kbit/sec ja olisin asiakas edelleen, mutta heitä ei edes kiinnostanut, tarjosivat vain Fiksunettiä. Siihenpä sitten asiakkuuskin jäi.
- Veikkenn
jyrivaatainen kirjoitti:
Kerro sitten tänne miten kävi asiassa, sillä mielenkiinnolla lukisin toimiiko Elisa/Saunalahti alueellasi ja miten Sonera reagoi tässä. Olen itse yrittänyt neuvotella Soneran kanssa räätälöidystä netistä kännykkään 15 euroa 384 kbit/sec ja olisin asiakas edelleen, mutta heitä ei edes kiinnostanut, tarjosivat vain Fiksunettiä. Siihenpä sitten asiakkuuskin jäi.
niin siinä sit kävi, ettei muut mokkulat suostunu toimimaan täällä syrjäseudulla, joten pakko oli sitten soneraan päätyä...ja tietty sit pakkomyivät sen 20gt , kun se FIKSUNETTI alkoi hidastamaan jo reilun viikon jälkeen....
tietenkään asiakaspalveluhenkilöt ei myöntäneet mitään virhettä myynnissä tapahtuneen....mutta pakko nyt sit niellä. Tarttes kyllä Sonerankin jotain tehdä että sais asiakkaat pysymään itsellään, kyllä kilpailevat jyrää sen mennentullen asustuskeskuksissa. Mut me maalaiset maksetaan Soneraa. - terminaattori85
mulla on käytössä sanalahden nopsa 1 ja toimii tosi hyvin : VERKON TÄYSINOPEUS ILMAN TIEDONSIIRTORAJAA, SIIRRÄ VAIKKA 200 GT KUUKAUDESSA!!!
- terminaattori85
terminaattori85 kirjoitti:
mulla on käytössä sanalahden nopsa 1 ja toimii tosi hyvin : VERKON TÄYSINOPEUS ILMAN TIEDONSIIRTORAJAA, SIIRRÄ VAIKKA 200 GT KUUKAUDESSA!!!
13,90 kk
- HEPPU,69
Mä kanssa olen Erittäin pettynyt "FIKSUNETTIIN" PERSEESTÄ KOKO MOKKULA ,,,,MARKKINOINTIKIKKOJA
- Jo sieppaa
Miten te ihmiset olette niin helevetin tyhmiä! Miten muka toimi erittäin hyvin, mutullako vai, kun pitäisi ottaa mittarit käyttöön ja muodostaa käsitys nopeudesta kokonaisuudessaan, niin eikö jotkut haaveile ja mutuile.
Ja jos ei osaa sanoa ei niille puhelinmyyjä-paskamahoille, niin eikö sitä luuria saada kiinni.
Millasen typeryyden vaatii taas tehdä kahden vuoden sopimus, tietämättä mitä saa, ei helevetin helevetti näitä uusavuttomia. - Mr.ylilautalainen
Sama meille ei kerrottu että siinä on data rajoitus ja 16 päivän palautus meni siinä aikana kun netti oli nopea mutta sen jälkeen hidastui sonera on hanurista anaalista ja perseeeeestä
- roposetä
Teel Finlandissa ei ole datakäyttöä ja soneran verkossa toimii. tele piste fi
- huijatuksitullut
joo mullapa on samavika että tulipa sitten hommattuva paska nettiliittymä eikä mitään myyjä maininnu rajotuksista eikä lisämaksuista.,.Nytkö on sitten oltava tuon perhanan soneran kytköksissä se 24kk Vai ottasko yhteyttä kuluttaja asijamieheen ja koittas purkaa sopimuksen.....Alkaahan tuo tuommonen asijakkaitten kusettaminen ottamaan päähän....
- Sonera is best,
Vituttaako?
- F**k you Sonera
Sonera on sun housuissas.
- Tinkuli
Sonera on aina minulla toiminut hyvin ja ollut paras yhteys!
- ex-saunalthi
Miksette ihmiset ota liittymää tele finlandilta? ei datakattoa, jos soneran verkkoon tahdotte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848