Sonerako FiksuNetti?

Veikken

Sain koekäyttöön mokkulan kahdeksi viikoksi ja kas kummaa toimi erittäin hyvin täällä maalla. Ja innoissani sit tein kahden vuoden sopimuksen. Huh- ja heti alkoi tökkimään, olen kuulema käyttänyt tiedonsiirtoa senverran että nopeus hidastui, ja n. parilla eurolla sit ostin lisänopeutta. no tätä lystiä kesti kaksi päivää, ja taas pitäs tilata jotta nopeutta sais lisää...No kun arki koittaa käyn liikkeessä antamassa kyl palautetta.
Miksi he ei kertoneet tällasista....
OLEN PETTYNYT.

19

2274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SL:n tikun käyttäjä

      Ei niitä kiinnosta riittääkö sulle Fiksunetin (lue: ei-oota-netin - heti täynnä) kaistavaraus.

      EN OLE PUHELINMYYJÄ, mutta voin neuvoa sinua Palauttamaan Laitteen Soneralle ja haistattamaan paskat.-

      Ota tilalle Saunalahden Mokkula - 13,90 euroa VERKON TÄYSINOPEUS ILMAN TIEDONSIIRTORAJAA, SIIRRÄ VAIKKA 200 GT KUUKAUDESSA!!!

      http://saunalahti.fi/

      Mokkula aina kaupan päälle, kuuluvuus hyvä. Kahden viikon testiaika.

      • SL mokkula täällä

        Kun sinulle ei kerrottu ostovaiheessa kaistarajoituksista selvästi, sinulla on täysi OIKEUS purkaa sopimus.

        Vaikka sitten kuluttaja-asiamiehen kautta.


      • Veikkenn
        SL mokkula täällä kirjoitti:

        Kun sinulle ei kerrottu ostovaiheessa kaistarajoituksista selvästi, sinulla on täysi OIKEUS purkaa sopimus.

        Vaikka sitten kuluttaja-asiamiehen kautta.

        Sehän täällä , kun Sonera ois ainut joka kunnolla vois pelittää, ku niiden masto tässä aika liki...en kyl ymmärrä tuollaisia kaistarajoituksia. Pelleilyä. Ja ärsyttävää niiden tekstiviestittely, että osta lisänopeutta, sanoisinko jopa huijausta.


      • jyrivaatainen
        Veikkenn kirjoitti:

        Sehän täällä , kun Sonera ois ainut joka kunnolla vois pelittää, ku niiden masto tässä aika liki...en kyl ymmärrä tuollaisia kaistarajoituksia. Pelleilyä. Ja ärsyttävää niiden tekstiviestittely, että osta lisänopeutta, sanoisinko jopa huijausta.

        Oletko kokeillut käytännössä?

        Ne kartat on aina suuntaa-antavia ja monesti Elisa toimii paremmin kuin Soneran tikku. Riippuu toki paikasta, joskus Sonera voi toimia paremmin.

        Oletko tutustunut DNA karttaan? Onko sillä tarjota sinulle mobiilia?


      • jyrivaatainen
        jyrivaatainen kirjoitti:

        Oletko kokeillut käytännössä?

        Ne kartat on aina suuntaa-antavia ja monesti Elisa toimii paremmin kuin Soneran tikku. Riippuu toki paikasta, joskus Sonera voi toimia paremmin.

        Oletko tutustunut DNA karttaan? Onko sillä tarjota sinulle mobiilia?

        Itse vaihdoin Saunalahteen sen takia, kun Soneralla datakatot ja minulle ei riitä 20 Gt kuin korkeintaan pariksi viikoksi, enkä halua maksaa lisäkäytöstä. Saunalahden Nopsa täälläkin ja toimii hyvin missä liikun. Tampereen ulkopuolelta en ole testannut toimivuutta, paitsi lähikunnissa.


      • Veikkenn
        jyrivaatainen kirjoitti:

        Itse vaihdoin Saunalahteen sen takia, kun Soneralla datakatot ja minulle ei riitä 20 Gt kuin korkeintaan pariksi viikoksi, enkä halua maksaa lisäkäytöstä. Saunalahden Nopsa täälläkin ja toimii hyvin missä liikun. Tampereen ulkopuolelta en ole testannut toimivuutta, paitsi lähikunnissa.

        Elisan koekäyttöön , jos se toimii niin yritän sitten päästä tästä sopimuksesta eroon.
        Dna ei toiminut.Kiitos myötäelämisestä.


      • jyrivaatainen
        Veikkenn kirjoitti:

        Elisan koekäyttöön , jos se toimii niin yritän sitten päästä tästä sopimuksesta eroon.
        Dna ei toiminut.Kiitos myötäelämisestä.

        Kerro sitten tänne miten kävi asiassa, sillä mielenkiinnolla lukisin toimiiko Elisa/Saunalahti alueellasi ja miten Sonera reagoi tässä. Olen itse yrittänyt neuvotella Soneran kanssa räätälöidystä netistä kännykkään 15 euroa 384 kbit/sec ja olisin asiakas edelleen, mutta heitä ei edes kiinnostanut, tarjosivat vain Fiksunettiä. Siihenpä sitten asiakkuuskin jäi.


      • Veikkenn
        jyrivaatainen kirjoitti:

        Kerro sitten tänne miten kävi asiassa, sillä mielenkiinnolla lukisin toimiiko Elisa/Saunalahti alueellasi ja miten Sonera reagoi tässä. Olen itse yrittänyt neuvotella Soneran kanssa räätälöidystä netistä kännykkään 15 euroa 384 kbit/sec ja olisin asiakas edelleen, mutta heitä ei edes kiinnostanut, tarjosivat vain Fiksunettiä. Siihenpä sitten asiakkuuskin jäi.

        niin siinä sit kävi, ettei muut mokkulat suostunu toimimaan täällä syrjäseudulla, joten pakko oli sitten soneraan päätyä...ja tietty sit pakkomyivät sen 20gt , kun se FIKSUNETTI alkoi hidastamaan jo reilun viikon jälkeen....
        tietenkään asiakaspalveluhenkilöt ei myöntäneet mitään virhettä myynnissä tapahtuneen....mutta pakko nyt sit niellä. Tarttes kyllä Sonerankin jotain tehdä että sais asiakkaat pysymään itsellään, kyllä kilpailevat jyrää sen mennentullen asustuskeskuksissa. Mut me maalaiset maksetaan Soneraa.


      • terminaattori85

        mulla on käytössä sanalahden nopsa 1 ja toimii tosi hyvin : VERKON TÄYSINOPEUS ILMAN TIEDONSIIRTORAJAA, SIIRRÄ VAIKKA 200 GT KUUKAUDESSA!!!


      • terminaattori85
        terminaattori85 kirjoitti:

        mulla on käytössä sanalahden nopsa 1 ja toimii tosi hyvin : VERKON TÄYSINOPEUS ILMAN TIEDONSIIRTORAJAA, SIIRRÄ VAIKKA 200 GT KUUKAUDESSA!!!

        13,90 kk


    • HEPPU,69

      Mä kanssa olen Erittäin pettynyt "FIKSUNETTIIN" PERSEESTÄ KOKO MOKKULA ,,,,MARKKINOINTIKIKKOJA

    • Jo sieppaa

      Miten te ihmiset olette niin helevetin tyhmiä! Miten muka toimi erittäin hyvin, mutullako vai, kun pitäisi ottaa mittarit käyttöön ja muodostaa käsitys nopeudesta kokonaisuudessaan, niin eikö jotkut haaveile ja mutuile.
      Ja jos ei osaa sanoa ei niille puhelinmyyjä-paskamahoille, niin eikö sitä luuria saada kiinni.
      Millasen typeryyden vaatii taas tehdä kahden vuoden sopimus, tietämättä mitä saa, ei helevetin helevetti näitä uusavuttomia.

    • Mr.ylilautalainen

      Sama meille ei kerrottu että siinä on data rajoitus ja 16 päivän palautus meni siinä aikana kun netti oli nopea mutta sen jälkeen hidastui sonera on hanurista anaalista ja perseeeeestä

    • roposetä

      Teel Finlandissa ei ole datakäyttöä ja soneran verkossa toimii. tele piste fi

    • huijatuksitullut

      joo mullapa on samavika että tulipa sitten hommattuva paska nettiliittymä eikä mitään myyjä maininnu rajotuksista eikä lisämaksuista.,.Nytkö on sitten oltava tuon perhanan soneran kytköksissä se 24kk Vai ottasko yhteyttä kuluttaja asijamieheen ja koittas purkaa sopimuksen.....Alkaahan tuo tuommonen asijakkaitten kusettaminen ottamaan päähän....

    • Sonera is best,

      Vituttaako?

      • F**k you Sonera

        Sonera on sun housuissas.


    • Tinkuli

      Sonera on aina minulla toiminut hyvin ja ollut paras yhteys!

    • ex-saunalthi

      Miksette ihmiset ota liittymää tele finlandilta? ei datakattoa, jos soneran verkkoon tahdotte

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe