astmakokeista

ä1

Lapselleni,7v.tehdään nyt astmakokeita. Kotona puhalleltu nyt Pef-mittariin(170-210) kohta viikko ja toinen viikko avaavan lääkkeen kanssa vielä edessä. Tuo avaavan lääkkeen määrä tuntuu jotenkin suurelta verrattuna keskusteluihin mitä olen netistä lukenut.. Tarkistin lääkkeen määrän kyllä lääkäriltä,ja vielä hoitajaltakin uudestaan. eli lapselleni määrättiin Ventoline evohaler 0.1mg/annos 4 sumutusta (siis 1 sumutus ja 5 hengittelyä,babyhaler, x4) aamulla ja illalla,ja ne Pef mittaukset sitten aina ennen avaavaa ja jälkeen.

Minkälaisia annostuksia kyseistä lääkettä lapsillanne on astmakokeissa annettu? ja lapseni on 114cm ja 20kg.

4

408

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön mutsikka

teidän käydä keuhkokuvissa ? Kysyn vaan, kun meidänkin muksulle ehkä tulee astmakokeet . Lääkäri vain kertoi tällaisestakin..

• ä1

joo käytiin keuhkokuvissa. siellä näkyi jonkin verran juostetta.

• Kyselijä minäkin
        ä1 kirjoitti:

joo käytiin keuhkokuvissa. siellä näkyi jonkin verran juostetta.

kaikilla Astmaa sairastavilla noita juosteita ?

• 17
        Kyselijä minäkin kirjoitti:

kaikilla Astmaa sairastavilla noita juosteita ?

Minä sairastan vaikeaa astmaa, eikä ole keuhkokuvissa näkynyt mitään erikoista (jos siis röngtenistä kyse).

Spirometria, pef-puhallukset ja keuhkojen tähystys ovatkin sitten kertoneet vähän toisenlaisia asioita keuhkojeni kunnosta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe