Lapselleni,7v.tehdään nyt astmakokeita. Kotona puhalleltu nyt Pef-mittariin(170-210) kohta viikko ja toinen viikko avaavan lääkkeen kanssa vielä edessä. Tuo avaavan lääkkeen määrä tuntuu jotenkin suurelta verrattuna keskusteluihin mitä olen netistä lukenut.. Tarkistin lääkkeen määrän kyllä lääkäriltä,ja vielä hoitajaltakin uudestaan. eli lapselleni määrättiin Ventoline evohaler 0.1mg/annos 4 sumutusta (siis 1 sumutus ja 5 hengittelyä,babyhaler, x4) aamulla ja illalla,ja ne Pef mittaukset sitten aina ennen avaavaa ja jälkeen.
Minkälaisia annostuksia kyseistä lääkettä lapsillanne on astmakokeissa annettu? ja lapseni on 114cm ja 20kg.
astmakokeista
4
364
Vastaukset
- Tietämätön mutsikka
teidän käydä keuhkokuvissa ? Kysyn vaan, kun meidänkin muksulle ehkä tulee astmakokeet . Lääkäri vain kertoi tällaisestakin..
- ä1
joo käytiin keuhkokuvissa. siellä näkyi jonkin verran juostetta.
- Kyselijä minäkin
ä1 kirjoitti:
joo käytiin keuhkokuvissa. siellä näkyi jonkin verran juostetta.
kaikilla Astmaa sairastavilla noita juosteita ?
- 17
Kyselijä minäkin kirjoitti:
kaikilla Astmaa sairastavilla noita juosteita ?
Minä sairastan vaikeaa astmaa, eikä ole keuhkokuvissa näkynyt mitään erikoista (jos siis röngtenistä kyse).
Spirometria, pef-puhallukset ja keuhkojen tähystys ovatkin sitten kertoneet vähän toisenlaisia asioita keuhkojeni kunnosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987