Lapselleni,7v.tehdään nyt astmakokeita. Kotona puhalleltu nyt Pef-mittariin(170-210) kohta viikko ja toinen viikko avaavan lääkkeen kanssa vielä edessä. Tuo avaavan lääkkeen määrä tuntuu jotenkin suurelta verrattuna keskusteluihin mitä olen netistä lukenut.. Tarkistin lääkkeen määrän kyllä lääkäriltä,ja vielä hoitajaltakin uudestaan. eli lapselleni määrättiin Ventoline evohaler 0.1mg/annos 4 sumutusta (siis 1 sumutus ja 5 hengittelyä,babyhaler, x4) aamulla ja illalla,ja ne Pef mittaukset sitten aina ennen avaavaa ja jälkeen.
Minkälaisia annostuksia kyseistä lääkettä lapsillanne on astmakokeissa annettu? ja lapseni on 114cm ja 20kg.
astmakokeista
4
408
Vastaukset 4
- Tietämätön mutsikka
teidän käydä keuhkokuvissa ? Kysyn vaan, kun meidänkin muksulle ehkä tulee astmakokeet . Lääkäri vain kertoi tällaisestakin..
- ä1
joo käytiin keuhkokuvissa. siellä näkyi jonkin verran juostetta.
- Kyselijä minäkin
ä1 kirjoitti:
joo käytiin keuhkokuvissa. siellä näkyi jonkin verran juostetta.
kaikilla Astmaa sairastavilla noita juosteita ?
- 17
Kyselijä minäkin kirjoitti:
kaikilla Astmaa sairastavilla noita juosteita ?
Minä sairastan vaikeaa astmaa, eikä ole keuhkokuvissa näkynyt mitään erikoista (jos siis röngtenistä kyse).
Spirometria, pef-puhallukset ja keuhkojen tähystys ovatkin sitten kertoneet vähän toisenlaisia asioita keuhkojeni kunnosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568