vastaamaan kaikista mokistaan ja erityisesti sen johtajat Pekka Puska ja Terhi Kilpi.
Mokat:
1. Sikarokotetta ei koskaan tutkittu tarpeeksi, vaan puolivalmis tuote markkinoille.
Siis onko THL:llä oikeus suoritta rokotekokeita ihmisillä ilman heidän lupaansa?
2. THL:n johtajat antoivat täydellisen vastuusta vapautuksen rokotetehtaille, koska rokotetehtaat eivät uskaltaneet
ottaa vastuuta puolivalmiista ja lähes kokeilemattomasta rokotteesta. Lääketehtaat ymmärsivät, että vaikeuksia
tulee, mutta THL ei ymmärtänyt mitään, vaan ryhtyi ihmiskokeisiin.
3.Sikaflunssa ei ollut tavallista flunssaa kummempi, niissä maissa, joissa ei rokotettu, joten rokotehysteria oli WHO:n,
lääketehtaiden ja THL:n masinoima täysi bluffi, josta kaikki asianosaiset rikastuivat, kuka myynnillä ja
kuka muilla korvauksilla.
Ja sairaan kokeilun tuloksena tuli sairaita ja kuolleita ihan pilvin pimein.
Missä ovat korvaukset?
Myoös päätöksenteossa olleet kansanedustajat oikeuteen.
MIKSI SUOMEN OIKEUSLAITOS JA VALTAKUNNANSYYTTÄJÄ EIVÄT TOIMI?
THL SAATAVA OIKEUTEEN
75
1023
Vastaukset
- Iiiik! Sikapiikki!
....jatkuu.
Sikainfluenssarokotteen sisältö:
Suomessa käytettävän Pandemrix-sikainfluenssarokotteen sisältö sekoittamisen jälkeen.
3,75 ug inaktivoitua, pilkottua influenssavirusta, joka sisältää kananmunissa tuotettua antigeenia A/Kalifornia/7/2009 (H1N1)v-kaltaisesta viruskannasta (X-179A)
vaikuttava aine:
10,69mg skvaleeni =tehosteaine
11,86mg DL-alfa-tokoferoli (E-vitamiini) =tehosteaine
4,86 mg polyoksietyleenisorbitaanimono-oleaatti (polysorbaatti 80) =tehosteaine
5,00 ug tiomersaali (elohopeayhdiste) =säilöntäaine
ovalbumiini
formaldehydi
gentamysiinisulfaatti
natriumdeoksikolaatti
oktoksinoli-10
natriumkloridi
dinatriumvetyfosfaatti
kaliumdivetyfosfaatti
kaliumkloridi
magnesiumkloridi
vesi
---
Formaldehydi:
Suomessa käytettävä Pandemrix-sikainfluenssarokote sisältää formaldehydiä. Formaldehydiä on käytetty rokotteen valmistuksessa influenssaviruksen inaktivointiin. Yksi annos Pandemrix-rokotetta sisältää sekoittamisen jälkeen formaldehydiä enintään 50 mikrogrammaa.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Formaldehydi on ihmisessä syöpää aiheuttava aine, mikäli sille altistuu pitkäaikaisesti tai toistuvasti. Toistuva altistuminen formaldehydille voi aiheuttaa myös silmien ja nenän kroonista ärsytystä, alempien hengitysteiden ärsytystä ja astman kaltaisia oireita. Toistuva ihoaltistus voi aiheuttaa allergista ihottumaa.
Lyhytaikaisen altistumisen vaikutuksia ovat muun muassa silmien ja hengitysteiden ärsytys. Hengitysteissä formaldehydi aiheuttaa polttavaa tunnetta, yskää, päänsärkyä, pahoinvointia ja hengenahdistusta. Formaldehydin hengittäminen voi aiheuttaa myös kurkunpään turvotusta, keuhkoputkien supistumista, keuhkotulehdusta, maksa- ja munuaisvaurioita sekä keuhkopöhön. Formaldehydin vesiliuosten roiskeet silmään aiheuttavat polttavaa tunnetta silmässä. Väkevä formaldehydin vesiliuos voi aiheuttaa sarveiskalvon samentumisen tai sokeutumisen. Formaldehydiliuos voi aiheuttaa ihon kihelmöintiä, kuivumista ja punoitusta.
Lähteet:
GlaxoSmithKline (Suomen rokotetoimittaja)
Työterveyslaitos
Maailman terveysjärjestö WHO
Euroopan lääkevirasto EMEA
---
Gentamysiinisulfaatti:
Suomessa käytettävä Pandemrix-sikainfluenssarokote sisältää gentamysiinisulfaattia, joka on vain sairaalakäyttöön tarkoitettu aminoglykosidiryhmän antibiootti.
Gentamysiinisulfaatin on todettu aiheuttavan ototoksisia ja nefrotoksisia haittavaikutuksia. Ototoksiset haittavaikutukset ilmenevät sisäkorvavaurioina ja nefrotoksiset haittavaikutukset munuaisvaurioina. Vaurioille herkkiä ovat erityisesti sikiöt ja vastasyntyneet, etenkin keskoset, sekä potilaat, jotka kärsivät munuaisten heikosta toiminnasta, nestetasapainon häiriöstä tai aliravitsemuksesta.
Gentamysiinisulfaatilla on havaittu myös seuraavia haittavaikutuksia: ihottuma, kutina, kuulohäiriöt ja sisäkorvavaurio, johon liittyy pahoinvointi, huimaus ja tasapainohäiriöt. Valkuaisvirtsaisuus, seerumin kreatiniini- ja ureapitoisuuden nousu, nokkosrokko. Poikkeavia maksa-arvoja ja verenkuvan muutoksia, jotka voidaan todeta ainoastaan verikokeesta.
Gentamysiinisulfaatti saattaa aiheuttaa huimausta ja pyörrytystä. Tämän vuoksi on syytä välttää autolla ajamista tai tarkkuutta vaativien koneiden käyttöä gentamysiinisulfaattilääkityksen aikana. Gentamysiinisulfaattia ei suositella käytettäväksi raskauden tai imetyksen aikana, koska aineen vaikutusta sikiöön tai pieniin lapsiin ei tunneta.
Gentamysiinisulfaattia, kuten kaikkia ototoksisia antibiootteja, saa käyttää vain pakottavissa tilanteissa.
---
Tällaisiin sikapiikistä sairastuneisiin törmään lähes päivittäin:
""Olen terve vanhempi nainen, ruokavalioini on ollut pienestä pitäen kasvisruoka. Liikun normaalisti, pääasiassa kävellen. En ole syönyt mitään lääkkeitä koskaan ! Joskus asperiini tabletti !
-
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Otin sika piikin ja nyt olen ollut kolmeviikkoa kuin invalidi. Ensin oli käsi puuduksissa , sitten tuli kainalo kipeäksi että, en voinut nostaa kättä. Joka liike sattui jopa pc- llä. kirjoittaminen, sitten niska jäykisty.
ei voi päätä kääntää. Kaikki piikin jälkeen ????
-
Olen varma että, sillä on ollut yhteys nyt oleviin kipuihin. En ota enää mitään piikkiä ! ""
Vieläkö haluat ottaa sikapiikin ja tehdä itsemurhan? En suosittele!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Vaiettu_sikainfluenssasta.html- Rokotteiden myrkyt
Voi helevetti, mitä myrkkyjä kansalle syötetään, Ei oo kyllä mikään ihme, jos noista sairastuu ja toiset saa vielä kuolemantaudinkin.
Kuuklakkaas vähän tota myrkkylistaa, niin kyllä takuusti yllätytte.
- lusikasta syöpää
Kun on ahistus päällä, niin kannattaisi tarkistaa ennen postausta, että mikä on palstan otsikko. Ettei ala huutamaan väärällä palstalla.
- 78976432
Olet aina ollut väärällä palstalla, joten lopeta nyt vihdoin ja viimein ja poistu sinne sinun oikealle palstalle eli roskakoriin.
- 37
Oikeuteen viedään rikoksista. THL:n toiminta on ollut laillista alusta loppuun. Ei se, että rokotteen vastustajat ovat vihaisia, ole mikään syy oikeudenkäyntiin.
1. Sikarokotetta ei millän ehditty tutkia enempää. Vaikka olisi tutkittukin, ei narkolepsia olis tullut missään normaalitutkimuksessa esille.
2. Kyseessä on kansainvälinen käytäntö tällaisissa tapauksissa, joissa rokote täytyy kehittää hyvin nopeasti. THL on aivan liian pieni tekijä, jotta se olisi voinut olla ko. sopimuksesta mitenkään vastuussa.
3. Alkuun sikainfluenssa oli poikkeuksellisen tappava, eikä kukaan voinut ennustaa, mihin suuntaan se mutantoituisi. Nytkin se on vielä tappava ja riskiryhmää ovat terveet nuoret.
Kaikki perustelusi olivat syvältä. Kun et ymmärrä, mistä kirjoitat, niin teet vaan itsesi tyhmäksi uhoamisellasi.- 18
Luehan kirjoituksesi ajatuksella. Jos olet yli 12 vuotias, on kehityksessäsi jotain pahasti vialla. Tesktisi olisi aikuisen kirjoittamaksi suorastaan harhaista.
Mitä sanoo oikeudentajuni. THL toimi olemassa olevilla pohjatiedoilla hyvän asiantuntijaorganisaation mukaisesti. Mitään laitonta ei ainakaan ole tullut esiin eikä nähdäkseni edes moraalitonta. Rokotevastaisten aivopesun mukaan heitä tietysti syytetään mistä tahansa, mutta mitään laitonta ei todellakaan ole ainakaan nykytietojen mukaan tapahtunut.
Jos ja kun joskus tulee vääjäämättä se Espanjantautia vastaava virus, niin silloin on hyvä, että meillä on vastuuta kantava ja tiukassa tilanteessa päätöksiin kykenevä terveydenhoito-organisaatio. Silloin viivyttely voi olla tappavaa hyvin suurelle joukolle ihmisiä. Laajamittaisten rokotetestien tekeminen on myöhäistä kun tilanne on päällä. Jos sika olisi muuntunut vaaralliseen suuntaan, kuten olisi aivan hyvin voinut tapahtua, niin nyt laskettaisiin tuhansia ruumiita muutaman narkoleptikon sijaan. Tällaisen ehkäisyäkö te "rokotekriittiset" haluatte vastustaa? - Ei kiitos Mengelelle
että testaamattomia lääkkeitä ja rokotteita saa testata ihmisillä kysymättä heiltä lupaa siihen.
Tällaista toimintaa harrasti saksanmaalla "herrasmies" ja lääkäri nimeltä Mengele, jos satut tuntemaan!
No hänkin oli senverran fiksu ettei tehnyt kokeita oman maan kansalaisilla, koska siitä olisi voinut joutua linnaan.
Mengelen kokeet suoritettiin muiden vähempiarvoisiksi katsottujen maiden kansalaisilla, joilla ei ollut
mitään ihmisarvoa, ainoastaan koekaniinien.
Ja Suomessa on nyt tehty sama juttu ja sinä siis kannatat siis sitä?
Taidat olla Mengelen kannattajia!?
Ei muuten todellakaan naurata, että ihmisille valehdellaan lääkkeistä ja rokotteista ja suorastaan pakotetaan ottamaan puolivalmiita ja testaamattomia roskalääkkeitä ja -rokotteita. - Lääkintävaksi
täällä hesan "Hiltonissa" lääkintävaksina ja taas hiljainen kausi näin viikon alus, niin voi työaikana tulla tänne nettiin
lueskeleen näitä juttuja ja joskus vastailenkin, ninku nyt aattelin.
Oon vähä tommonen hiljasemman sorttinen ja huomaamaton ja varmaankin siitä johtuu, ettei noi lekurit ja hoitsut ole aina huomanneet, että minäkin olen paikalla ja kyllä sitä sit on kuullu todella kaikenlaista juttuu, joka ei aina kylläkään taitais
kestää tota päivänvaloo. Monesti on kuullut niin ihme juttui, että on vaikeeta itekin uskoo, mutta täytyy varmaan uskoo,
kun kerran lekurit kertoo.
Noist rokotteistakin oon kuullu kaikenlaista lekurien kesken juteltua ja jos se pitää paikkansa, niin kyllä täytyy kallistua ton
kesskustelun aloittajan kannalle eli uskon aika pitkälti, että aloittajan väitteet saattavat olla tosia tai ainakin jonkun
luotettavan ja puolueettoman tahon pitäisi ne tutkia, sillä kyllä siinä on todella isoista asioista kyse.
Ja monet kerrat olen kuullut, kun lekurit keskustelee lääkityksisitä, ett mitä pitäis antaa potilaalle ja lopuksi päädytään sit
johonkin kokeiluun, jos se sit sattuis sopimaan eikä aiheuttais kovin koviii sivyvaikutuksii, että kyllä toi
lääkintä tuntuu lähinnä tommoselta, melkein silmät ummessa kokeilulta. Me3ikäläinenkin jo pysytys siihen ja onhan
toikin todiste ku se valelekuri menesty niin hyvin. Oli potilaitten mielestä parempi ku moni oikee lekuri.
Voi, voi paljon on täällä kuulu ja ihmettelemistä tästä hoitohommasta riittäis, kun vaan jaksais kirjotella.
Ehkä täytyy sittem myöhemmin kirjoittaa elämäkerta ja paljastukset. - paperit ja tiedot?
Lääkintävaksi kirjoitti:
täällä hesan "Hiltonissa" lääkintävaksina ja taas hiljainen kausi näin viikon alus, niin voi työaikana tulla tänne nettiin
Oon vähä tommonen hiljasemman sorttinen ja huomaamaton ja varmaankin siitä johtuu, ettei noi lekurit ja hoitsut ole aina huomanneet, että minäkin olen paikalla ja kyllä sitä sit on kuullu todella kaikenlaista juttuu, joka ei aina kylläkään taitais
kestää tota päivänvaloo. Monesti on kuullut niin ihme juttui, että on vaikeeta itekin uskoo, mutta täytyy varmaan uskoo,
Noist rokotteistakin oon kuullu kaikenlaista lekurien kesken juteltua ja jos se pitää paikkansa, niin kyllä täytyy kallistua ton
kesskustelun aloittajan kannalle eli uskon aika pitkälti, että aloittajan väitteet saattavat olla tosia tai ainakin jonkun
luotettavan ja puolueettoman tahon pitäisi ne tutkia, sillä kyllä siinä on todella isoista asioista kyse.
Ja monet kerrat olen kuullut, kun lekurit keskustelee lääkityksisitä, ett mitä pitäis antaa potilaalle ja lopuksi päädytään sit
johonkin kokeiluun, jos se sit sattuis sopimaan eikä aiheuttais kovin koviii sivyvaikutuksii, että kyllä toi
lääkintä tuntuu lähinnä tommoselta, melkein silmät ummessa kokeilulta. Me3ikäläinenkin jo pysytys siihen ja onhan
toikin todiste ku se valelekuri menesty niin hyvin. Oli potilaitten mielestä parempi ku moni oikee lekuri.
Voi, voi paljon on täällä kuulu ja ihmettelemistä tästä hoitohommasta riittäis, kun vaan jaksais kirjotella.
Ehkä täytyy sittem myöhemmin kirjoittaa elämäkerta ja paljastukset.Onko samaa luokka kuin täällä?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Ortopedi sai syytteen kuolemantuottamuksesta/art-1288371029089.html - 25
Ei kiitos Mengelelle kirjoitti:
että testaamattomia lääkkeitä ja rokotteita saa testata ihmisillä kysymättä heiltä lupaa siihen.
Tällaista toimintaa harrasti saksanmaalla "herrasmies" ja lääkäri nimeltä Mengele, jos satut tuntemaan!
No hänkin oli senverran fiksu ettei tehnyt kokeita oman maan kansalaisilla, koska siitä olisi voinut joutua linnaan.
Mengelen kokeet suoritettiin muiden vähempiarvoisiksi katsottujen maiden kansalaisilla, joilla ei ollut
mitään ihmisarvoa, ainoastaan koekaniinien.
Ja Suomessa on nyt tehty sama juttu ja sinä siis kannatat siis sitä?
Taidat olla Mengelen kannattajia!?
Ei muuten todellakaan naurata, että ihmisille valehdellaan lääkkeistä ja rokotteista ja suorastaan pakotetaan ottamaan puolivalmiita ja testaamattomia roskalääkkeitä ja -rokotteita.Keitä on rokotettu väkisin? Kuka ei ole tiennyt, että uusi rokote kehitettiin nopeasti?
Miten itse testaisit rokotteen, jos vaarallinen influenssa näyttäisi olevan ovella? Kuinka laaja testi olisi tarvittu, että ainoa todettu haittavaikutus narkolepsia olisi havaittu? Normaaleissa testeissä se ei harvinaisuutensa vuoksi olisi tullut näkyviin.
Natsikortin esiin veto kertoo vain argumenttien puutteesta ja kyvyttömyydestä asialliseen keskusteluun. Yritän silti:
Aloitus kuului: "THL saatava oikeuteen". Kerro nyt ihan omin sanoin ja ilman natsittelemista, miten THL on rikkonut lakia. - 31
Lääkintävaksi kirjoitti:
Ehkä täytyy sittem myöhemmin kirjoittaa elämäkerta ja paljastukset.Olet yhtä vähän lääkintävaksi kuin minä terveysministeri. Kyllä teidän jutut tunnetaan.
- Ammatilainen????
Lääkintävaksi kirjoitti:
Ehkä täytyy sittem myöhemmin kirjoittaa elämäkerta ja paljastukset.Mitä pillereitä olet siellä yövuorossa oikein napsinut. Juttusi tuntuvat sen verran oudoilta, että niistä on terveydenhoidon ammattilaisuus kaukana.
Eikö äiti ole kertonut, että valehteleminen on rumaa? - 35
25 kirjoitti:
Keitä on rokotettu väkisin? Kuka ei ole tiennyt, että uusi rokote kehitettiin nopeasti?
Miten itse testaisit rokotteen, jos vaarallinen influenssa näyttäisi olevan ovella? Kuinka laaja testi olisi tarvittu, että ainoa todettu haittavaikutus narkolepsia olisi havaittu? Normaaleissa testeissä se ei harvinaisuutensa vuoksi olisi tullut näkyviin.
Natsikortin esiin veto kertoo vain argumenttien puutteesta ja kyvyttömyydestä asialliseen keskusteluun. Yritän silti:
Aloitus kuului: "THL saatava oikeuteen". Kerro nyt ihan omin sanoin ja ilman natsittelemista, miten THL on rikkonut lakia.Aivan helvetillinen rummutus THL:ltä rokotteen ottamiseksi, suunnilleen näin sanottiin, että kuolet, jollet ota rokotetta.
Haittavaikutuksista kukaan ei puhunut mitään, vaan sanottiin, ettei mitään haittoja ole, korkeintaan vähän
lievää kuumetta.
Sinulla on erittäin lyhyt ja valikoiva muisti.
Puolassa ja baltian maissa ei rokotettu ja mitään ihmeellistä ei tapahtunut, vain sama jokasyksyinen flunssa, joka aina muutaman heikon kaataa. Jos näissä rokottamattomissa maissa olisi joku joukkokuolema sikaflunssaan tapahtunut, niin kyllä WHO ja THL olisi pitänyt huolen tiedotuksesta. Kyllä olisi lehdissä revitelty, mutta nyt piti ollakkin hiljaa, kun ei mitään tapahtunut vaikkei rokotettu.
"Miten itse testaisit rokotteen, jos vaarallinen influenssa näyttäisi olevan ovella?"
Oletko todella niin tyhmä ja yksinkertainen, ettet tiedä vastausta?
Asia on hyvin yksinkertainen: Testaamattomia lääkkeitä ei käytetä!
Kyllä tässä sellainen mielikuva sinusta tulee, ettet välitä muitten ihmisten kärsimyksistä tai hengestä yhtään mitään,
oma hyvinvointi on tärkeää ja ilmeisesti olet THL:n tai rokotefirman leivissä, koska niin innokkaasti heitä puolustat,
etkä voi myöntää, että rokotehysteria oli lääkefirmojen THL:N ja WHO:n täysi bluffi.
Kaikilla asianosaisilla lääkefirmojen osakkeita ja voittoo tuli, viis muusta. - töissä?
Lääkintävaksi kirjoitti:
Ehkä täytyy sittem myöhemmin kirjoittaa elämäkerta ja paljastukset.>täällä hesan "Hiltonissa"
Nyt on taas hörhöllä ajan ja paikan taju kateissa. Siitähän onkin kulunut jo muutama kuukausi, kun väitit olevasi "töissä" mielisairaalassa, joka on lakkautettu ajat sitten. - 29
35 kirjoitti:
Aivan helvetillinen rummutus THL:ltä rokotteen ottamiseksi, suunnilleen näin sanottiin, että kuolet, jollet ota rokotetta.
Haittavaikutuksista kukaan ei puhunut mitään, vaan sanottiin, ettei mitään haittoja ole, korkeintaan vähän
lievää kuumetta.
Sinulla on erittäin lyhyt ja valikoiva muisti.
Puolassa ja baltian maissa ei rokotettu ja mitään ihmeellistä ei tapahtunut, vain sama jokasyksyinen flunssa, joka aina muutaman heikon kaataa. Jos näissä rokottamattomissa maissa olisi joku joukkokuolema sikaflunssaan tapahtunut, niin kyllä WHO ja THL olisi pitänyt huolen tiedotuksesta. Kyllä olisi lehdissä revitelty, mutta nyt piti ollakkin hiljaa, kun ei mitään tapahtunut vaikkei rokotettu.
"Miten itse testaisit rokotteen, jos vaarallinen influenssa näyttäisi olevan ovella?"
Oletko todella niin tyhmä ja yksinkertainen, ettet tiedä vastausta?
Asia on hyvin yksinkertainen: Testaamattomia lääkkeitä ei käytetä!
Kyllä tässä sellainen mielikuva sinusta tulee, ettet välitä muitten ihmisten kärsimyksistä tai hengestä yhtään mitään,
oma hyvinvointi on tärkeää ja ilmeisesti olet THL:n tai rokotefirman leivissä, koska niin innokkaasti heitä puolustat,
etkä voi myöntää, että rokotehysteria oli lääkefirmojen THL:N ja WHO:n täysi bluffi.
Kaikilla asianosaisilla lääkefirmojen osakkeita ja voittoo tuli, viis muusta.En ole THL:n leivissä.
Osaatko vastata, miksi THL pitäisi viedä oikeuteen. Sehän on aloituksen aihe, eikä älämölö, jota suollat.
Lisäksi:
Oletko todella niin tyhmä ja yksinkertainen, ettet tiedä vastausta? Asia on hyvin yksinkertainen: Testaamattomia lääkkeitä ei käytetä!"
Rokotteen kaikki aineosat olivat virusta lukuunottamatta joissain muissa rokotteissa testattuja. Narkolepsia ei olisi tullut missään normaaleissa testeissä esille. Hätätilassa laajoja testejä EI ehdi tekemään. Espanjantaudin kaltainen influenssa voisi tappaa miljoonia ihmisiä. Pandremix oli muutamaa hyvin valitettavaa narkolepsiatapausta lukuun ottamatta turvallinen rokote.
Vaahtoat ihan turhaan. Mikä huuto olisi tullut jos rokotetta ei olisi hankittu ja taudin tappavuus olisi ollut esim 2 % ? Jonkun täytyy uskaltaa ottaa vastuu. Hyvä, että THL uskalsi. Jälkeenpäin on helppo räksyttää.
Oletko tyhmä?
Vastaahan nyt, miten THL on toiminut vastoin Suomen lakia? - Lääkimtävaksi
paperit ja tiedot? kirjoitti:
Onko samaa luokka kuin täällä?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Ortopedi sai syytteen kuolemantuottamuksesta/art-1288371029089.htmlkyllähän, ihan totuuden sanoakseni, niin kyllä lääkintävaksi pääsee kaikkiin papruihin käsiksi.
On täsä tullut sivusta nähtyä melko monet salasanat ja oon pannu ne muistiin, jos sattuis tarviin. - Lääkintävaksi
Ammatilainen???? kirjoitti:
Mitä pillereitä olet siellä yövuorossa oikein napsinut. Juttusi tuntuvat sen verran oudoilta, että niistä on terveydenhoidon ammattilaisuus kaukana.
Eikö äiti ole kertonut, että valehteleminen on rumaa?Kyllä näissä hommissa pillereissä pysyy, niinkuin pitääkin.
- Ori on ratsu+muut
25 kirjoitti:
Keitä on rokotettu väkisin? Kuka ei ole tiennyt, että uusi rokote kehitettiin nopeasti?
Aloitus kuului: "THL saatava oikeuteen". Kerro nyt ihan omin sanoin ja ilman natsittelemista, miten THL on rikkonut lakia."Miten itse testaisit rokotteen, jos vaarallinen influenssa näyttäisi olevan ovella? "
Testit tehtäisiin sinulle, sinun perheellesi ja sinun suvullesi, koska niin myötämielisesti suhtaudut tällaisiin
testaamattomiin ja puolivalmiisiin lääkkeisiin ja rokotteisiin.
Olethan nyt mies suostut, eiköstä vain?
Me lääketehtaat tarvitsemme juuri sinunkaltaisiasi uhrautuvaisia ihmisiä lääketieteen alttarille.
Kiitämme jo etukäteen ja vielä sukusikin sait mukaan, todella hienoa.
Ehdotamme mitalia sinulle sitten kokeiden jälkeen, jos olet hengissä. - 28
Ori on ratsu+muut kirjoitti:
"Miten itse testaisit rokotteen, jos vaarallinen influenssa näyttäisi olevan ovella? "
Testit tehtäisiin sinulle, sinun perheellesi ja sinun suvullesi, koska niin myötämielisesti suhtaudut tällaisiin
Me lääketehtaat tarvitsemme juuri sinunkaltaisiasi uhrautuvaisia ihmisiä lääketieteen alttarille.
Ehdotamme mitalia sinulle sitten kokeiden jälkeen, jos olet hengissä.Jos on kyse siitä, otanko rokotteen vai riskin sairastua vakavasti, niin pandremixin kaltaisen rokotteen ottaminen on hyvinkin turvallinen vaihtoehto. Totta kai suostuisin. Minuun ei vainoharhaisten pelottelu ole purrut eikä pure. Olette omien pelkojenne sumentamia.
- 5
Ori on ratsu+muut kirjoitti:
"Miten itse testaisit rokotteen, jos vaarallinen influenssa näyttäisi olevan ovella? "
Ehdotamme mitalia sinulle sitten kokeiden jälkeen, jos olet hengissä.Vastaahan sinä sitten, miksi THL pitäisi vetää oikeuteen?
- Natsat---Ei kiitos
29 kirjoitti:
En ole THL:n leivissä.
Osaatko vastata, miksi THL pitäisi viedä oikeuteen. Sehän on aloituksen aihe, eikä älämölö, jota suollat.
Lisäksi:
Oletko todella niin tyhmä ja yksinkertainen, ettet tiedä vastausta? Asia on hyvin yksinkertainen: Testaamattomia lääkkeitä ei käytetä!"
Rokotteen kaikki aineosat olivat virusta lukuunottamatta joissain muissa rokotteissa testattuja. Narkolepsia ei olisi tullut missään normaaleissa testeissä esille. Hätätilassa laajoja testejä EI ehdi tekemään. Espanjantaudin kaltainen influenssa voisi tappaa miljoonia ihmisiä. Pandremix oli muutamaa hyvin valitettavaa narkolepsiatapausta lukuun ottamatta turvallinen rokote.
Vaahtoat ihan turhaan. Mikä huuto olisi tullut jos rokotetta ei olisi hankittu ja taudin tappavuus olisi ollut esim 2 % ? Jonkun täytyy uskaltaa ottaa vastuu. Hyvä, että THL uskalsi. Jälkeenpäin on helppo räksyttää.
Oletko tyhmä?
Vastaahan nyt, miten THL on toiminut vastoin Suomen lakia?Oletko täysin vailla minkäänlaista oikeudentajua? Olet mitä ilmeisimmin.
Jo terve järki ja terve oikeudenmukaisuuden taju sanoo, ettei kenellekkään pidä antaa testaamatonta ja
keskentekoista rokotetta.
Toki pykäliä varmasti löytyisi tämän virkamieskaartin tuomitsemiseksi, mutta kun siellä vallitsee korruption
lisäksi hyvä veli järjestelmä, niin mitään ei tietenkään tapahdu.
Ei korppi korpin silmää noki,
Jos joskus vielä näkis rehellisen virkamiehen, mutta taitaa olla turha toivo näillä näkyminj.
Ethän sinä oikeudenmukaisuudesta mitään välitä, kun olet M.....len kannattaja. - KORVAUKSIA OOTELLAAN
5 kirjoitti:
Vastaahan sinä sitten, miksi THL pitäisi vetää oikeuteen?
JOS JOKU ON TAPPANUT JA SAIRASTUTTANUT SATOJA IHMISIÄ, NIIN KYLLÄ SE PITÄÄ OIKEUTEEN VETÄÄ JA LINNAAN.
ODOTAHAN, KUN SATTU OMILLE LAPSILLESI, NIIN ON TOINEN ÄÄNI KELLOSSA.
SAATANAN RUNKKARI, MUN LAPSI SAIRASTUI PAHAAN NARKOLEPSIAAN. - 9
KORVAUKSIA OOTELLAAN kirjoitti:
JOS JOKU ON TAPPANUT JA SAIRASTUTTANUT SATOJA IHMISIÄ, NIIN KYLLÄ SE PITÄÄ OIKEUTEEN VETÄÄ JA LINNAAN.
ODOTAHAN, KUN SATTU OMILLE LAPSILLESI, NIIN ON TOINEN ÄÄNI KELLOSSA.
SAATANAN RUNKKARI, MUN LAPSI SAIRASTUI PAHAAN NARKOLEPSIAAN.Tuskin on viranomaisen vika, jos sattuu täysin ennustamaton tapaturma.
- 32
Natsat---Ei kiitos kirjoitti:
Oletko täysin vailla minkäänlaista oikeudentajua? Olet mitä ilmeisimmin.
Jo terve järki ja terve oikeudenmukaisuuden taju sanoo, ettei kenellekkään pidä antaa testaamatonta ja
keskentekoista rokotetta.
Toki pykäliä varmasti löytyisi tämän virkamieskaartin tuomitsemiseksi, mutta kun siellä vallitsee korruption
lisäksi hyvä veli järjestelmä, niin mitään ei tietenkään tapahdu.
Ei korppi korpin silmää noki,
Jos joskus vielä näkis rehellisen virkamiehen, mutta taitaa olla turha toivo näillä näkyminj.
Ethän sinä oikeudenmukaisuudesta mitään välitä, kun olet M.....len kannattaja.Minkä "M.....len" kannattaja?
Tuon mukaan kaikki lääkärit pitäisi tuomita oikeudessa. Yksikään pidemmän uran tehnyt ei ole täysin välttynyt virheiltä. Jos rikos on tapahtunut, niin kerro nyt ihmeessä mitä lakia on rikottu. Muuten vaahtoamisesi on aivan turhaa. - Jospa,,,jos,,,jos
29 kirjoitti:
Lisäksi:
Oletko tyhmä?
Vastaahan nyt, miten THL on toiminut vastoin Suomen lakia?"Mikä huuto olisi tullut jos rokotetta ei olisi hankittu ja taudin tappavuus olisi ollut esim 2 % ? Jonkun täytyy uskaltaa ottaa vastuu. Hyvä, että THL uskalsi. Jälkeenpäin on helppo räksyttää.
Oletko tyhmä?"
Puolassa ja baltian maissa oli paljon viisaammat viranomaiset, joita ei harhautettu, eivät ostaneet turhanpäiväistä tutkimatonta rokotetta. Ja kansat säästyivät turhilta taudeilta ja kuolemilta ja vieläpä valtiotkin säästivät rahaa.
Kyllä meidän THL joutuu aika outoon valoon tässä yhtälössä.
Jospa kertoisit meille miksi näin kävi?
Jos lehmillä olisi siivet, niin lentäisivät.........jos.......jos......jos....
Niin, kutka tai ketkä tässä nyt sitten ovat tyhmiä? - kohtuutta kirjoittel
Jospa,,,jos,,,jos kirjoitti:
"Mikä huuto olisi tullut jos rokotetta ei olisi hankittu ja taudin tappavuus olisi ollut esim 2 % ? Jonkun täytyy uskaltaa ottaa vastuu. Hyvä, että THL uskalsi. Jälkeenpäin on helppo räksyttää.
Oletko tyhmä?"
Puolassa ja baltian maissa oli paljon viisaammat viranomaiset, joita ei harhautettu, eivät ostaneet turhanpäiväistä tutkimatonta rokotetta. Ja kansat säästyivät turhilta taudeilta ja kuolemilta ja vieläpä valtiotkin säästivät rahaa.
Kyllä meidän THL joutuu aika outoon valoon tässä yhtälössä.
Jospa kertoisit meille miksi näin kävi?
Jos lehmillä olisi siivet, niin lentäisivät.........jos.......jos......jos....
Niin, kutka tai ketkä tässä nyt sitten ovat tyhmiä?Koska molempien maiden terveydenhoito kärsii vielä paljon pahemmasta rahapulasta kuin Suomessa. Kyse ei ole viranomaisten viisaudesta, vaan taloudellisesta tilanteesta ja hyvästä tuurista. Jos tilanne olisi pahentunut, mitään ei olisi ollut enää tehtävissä. Mitenkä silloin olisi suu pantu?
Ja mistä sinä tiedät paljonko noissa maissa ihmisiä kuoli sikaflunssaan. Seurantajärjestelmät ovat paljon heikommat kuin Suomessa ja voihan olla, etteivät viranomaiset vanhaan kommunistityyliin raportoineet, vaikka kuolemantapauksia olisi sattunut paljonkin. Siellähän oli salailuperiaate vielä jokin aika sitten ihan eri luokkaa kuin Suomessa.
Nyt on kuitenkin puhetta THL:n mahdollisesta rikollisuudesta. Itse en näe minkäänlaista rikosta tapahtuneen ja pidän tätä syytteillä meuhkaamista täysin yliampuvana hölmöilynä. - Huoh,,,,jos ja jos
kohtuutta kirjoittel kirjoitti:
Koska molempien maiden terveydenhoito kärsii vielä paljon pahemmasta rahapulasta kuin Suomessa. Kyse ei ole viranomaisten viisaudesta, vaan taloudellisesta tilanteesta ja hyvästä tuurista. Jos tilanne olisi pahentunut, mitään ei olisi ollut enää tehtävissä. Mitenkä silloin olisi suu pantu?
Ja mistä sinä tiedät paljonko noissa maissa ihmisiä kuoli sikaflunssaan. Seurantajärjestelmät ovat paljon heikommat kuin Suomessa ja voihan olla, etteivät viranomaiset vanhaan kommunistityyliin raportoineet, vaikka kuolemantapauksia olisi sattunut paljonkin. Siellähän oli salailuperiaate vielä jokin aika sitten ihan eri luokkaa kuin Suomessa.
Nyt on kuitenkin puhetta THL:n mahdollisesta rikollisuudesta. Itse en näe minkäänlaista rikosta tapahtuneen ja pidän tätä syytteillä meuhkaamista täysin yliampuvana hölmöilynä.mitään ei ole tehtävissä!
"Jos tilanne olisi pahentunut, mitään ei olisi ollut enää tehtävissä. "
Jossittelu ei johda mihinkään. Osoittaa vain tiettyjä merkkejä käyttäjästään, jota en viitsi lähemmin kommentoida, mutta kyllä kaikki ymmärtävät mistä on kyse ao.henkilön kohdalla.
Jos kyseisissä maissa olisi joku tavallista suurempi flunssa-aalto ollut, niin kyllä se olisi levinnyt lehdistön kautta maailman tietoisuuteen ja suurilla otsikoilla.
P.S. Tiedoksi vain, että eivät enää ole kommustivaltioita. Näissä maissa on myös muiden kansainvälisen lehdistön kirjeenvaihtajia hyvin paljon. Kannattaa lukea lehtiä ja päivittää tietonsa silloin tällöin, eikä elää enää kommunistiajassa! - ennustamaton?
9 kirjoitti:
Tuskin on viranomaisen vika, jos sattuu täysin ennustamaton tapaturma.
Kenelle sikapiikityksen mahdolliset haitalliset seuraukset olivat täysin ennustamattomia?
- Huoh,,,jos ja jos
kohtuutta kirjoittel kirjoitti:
Koska molempien maiden terveydenhoito kärsii vielä paljon pahemmasta rahapulasta kuin Suomessa. Kyse ei ole viranomaisten viisaudesta, vaan taloudellisesta tilanteesta ja hyvästä tuurista. Jos tilanne olisi pahentunut, mitään ei olisi ollut enää tehtävissä. Mitenkä silloin olisi suu pantu?
Nyt on kuitenkin puhetta THL:n mahdollisesta rikollisuudesta. Itse en näe minkäänlaista rikosta tapahtuneen ja pidän tätä syytteillä meuhkaamista täysin yliampuvana hölmöilynä.tuota sinun virheellistä kantaasi, että olisin aloittaja. En ole tämän ketjun aloittaja, joten en ota siihen myöskään kantaa.
"Nyt on kuitenkin puhetta THL:n mahdollisesta rikollisuudesta. Itse en näe minkäänlaista rikosta tapahtuneen ja pidän tätä syytteillä meuhkaamista täysin yliampuvana hölmöilynä."
Ole hyvä ja keskustele meuhkaamisesta näiden meuhkaajien kanssa , älä minun! O.K.?
Vapaapäivänä piti vähän hauskuuttaa itseään ja tulin palstalle ja hauskaa on riittänyt.
Työpäivinä täällä ei ole aikaa notkua ja illalla on toisia harrastuksia.
Miksi muuten teet jatkuvasti virheellisiä päätelmiä? - 9
Huoh,,,,jos ja jos kirjoitti:
mitään ei ole tehtävissä!
"Jos tilanne olisi pahentunut, mitään ei olisi ollut enää tehtävissä. "
Jossittelu ei johda mihinkään. Osoittaa vain tiettyjä merkkejä käyttäjästään, jota en viitsi lähemmin kommentoida, mutta kyllä kaikki ymmärtävät mistä on kyse ao.henkilön kohdalla.
Jos kyseisissä maissa olisi joku tavallista suurempi flunssa-aalto ollut, niin kyllä se olisi levinnyt lehdistön kautta maailman tietoisuuteen ja suurilla otsikoilla.
P.S. Tiedoksi vain, että eivät enää ole kommustivaltioita. Näissä maissa on myös muiden kansainvälisen lehdistön kirjeenvaihtajia hyvin paljon. Kannattaa lukea lehtiä ja päivittää tietonsa silloin tällöin, eikä elää enää kommunistiajassa!Kuitenkin niiden raportointi ei ole lähellekään Länsi Euroopan tasolla. Muutamia satojakin kuolemantapauksia olisi pystynyt kätkemään helposti. Edustatte jälkiviisautta, joka toki on helppoa.
Otetaanpa pieni hypoteesi. Jospa seuraava virus kehittyykin päinvastaiseen suuntaan ja rokotuksia ei edes hankita. 5000 kuolee. Kuka on vastuussa? Rokoteinfoko?
Kaikki virologian asiantuntijat sanovat, että vaarallisen viruksen ilmaantuminen on vain ajan kysymys. Myyräntyö terveydenhoitojärjestelmää kohtaan voi sen ilmaantuessa osoittautua ennennäkemättömän kalliiksi. Leikitte asioilla, joita ette todellakaan ymmärrä. - 14
ennustamaton? kirjoitti:
Kenelle sikapiikityksen mahdolliset haitalliset seuraukset olivat täysin ennustamattomia?
Kuka osasi ennustaa narkolepsian?
- 24
Huoh,,,jos ja jos kirjoitti:
tuota sinun virheellistä kantaasi, että olisin aloittaja. En ole tämän ketjun aloittaja, joten en ota siihen myöskään kantaa.
"Nyt on kuitenkin puhetta THL:n mahdollisesta rikollisuudesta. Itse en näe minkäänlaista rikosta tapahtuneen ja pidän tätä syytteillä meuhkaamista täysin yliampuvana hölmöilynä."
Ole hyvä ja keskustele meuhkaamisesta näiden meuhkaajien kanssa , älä minun! O.K.?
Vapaapäivänä piti vähän hauskuuttaa itseään ja tulin palstalle ja hauskaa on riittänyt.
Työpäivinä täällä ei ole aikaa notkua ja illalla on toisia harrastuksia.
Miksi muuten teet jatkuvasti virheellisiä päätelmiä?Miksi et pysy aloituksen aiheessa?
- tietämätön?
14 kirjoitti:
Kuka osasi ennustaa narkolepsian?
Oliko joku tietämätön piikityksen mahd. haittavaikutuksista?
Siitähän esitettiin epäilyksiä vähän joka suunnalta.
Jopa P.Puskakin hermostui näiden "epäilevien tuomaiden" esityksistä, ja esitti tuomionsakin epäilysten levittelijöille.
Oletko kuullutkaan? - 15
tietämätön? kirjoitti:
Oliko joku tietämätön piikityksen mahd. haittavaikutuksista?
Siitähän esitettiin epäilyksiä vähän joka suunnalta.
Jopa P.Puskakin hermostui näiden "epäilevien tuomaiden" esityksistä, ja esitti tuomionsakin epäilysten levittelijöille.
Oletko kuullutkaan?Esitettiin äkkikuolemista sterilisaatioon, mutta kukaan ei väittänyt rokotteen aiheuttavan narkolepsiaa. Kyseinen oire on kai ensi kertaa esillä rokotteiden historiassa.
Rokotteiden vastustajat kehittelevät vaikka mitä "mahdollisia" haittavaikutuksia, mutta niiden toteutuminen on hyvin harvinaista. Suuri osa rokotevastaisuudesta juontuu ideologisista asioista, joilla on hyvin vähän tai ei mitään tekemistä lääketieteellisten faktojen kanssa. Usein nämä rokotevastaiset ovat samoja ihmisiä, jotka mainostavat koivuntuhkaa syöpälääkkeeksi ja ravistettua vettä tautiin kuin tautiin. - Leikkivä lapsonen
9 kirjoitti:
Kuitenkin niiden raportointi ei ole lähellekään Länsi Euroopan tasolla. Muutamia satojakin kuolemantapauksia olisi pystynyt kätkemään helposti. Edustatte jälkiviisautta, joka toki on helppoa.
Otetaanpa pieni hypoteesi. Jospa seuraava virus kehittyykin päinvastaiseen suuntaan ja rokotuksia ei edes hankita. 5000 kuolee. Kuka on vastuussa? Rokoteinfoko?
Kaikki virologian asiantuntijat sanovat, että vaarallisen viruksen ilmaantuminen on vain ajan kysymys. Myyräntyö terveydenhoitojärjestelmää kohtaan voi sen ilmaantuessa osoittautua ennennäkemättömän kalliiksi. Leikitte asioilla, joita ette todellakaan ymmärrä.jolla on kaikki tieto ja taito lääketieteestä, kunnia olkoon sinulle.
Huomenna voi vaarallinen virus iskeä.
Voisitko nyt tehdä meille yleisrokotteen kaikkia viruksia vastaan, sillä
sinähän olet viisaista viisain, taitavista taitavin aivan kuten
Gaddafi. - Huoh,,,,jos ja jos
9 kirjoitti:
Kuitenkin niiden raportointi ei ole lähellekään Länsi Euroopan tasolla. Muutamia satojakin kuolemantapauksia olisi pystynyt kätkemään helposti. Edustatte jälkiviisautta, joka toki on helppoa.
Kaikki virologian asiantuntijat sanovat, että vaarallisen viruksen ilmaantuminen on vain ajan kysymys. Myyräntyö terveydenhoitojärjestelmää kohtaan voi sen ilmaantuessa osoittautua ennennäkemättömän kalliiksi. Leikitte asioilla, joita ette todellakaan ymmärrä.Otetaan suuri hypoteesi: Tiedemiehet sanovat, että suuri maanjäristys tapahtuu minä päivänä hyvänsä ja satojatuhansia jopa miljoonia ihmisiä kuolee silloin. Jos kunnon taloja ei ole rakennettu ja satojatuhansia kuolee, niin kuka on vastuussa? Sinäkö, koska et ole tehnyt asialle mitään vai joku muu? Siis onko tehty myyräntyötä rakennusalalla?
Onko sinullakin vain leikkitalo, joka sortuu seuraavassa maanjäristyksessä, jos ja jos se tulee.
Maailmassa nyt vain on paljon vaarallisia asioita, joita voi aivan hysteerisesti pelätä, jos on sellainen pelkääjäluonne. Niin ei kai luonteelleen mitään voi, jos, jos, jos on pelkuri! - 2
Huoh,,,,jos ja jos kirjoitti:
Otetaan suuri hypoteesi: Tiedemiehet sanovat, että suuri maanjäristys tapahtuu minä päivänä hyvänsä ja satojatuhansia jopa miljoonia ihmisiä kuolee silloin. Jos kunnon taloja ei ole rakennettu ja satojatuhansia kuolee, niin kuka on vastuussa? Sinäkö, koska et ole tehnyt asialle mitään vai joku muu? Siis onko tehty myyräntyötä rakennusalalla?
Onko sinullakin vain leikkitalo, joka sortuu seuraavassa maanjäristyksessä, jos ja jos se tulee.
Maailmassa nyt vain on paljon vaarallisia asioita, joita voi aivan hysteerisesti pelätä, jos on sellainen pelkääjäluonne. Niin ei kai luonteelleen mitään voi, jos, jos, jos on pelkuri!Ei ole järkeä rappeuttaa tarkoituksella ainoaa toimivaa keinoa katastrofia vastaan. On asioita, joille ei voi mitään ja asioita joihin voidaan varautua. Vakava virusepidemia on asia, jota vastaan voidaan toimia, mutta voidaan myös sabotoida vastatoimien mahdollisuutta pelottelulla ja mustamaalailulla.
Esimerkkisi edustaa melko köppäistä ajattelua. - 27
Leikkivä lapsonen kirjoitti:
jolla on kaikki tieto ja taito lääketieteestä, kunnia olkoon sinulle.
Huomenna voi vaarallinen virus iskeä.
Voisitko nyt tehdä meille yleisrokotteen kaikkia viruksia vastaan, sillä
sinähän olet viisaista viisain, taitavista taitavin aivan kuten
Gaddafi.Miksi et vastaa asiallisesti, vaan lässytät typeryyksiä? Vai väitätkö, ettei vakavaa viruepidemiaa voi tulla? Vai uskotko kenties että D-vitamiini ja luontaistuotteet riittävät vastakeinoiksi?
Lapsellisella pilkaamisellasi et aja kenenkään etua. Minuun tuon kaltaisella länkytyksellä ei ainakaan ole mitään vaikutusta. - Hyvin vakavaa
29 kirjoitti:
Lisäksi:
Oletko tyhmä?
Vastaahan nyt, miten THL on toiminut vastoin Suomen lakia?AL: Äidin tuska
Lapsi kuoli rokotukseen
Keskiviikko 23.2.2011 klo 11.54
- Vauvamme kuoli vuonna 2005 Calmette-rokotuksen aiheuttamaan tuberkuloosiin, äiti suree Aamulehdessä.
Vaasalaisäidin mukaan rokotuksen ja kuoleman välillä on kiistaton yhteys. (Kuvan henkilöt eivät liity tapaukseen.)
Vaasalaisäidin mukaan rokotuksen ja kuoleman välillä on kiistaton yhteys. (Kuvan henkilöt eivät liity tapaukseen.) (RAMI MARJAMÄKI / AL)
FAKTAT
Tuberkuloosirokotukset nykyään vain riskiryhmille
-Suomessa siirryttiin 1.9.2006 kaikkien vastasyntyneiden tuberkuloosirokotuksista riskiryhmien rokotuksiin. Muutos perustuu sosiaali- ja terveysministeriön antaman asetuksen (421/2004) muutokseen 726/2006.
-Tuberkuloosi-rokotuksissa siirryttiin vuonna 2002 heikon kannan BCG-rokotteesta vahvan kannan rokotteeseen. Tämän jälkeen ovat haitat lisääntyneet merkittävästi. Näin korkea haittavaikutusten määrä ei ole hyväksyttävää, jos lapsen riski sairastua tuberkuloosiin on vähäinen. Jos sairastumisriski on suuri, tilanne on toinen: rokotuksestakin on silloin odotettavissa suurempi hyöty
- 1.9.2006 alkaen on rokotettu vain ne vastasyntyneet, joilla on lisääntynyt riski sairastua tuberkuloosiin. Riski arvioidaan äitiysneuvolassa, jossa terveydenhoitaja haastattelee äitiä raskausaikana.
- 1.9.2006 BCG-rokotteen pistospaikka vaihtui vasemmasta reidestä vasempaan olkavarteen.
- Edelleen on tärkeää rokottaa ne lapset, joilla on suurentunut riski saada tartunta.
Lähde: Terveyden- ja hyvinvoinnin laitos
LINKKI
Kansallinen rokotusohjelma (KTL)
OTA KANTAA
Pelottavatko rokotukset?
O
Kyllä Ei
69% 31%
Ääniä 2518
KESKUSTELE
Pelottavatko rokotukset?
Poikavauva kuoli rokotuksen jälkeen puhjenneeseen tuberkuloosiin.
Vauvan äiti kirjoittaa tuskastaan tänään ilmestyneen Aamulehden yleisönosastolla.
- Meidän vauvamme kuoli vuonna 2005 Calmette-rokotuksen aiheuttamaan tuberkuloosiin. Syy-yhteys rokotuksen ja kuoleman välillä on kiistaton, vaasalaisäiti kirjoittaa.
Poika oli syntynyt täysin terveenä. Calmette-tuberkuloosirokotus annettiin hänelle synnytyslaitoksella.
Oireet alkoivat kahden kuukauden iässä. Vakavat oireet veivät vauvan sairaalaan.
- Pian sairastumisen syy löydettiin: rokotteesta aiheutunut tuberkuloosi, äiti kirjoittaa.
Elämä meni sekaisin
Vauvaa oli hoidettu teho-osastolla, mutta lopulta tuberkuloosi levisi luustoon. Poika menehtyi 4,5-kuukauden ikäisenä.
- Hän olisi nyt 6-vuotias eskarilainen. Tuska lapsen menetyksestä on ollut suuri, ja perheemme elämä meni sekaisin vuosiksi, äiti suree.
Äidin mukaan tapauksen kamaluutta on lisännyt se, etteivät viranomaiset ole ottaneet asiasta vastuuta. Äiti kirjoittaa, että hänen tietoonsa on tullut muitakin tapauksia, joissa rokote on ollut vahva tekijä vauvojen kuolemissa.
MARI JULKU
[email protected] - Juuri sinulle
15 kirjoitti:
Esitettiin äkkikuolemista sterilisaatioon, mutta kukaan ei väittänyt rokotteen aiheuttavan narkolepsiaa. Kyseinen oire on kai ensi kertaa esillä rokotteiden historiassa.
Rokotteiden vastustajat kehittelevät vaikka mitä "mahdollisia" haittavaikutuksia, mutta niiden toteutuminen on hyvin harvinaista. Suuri osa rokotevastaisuudesta juontuu ideologisista asioista, joilla on hyvin vähän tai ei mitään tekemistä lääketieteellisten faktojen kanssa. Usein nämä rokotevastaiset ovat samoja ihmisiä, jotka mainostavat koivuntuhkaa syöpälääkkeeksi ja ravistettua vettä tautiin kuin tautiin.AL: Äidin tuska
Lapsi kuoli rokotukseen
- Vauvamme kuoli vuonna 2005 Calmette-rokotuksen aiheuttamaan tuberkuloosiin, äiti suree Aamulehdessä.
Vaasalaisäidin mukaan rokotuksen ja kuoleman välillä on kiistaton yhteys. (Kuvan henkilöt eivät liity tapaukseen.)
Vaasalaisäidin mukaan rokotuksen ja kuoleman välillä on kiistaton yhteys. (Kuvan henkilöt eivät liity tapaukseen.) (RAMI MARJAMÄKI / AL)
FAKTAT
-Suomessa siirryttiin 1.9.2006 kaikkien vastasyntyneiden tuberkuloosirokotuksista riskiryhmien rokotuksiin. Muutos perustuu sosiaali- ja terveysministeriön antaman asetuksen (421/2004) muutokseen 726/2006.
-Tuberkuloosi-rokotuksissa siirryttiin vuonna 2002 heikon kannan BCG-rokotteesta vahvan kannan rokotteeseen. Tämän jälkeen ovat haitat lisääntyneet merkittävästi. Näin korkea haittavaikutusten määrä ei ole hyväksyttävää, jos lapsen riski sairastua tuberkuloosiin on vähäinen. Jos sairastumisriski on suuri, tilanne on toinen: rokotuksestakin on silloin odotettavissa suurempi hyöty
- 1.9.2006 alkaen on rokotettu vain ne vastasyntyneet, joilla on lisääntynyt riski sairastua tuberkuloosiin. Riski arvioidaan äitiysneuvolassa, jossa terveydenhoitaja haastattelee äitiä raskausaikana.
- 1.9.2006 BCG-rokotteen pistospaikka vaihtui vasemmasta reidestä vasempaan olkavarteen.
- Edelleen on tärkeää rokottaa ne lapset, joilla on suurentunut riski saada tartunta.
LINKKI
OTA KANTAA
Pelottavatko rokotukset?
O
Kyllä Ei
69% 31%
Ääniä 2518
KESKUSTELE
Pelottavatko rokotukset?
Vauvan äiti kirjoittaa tuskastaan tänään ilmestyneen Aamulehden yleisönosastolla.
- Meidän vauvamme kuoli vuonna 2005 Calmette-rokotuksen aiheuttamaan tuberkuloosiin. Syy-yhteys rokotuksen ja kuoleman välillä on kiistaton, vaasalaisäiti kirjoittaa.
Poika oli syntynyt täysin terveenä. Calmette-tuberkuloosirokotus annettiin hänelle synnytyslaitoksella.
Oireet alkoivat kahden kuukauden iässä. Vakavat oireet veivät vauvan sairaalaan.
- Pian sairastumisen syy löydettiin: rokotteesta aiheutunut tuberkuloosi, äiti kirjoittaa.
Elämä meni sekaisin
Vauvaa oli hoidettu teho-osastolla, mutta lopulta tuberkuloosi levisi luustoon. Poika menehtyi 4,5-kuukauden ikäisenä.
- Hän olisi nyt 6-vuotias eskarilainen. Tuska lapsen menetyksestä on ollut suuri, ja perheemme elämä meni sekaisin vuosiksi, äiti suree.
Äidin mukaan tapauksen kamaluutta on lisännyt se, etteivät viranomaiset ole ottaneet asiasta vastuuta. Äiti kirjoittaa, että hänen tietoonsa on tullut muitakin tapauksia, joissa rokote on ollut vahva tekijä vauvojen kuolemissa.
MARI JULKU
[email protected] - 8
Juuri sinulle kirjoitti:
AL: Äidin tuska
Lapsi kuoli rokotukseen
FAKTAT
LINKKI
OTA KANTAA
Pelottavatko rokotukset?
O
Kyllä Ei
69% 31%
Ääniä 2518
KESKUSTELE
Pelottavatko rokotukset?
Elämä meni sekaisin
MARI JULKU
[email protected]Yksittäistapauksen tai edes useiden tapausten perusteella rokotteet siis pitäisi kieltää?
- Valitse siitä sopiva
32 kirjoitti:
Minkä "M.....len" kannattaja?
Tuon mukaan kaikki lääkärit pitäisi tuomita oikeudessa. Yksikään pidemmän uran tehnyt ei ole täysin välttynyt virheiltä. Jos rikos on tapahtunut, niin kerro nyt ihmeessä mitä lakia on rikottu. Muuten vaahtoamisesi on aivan turhaa.Mallen kannattaja,
Maallen kannattaja,
Mielen kannattaja,
Mullen kannattaja,
Mellelellen kannattaja,
Mangelen kannattaja,
Mengelen kannattaja? - 25
Valitse siitä sopiva kirjoitti:
Mallen kannattaja,
Maallen kannattaja,
Mielen kannattaja,
Mullen kannattaja,
Mellelellen kannattaja,
Mangelen kannattaja,
Mengelen kannattaja?Tuo viimeinen on sairaan mielen tuotetta.
- Sinullahan on tuo
25 kirjoitti:
Tuo viimeinen on sairaan mielen tuotetta.
mainitsemasi sairas mielikuvitus, etkä näytä pääsevän siitä millään eroon. Lopettaisit nyt kuitenkin tuon sairaan kirjoittelun tälle palstalle.
Säälittävää! - Oikeuteen ja äkisti
Hyvin vakavaa kirjoitti:
AL: Äidin tuska
Lapsi kuoli rokotukseen
FAKTAT
LINKKI
OTA KANTAA
Pelottavatko rokotukset?
O
Kyllä Ei
69% 31%
Ääniä 2518
KESKUSTELE
Pelottavatko rokotukset?
Elämä meni sekaisin
MARI JULKU
[email protected]Kyllä viranomaiset täytyy saada vastuuseen tällaisista kuolemantuottamuksista.
Viekää ihmeessä asia oikeuteen.
Tällaista ei saa tapahtua sivistysvaltiossa tai sitten emme ole sivistysvaltio. - UGVOUYGOUI
2 kirjoitti:
Ei ole järkeä rappeuttaa tarkoituksella ainoaa toimivaa keinoa katastrofia vastaan. On asioita, joille ei voi mitään ja asioita joihin voidaan varautua. Vakava virusepidemia on asia, jota vastaan voidaan toimia, mutta voidaan myös sabotoida vastatoimien mahdollisuutta pelottelulla ja mustamaalailulla.
Esimerkkisi edustaa melko köppäistä ajattelua."Vakava virusepidemia on asia, jota vastaan voidaan toimia, mutta voidaan myös sabotoida vastatoimien mahdollisuutta pelottelulla ja mustamaalailulla."
NIIN VOIDAANKIN, KUN MYRKYTETÄÄN ROKOTTEILLA PUOLET KANSAA. - Narkolepsiaan lääke
15 kirjoitti:
Esitettiin äkkikuolemista sterilisaatioon, mutta kukaan ei väittänyt rokotteen aiheuttavan narkolepsiaa. Kyseinen oire on kai ensi kertaa esillä rokotteiden historiassa.
Rokotteiden vastustajat kehittelevät vaikka mitä "mahdollisia" haittavaikutuksia, mutta niiden toteutuminen on hyvin harvinaista. Suuri osa rokotevastaisuudesta juontuu ideologisista asioista, joilla on hyvin vähän tai ei mitään tekemistä lääketieteellisten faktojen kanssa. Usein nämä rokotevastaiset ovat samoja ihmisiä, jotka mainostavat koivuntuhkaa syöpälääkkeeksi ja ravistettua vettä tautiin kuin tautiin.GSK:lta lääke narkolepsiaan.
http://www.sikainfluenssa.fi/uutiset/rokotevalmistajalta-laake-narkolepsian-hoitoon/
- görgyj
lääketeollisuus olisi saatava yhteiskunnann valvontaan.
http://p1.foorumi.info/lymeborrelioosi/viewtopic.php?t=2175&sid=403d1d3a0b3a03403a473983878638d6 - ei...
"MIKSI SUOMEN OIKEUSLAITOS JA VALTAKUNNANSYYTTÄJÄ EIVÄT TOIMI?"
Toimivathan ne, mutta mielenterveyspalvelut eivät näköjään ole ajan tasalla, kun sinuakaan ei ole vielä saatu hoitoon.- 8
Juuri näin.
- tarvitaan
Eivät todellakaan ole ajan tasalla.
Mielenterveyspalvelujen kokonaisuudistusta tarvitaan!
http://www.mtkl.fi/tiedotteet/?x740127=740153 - Aloituspaikka
tarvitaan kirjoitti:
Eivät todellakaan ole ajan tasalla.
Mielenterveyspalvelujen kokonaisuudistusta tarvitaan!
http://www.mtkl.fi/tiedotteet/?x740127=740153Ja uudistus voitaisiin aloittaa THL:ssä!
Vai mitä?
- Mokataan vaan
koskaan tule astaamaan mistän mokistaan.
Poliittikot vain hymyilee ja selittellee ja lopuksi kääntävät kaiken sinun/kansalaisen syyksi.
Muista: Poliitikot ja virkamiehet eivät koskaan ole vastanneet mistään mokistaan.- 24
Jopa ministereitä on tuomittu valtakunnanoikeudessa, poliitikon syytekynnys on paljon alempana ja virkamiehiä on tuomittu useinkin eri rikoksista.
Mitä luulet voittavasi sillä, että valehtelet noin läpinäkyvästi. Luotettavuutesi putoaa nollaan ja muukin kirjoittelusi joutuu samaan roskikseen valehtelusi kanssa.
- Lommoo, lommoo
"MIKSI SUOMEN OIKEUSLAITOS JA VALTAKUNNANSYYTTÄJÄ EIVÄT TOIMI? "
Molemmat ovat hiihtolomalla. - Lomalta palannut
Eiks oikeus oo vie palannu hiihtolomilta. Pitäs tiemmä ne lomat loppua näinä aikoina ja ehken sitten ryhtyvät tosi toimiin.
- Tällainen tilanne
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/110131-sikapiikki-sairastutti-182-ihmista-–-”ei-erikoiskohtelua”
- Lautamies10
On se kummaa,ettei näitä viranomaisrikollisia saada oikeuden eteen!
Monien kansalaisten kuolema ja sairastuminen heidän syytään. - Kannatta katsoa
Puskalta meni hermot:
http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=144&kom=1 - Mia Vita
Kirjoitat asiaa. Keskustelin juuri 4,5-vuotiaan pojan isän kanssa. Poika kehittyi normaalisti 2,5-3-vuotiaaksi, sitten puhe hävisi ja nyt on autismidiagnoosi. Hiustesti paljasti suuren määrän elohopeaa pienen pojan elimistöstä. Nyt isä hakee apua kelatoivista luontaistuotteista, kelaatiosta (Vita Mia Luontaishoitola). Tuli vaan mieleen, että kuinkahan monella muulla autistisella on elohopeamyrkytys. Yksinkertainen hiustesti sen paljastaisi. Ja ovatkohan narkolepsiaan sairastuneet saman aineen (elohopean, tiomersaalin) uhreja? Wikipedian mukaan Pandemrix-rokote sisälsi tiomersaalia. Ilmeisesti tätä ei edes tutkita virallisessa lääketieteessä!! Sehän olisi useiden käytettävissä olevien rokotteiden tuho..
- Elohopean testaus
Tuo elohopea on todellakin kuin musta aukko terveydenhoidossa.
Mistähän johtuu, että terveydenhoidossa elohopea on niin syrjitty aihe, aine että terveydenhoidon yhteydessä siitä ei haluta edes puhua, saatikka sitä tutkia, vaikka hoidon ulkopuolella aiheesta puhutaan ja elohopean myrkyllisyydestä varoitellaan? - Valepukit vastuuseen
Elohopean testaus kirjoitti:
Tuo elohopea on todellakin kuin musta aukko terveydenhoidossa.
Mistähän johtuu, että terveydenhoidossa elohopea on niin syrjitty aihe, aine että terveydenhoidon yhteydessä siitä ei haluta edes puhua, saatikka sitä tutkia, vaikka hoidon ulkopuolella aiheesta puhutaan ja elohopean myrkyllisyydestä varoitellaan?Ostin kauan sitten sitten jotain kasvimyrkkyä ja siinä oli kauheet varotukset ja pääkallonkuvat, kun siinä oli joitakin milligrammoja elohopeaa ja sitten se muka suussa tai rokotteessa olisi myrkytöntä.
Tommosii valeita ei kyllä usko kukaan. - Mitä sonoo THL?
Valepukit vastuuseen kirjoitti:
Ostin kauan sitten sitten jotain kasvimyrkkyä ja siinä oli kauheet varotukset ja pääkallonkuvat, kun siinä oli joitakin milligrammoja elohopeaa ja sitten se muka suussa tai rokotteessa olisi myrkytöntä.
Tommosii valeita ei kyllä usko kukaan.Mitä sanoo aiheesta THL, joka valvoo ihmisten hyvinvointia ja terveyttä?
- Itse nähty ja koettu
Mitä sonoo THL? kirjoitti:
Mitä sanoo aiheesta THL, joka valvoo ihmisten hyvinvointia ja terveyttä?
THL:n virkailijoilla ruskeat suupielet, joten eivät ole uskottavia, vaan puhuvat sontaa mennen, tullen ja vielä palatessakin.
- Mitäs sanoo THL?
Mitäs sanoo Terveyttä ja Hyvinvointia jakava Laitos tällaisesta kyykytyksestä?
Pillerikauppa on tietenkin käynyt hyvin tässäkin tapauksessa.
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011032513436772_tr.shtml - puskan uskonto
"Täytyy olla uskovainen tai vajaaälyinen, jos uskoo mitä KTL (THL) kirjoittaa" -Antti Heikkilä- http://www.anttiheikkila.com/ THL:n sivut pitää osin sulkea (oma mielipide). Pekka Puskan mielestä pitää karttaa vitamiinien syöntiä ja säästää rahat ”oikeisiin lääkkeisiin”.
- Asiantuntija tietää
Rahat "oikeisiin lääkkeisiin" ja viljateollisuuden tuotteisiin, joka antoikin muhkean palkinnon tehdystä työstä!
http://www.anttiheikkila.com/index.php/index.php?id=2&art=18&kom=0 - Tutkimusten tuloksis
Tutkimusten tuloksista.
Olikos mitään uutta?
http://www.iltalehti.fi/terveys/2011030913327920_tr.shtml - Pandemia Japanista
Pandemia lähestyy nyt Japanista.
Onko lääkkeet ja piikit valmiina THL?
http://www.irsn.fr/FR/popup/Pages/irsn-meteo-france_19mars.aspx - Ruotsissa tutkittu
Ruotsissa tutkittu narkolepsiatapauksia.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011032913452566_ul.shtml - Täyspersu
Persut on muuten täysin samaa mieiltä!
OIKEUTTA KANSALLE!- THL määrää terveyttä
THL määrää terveyttä, vai kuinka se olikaan?
http://www.tritolonen.fi/index.php?page=news&id=2037 - mömmöjä myyntiin
THL määrää terveyttä kirjoitti:
THL määrää terveyttä, vai kuinka se olikaan?
http://www.tritolonen.fi/index.php?page=news&id=2037Jos THL on selvittänyt, että vanhukset saavat liian vähän ruokaa, niin millä ilveellä Tolonen vääntää asian niin, että syyllinen on THL, koska se ei ole tukenut Tolosen kemikaalikauppaa?
- Taitolajit
Lukeminen ja lukemansa ymmärtäminen ovat taitolajeja.
Yritäppä uudestaan!
> Laitoshoidossa olevat vanhukset kärsivät aliravitsemuksesta ja vitamiinien puutteesta, ilmenee Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) uudesta raportista. Syynä on ilmeisesti henkilökunnan asennevamma ja koulutuksen puute.....- ei selity
Miksi Tolonen päätti syyttää THL:ää siitä, että vanhukset eivät saa tarpeeksi ruokaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 291215
- 261151