minkälainen on vesimies- mies??

amppu

niin...eli mitä on miehiää?? onko hyvin totisesti mukana suhteessa? minkälainen luonteeltaan muuten?
ja sopisiko tällaiselle skorpioni tytölle?? tietoa kaivataa!!

6

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpparinainen80

Näköjään vesimies-miehet saavat skorppareiden sukat pyörimään jaloissa, myös allekirjoittaneella. Jos on uskomista kirjojen yhteensopivuuksiin, niin siellä ei ruusutarhoja lupailla yhdistelmälle skorppari-vesimies. Mutta ei toisaalta täysin poissuljetakaan suhteen onnistumista :0)

Ainakin oma ihastukseni kohde on hieman viileän oloinen mies, mutta on aina läsnä, kun häntä tarvitsen(olemme vieläkin ystäväasteella). Olen kertonut hänelle tunteistani ja hänestä nyt ei ota kukaan selvää. Ainakaan hän ei heittänyt ystävyyttämme nurkkaan tunteideni vuoksi. Hän on äärettömän hauska ja saa minut aina nauramaan vaikka maailmani olisi juuri suistunut raiteiltaan. Hän on täysin omanlaisensa persoona :0)Niin on moni muukin vesimies, minua on siunattu lukuisilla veskari-ystävillä.

En osaa sen enempiä analysoida veskaria, mutta ainakin minä olen myyty nainen :0)

• vesimiesnainen

Mulla on skorppioniystäviä ja on tosi hyviä tyyppejä,sitäpaitsi luotettavampaa ystävää saa hakea!!!

• *Henzu*
        vesimiesnainen kirjoitti:

Mulla on skorppioniystäviä ja on tosi hyviä tyyppejä,sitäpaitsi luotettavampaa ystävää saa hakea!!!

Mie oon vielä aika nuori sanomaan, koska sie oot varmasti paljo minnuu vanhempi, mutta osaan kertoo vesimies- miehistä jotakin koska olin ite sen merkkisen kanssa.....
        Meillä meni muuten ihan hyvin...mutta jotenkin vesimies eli tää poika ei osannu luottaa muhun ja meidän eka ero johtukkii siitä, koska hän ei luottanu muhun vaikka puhuin täysin totta.....
        toinen puoli on sitten se josta mie en hänessä oo ikinä niinkään välittäny on se että vesimiehet on aika itserakkaita joskus...ja luulevat itestänsä liikoja...puhuvat yleensä hirveesti vaan omista tekemisistään ja harrastuksistaan ja kehuvat niillä....ja se on suoranaisen rasittavaa ja ärsyttävää.....
        Mie oon ite skorppari tyttö ja en oo IKINÄ tullu vesimies poikien tai tyttöjen kanssa kovinkaan hyvin juttuun....Vesimiehet voi syyllistyy valehteluunkin josta miulla on huono kokemus....Mie yleensä kartan vesimiehiä kaukaa koska tiedän että en tule kovinkaan hyvin niitten kanssa juttuun, mutta en niin hirveen kaukaa koska uskon että on niitä mukaviakin vesimiehiä, joitten kanssa ehkä pystyskkii tulemmaan toimeen. nyt vähä tekstiä vesimiehistä....siun avukses koska ite en osaa enää omalla sanavarastollami paremmin vesimiehiä luonnehtia....tää on otettu skorpionien horoskooppi vihosta joka mulla on.....

VESIMIES
        Kahden kiinteän merkin yhdistelmänä vaikutatte aluksi melko hyvältä pariskunnalta. Ihastut vesimiehen mielikuvitukseen ja tiedonjanoon, ja vesimies rakastuu sinun aistillisuuteesi ja kuohahteleviin tunteisiisi. Nämä ominaisuutenne tekevät teistä oikeammin vastakohtianne kuin toisianne täydentäviä. Vesimie haluaa päästä perille elämän salaisuuksista, joista sinulla on syvä ja luontainen käsityksesi.
        Sinä viihdyt liian hyvin omissa oloissasi. Olet liian omistushaluinen ja määräilevä ymmärtääksesi vesimiehen tutkimushalukkuuden kodin ulkopuolelle. Ilman merkkinä vesimies on tunne-elämältään sinua etäisempi, kenties kylmäkiskoisenkin oloinen, joten sinun intohimoiset tunteenosoitukset menevät hukkaan. Romanssin ensiliekin hiipuessa teidän on hankala keksiä syitä pysyä yhdessä.

Skorpionin ja vesimiehen liitto on hieman huteralla pohjalla, sillä teidän vastakohtaisia luonteenpiirteitänne on vaikea saada kohtaamaan. Vesimies on armoton flirttailija, mutta uskollinen puolisolleen, eikä hän siedä sinun mustasukkaisuuskohtauksiasi. Sinä tiedät aina mitä haluat ja minne olet menossa. Vesimies taas kulkee tuulen mukana ja toteuttaa mielellään hetken mielitekoja. Jos osaatte suhtautua erilaisuuteenne huumorilla ja arvostaa toisen mielipiteitä, liittonne onnistuu.

Sitten vielä ystävyydestä............

Ystävyytenne toimii paremmin kuin parisuhde, koska teidän ei tarvitse sovittaa yhteen koko elämäänne. Harvoin välillänne kolahtaa kuitenkaan ensitapaamisella, niin erilaisia te olette. Yleensä tutustutte ystävien tai työn kautta.

Puolet noista yleensä aina pitää paikkaansa mutta ei kuitenkaan kaikki, joten älä ihan kuolettavan totisesti noita ota. :) Onnee kuitenkin jos siulla on vesimies- mies kiikarissa.....sillä sitä sie sen kanssa tarvihet.....

*Henzu*

• skorpparimies
        vesimiesnainen kirjoitti:

itelläni ei ollu mitään hyvää kokemusta vesimies-naisesta. Mut eihän sitä koskaan tiedä, mitä siitä tulee jos pinna kestää sitä haaveilua...

• manteli
        *Henzu* kirjoitti:

Mie oon vielä aika nuori sanomaan, koska sie oot varmasti paljo minnuu vanhempi, mutta osaan kertoo vesimies- miehistä jotakin koska olin ite sen merkkisen kanssa.....
        Meillä meni muuten ihan hyvin...mutta jotenkin vesimies eli tää poika ei osannu luottaa muhun ja meidän eka ero johtukkii siitä, koska hän ei luottanu muhun vaikka puhuin täysin totta.....
        toinen puoli on sitten se josta mie en hänessä oo ikinä niinkään välittäny on se että vesimiehet on aika itserakkaita joskus...ja luulevat itestänsä liikoja...puhuvat yleensä hirveesti vaan omista tekemisistään ja harrastuksistaan ja kehuvat niillä....ja se on suoranaisen rasittavaa ja ärsyttävää.....
        Mie oon ite skorppari tyttö ja en oo IKINÄ tullu vesimies poikien tai tyttöjen kanssa kovinkaan hyvin juttuun....Vesimiehet voi syyllistyy valehteluunkin josta miulla on huono kokemus....Mie yleensä kartan vesimiehiä kaukaa koska tiedän että en tule kovinkaan hyvin niitten kanssa juttuun, mutta en niin hirveen kaukaa koska uskon että on niitä mukaviakin vesimiehiä, joitten kanssa ehkä pystyskkii tulemmaan toimeen. nyt vähä tekstiä vesimiehistä....siun avukses koska ite en osaa enää omalla sanavarastollami paremmin vesimiehiä luonnehtia....tää on otettu skorpionien horoskooppi vihosta joka mulla on.....

VESIMIES
        Kahden kiinteän merkin yhdistelmänä vaikutatte aluksi melko hyvältä pariskunnalta. Ihastut vesimiehen mielikuvitukseen ja tiedonjanoon, ja vesimies rakastuu sinun aistillisuuteesi ja kuohahteleviin tunteisiisi. Nämä ominaisuutenne tekevät teistä oikeammin vastakohtianne kuin toisianne täydentäviä. Vesimie haluaa päästä perille elämän salaisuuksista, joista sinulla on syvä ja luontainen käsityksesi.
        Sinä viihdyt liian hyvin omissa oloissasi. Olet liian omistushaluinen ja määräilevä ymmärtääksesi vesimiehen tutkimushalukkuuden kodin ulkopuolelle. Ilman merkkinä vesimies on tunne-elämältään sinua etäisempi, kenties kylmäkiskoisenkin oloinen, joten sinun intohimoiset tunteenosoitukset menevät hukkaan. Romanssin ensiliekin hiipuessa teidän on hankala keksiä syitä pysyä yhdessä.

Skorpionin ja vesimiehen liitto on hieman huteralla pohjalla, sillä teidän vastakohtaisia luonteenpiirteitänne on vaikea saada kohtaamaan. Vesimies on armoton flirttailija, mutta uskollinen puolisolleen, eikä hän siedä sinun mustasukkaisuuskohtauksiasi. Sinä tiedät aina mitä haluat ja minne olet menossa. Vesimies taas kulkee tuulen mukana ja toteuttaa mielellään hetken mielitekoja. Jos osaatte suhtautua erilaisuuteenne huumorilla ja arvostaa toisen mielipiteitä, liittonne onnistuu.

Sitten vielä ystävyydestä............

Ystävyytenne toimii paremmin kuin parisuhde, koska teidän ei tarvitse sovittaa yhteen koko elämäänne. Harvoin välillänne kolahtaa kuitenkaan ensitapaamisella, niin erilaisia te olette. Yleensä tutustutte ystävien tai työn kautta.

Puolet noista yleensä aina pitää paikkaansa mutta ei kuitenkaan kaikki, joten älä ihan kuolettavan totisesti noita ota. :) Onnee kuitenkin jos siulla on vesimies- mies kiikarissa.....sillä sitä sie sen kanssa tarvihet.....

*Henzu*

mieheni on aurinkovesimies nousu kaksonen kuu rapu merkurius kaloissa. hän on viileä etäinen hyvän tahtoinen kuu rapu vaikuttaa hänessä sen että hän arvostaa perinteitä. osaa antaa arvoa lapsille siistille kodille ja sukulaisille. vesimiehen hänestä tekee hänen tiedemiesmäinen hajamielisyytensä kyllä minä rakastan häntä itse olen vaaka nainen ja kihisevä kuu skorpioni yhteinen elomme on kestänyt kokonaiset kahdeksan vuotta manteli

• Essi

Seurustelin 3v vesimiespojan kanssa. Ja itseasiassa nyt ollaan vähän niinku palailemassa ehkä yhteenkin... pojasta on yht-äkkiä kasvanut aikamoinen mies (kunnon sydänsuru saa ihmeitä aikaan!) Hassua miten nuo vesimiespojat meitä niin viehättävät, vaikka tosiaan astrologit eivät kovinkaan ruusuista kuvaa suhteestamme maalaa. Ehkä näemme heissä paljon piirteitä, joita haluaisimme itsessämmekin olevan.

Meillä oli hieno suhde, syvä yhteisymmärrys ja tosi hyvä olla yhdessä. Ja kaikkien tuttujen mielestä "unelmapari". Mutta minä kypsyin. En tiedä mikä siinä oli, mutta joitakin perustavanlaatuisia ristiriitoja meillä olemuksissamme on. Tärkeissä asioissa mielipide-eroja (lapset jne). Koin jotenkin aina olevani hänen yläpuolellaan, ymmärtäväni liian hyvin hänen mielenliikkeensä. Hän ei esimerkiksi koskaan oikein onnistunut yllättämään tai hurmaamaan minua romanttisessa mielessä (ja me skorpparit rakastamme sitä kun jalat viedään alta ;) Ja riidoissakin näin aina hänen mielipiteidensä syyt (tyyliin "hän ajattelee noin koska ei vielä ymmärrä tätä ja tätä asiaa, tai koska ei vielä ole kokenut tätä ja tätä") Ihan kuin olisin aina ollut askeleen edellä. Itse haluan miehen olevan melkeinpä askeleen minua edellä... haluan kunnioittaa täydestä sydämestä. En tiedä löytyykö sellaista setää koskaan.

Suhde oli kuitenkin ehdottomasti tähänastisista suhteistani kaikin tavoin hienoin. Luulen että vesimies-skorpioni yhdistelmä on aina hankala, mutta helppoa hyvää ei ole olemassakaan ;) Varmaankin kummankin osapuolen muut planeetta-asemat kertovat onko luvassa työlästä onnea vai totaali katastrofi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe