Key Westissä majoitus

Blondi tätsy

Olemme lähdössä amaaliskuussa lomalle Wet Palm Beachille. Loman aikana käymme Key Westissä parin yön matkalla.
Onko kokemuksia hyvistä hintaluokaltaan keskitasoa olevista hotelleista, motelleista tai B&B paikoista.
Maaliskuu on siellä high season joten halvalla ei saa mitään. Toivoisimme sijainnin olevan järkevä eli joko lähellä Key Westin ydinkeskustaa tai vähän kauempana mutta sitten joku julkinen kulkuneuvo kulkisi läheltä, sillä parkkipaikkoja on Key Westissä vaikea löytää eli jättäisimme auton hotellillle. Osassa hotelleista voi vuokrata polkupyöriäkin. En vielä selvittänyt minkä kokoinen "kylä" Key West on etäisyyksien suhteen jos vuokraa polkupyörän.

Kiitos avusta.

10

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • westfani

      aivan ihana paikka. Itse olin siellä kesällä 2008 ja asuin Best Western Hibiscus motellissa. Erittäin hyvällä paikalla, muutama kortteli pääkadusta. Ainakin tässä paikassa oli ilmainen autopaikka asiakkaille. Kannattaa tarkastaa se etukäteen, lukee kyllä yleensä hotlan sivuilla. Hinnasta ei tarkkaa muistikuvaa mutta tapana ei ole ollut majoittua kalleimmissa paikoissa. Julkisilla ei kuljettu joten niistä ei mitään tietoo, pitkälle pääsee kävellen ja taksilla. Tosin käytiin kyllä kylän laitamilla joissakin kaupoissa autolla, kaikki ei ollut ihan kävelymatkan päässä. Itse olin erittäin tyytväinen hibiscus-motelliin, tosin tripadvisorista löyttyy myös erittäin tyytymättömiä matkailijoita mutta makuasioitahan nuo osin ovat. Meillä oli loistava huone, tosi iso, säädettävä ilmastointi, jääkaappi. Hotlaan kuului myös aamiainen, tosin vaatimaton sellainen mutta saipahan ainakin kahvia. Luulisin että pyöräily vois olla hyvä idea niinkin pienessä paikassa, näkisi kivasti paikkaa. Kesällä siellä oli tosin niin lämmin ( 37 ) että ei tehnyt mieli hikoilla pyörän selässä.

    • jookoski

      Sesonkina Key Westissä hinnat uskomattoman kalliita , itse löysin days inn hotellin Pricelinen kautta hinnaksi jäi n 100 usd yöltä.

    • P+L

      Asuimme tammi-helmikuun vaihteessa 3 yötä Southernmost Hotel On The Beach:issa. Ei halvin mutta ei sitten valittamistakaan. En tiedä mitä maksaa sesonkiaikana. Kylä on aika pieni. Duval Streetin jaksaa hyvin kävellä päästä päähän ja takaisinkin. Busseja on, samoin "fillaririkshoja". Suosittelisin hotellia kaupungin länsipäästä.Silloin kaikki nähtävä on kävelymatkan päässä.

      • siili555

        Myös menossa Key Westiin maaliskuussa. VArasin hotellin viidelle yölle Fairfield Inn & Suites hotellista (parin kilometrin päässä mallory squarelta), 990€. Hintaan kuuluu aamupala ja hotellissa on ilmainen pysäköinti.


    • Let`s go Lightning

      Key Westin lentokentän vierestä löytyy suht edullinen BEST WESTERN Key Ambassador Resort Inn. Kahdesti olemme majoittuneet ko. hotellissa 2007-2009 ja voin suositella. Aamupala ja pysäköinti kuuluvat hintaan mutta miinuspuolena mainittakoon etäisyys keskustaan.

    • blondi tätsy

      Kiitos kaikille vastanneille. Matka alkaa ylihuomenna ja sää on aurinkoinen.
      Aivan ihanaa lähteä ja kerron sitten myöhemmin mihin hotelliin tai motelliin päädyimme.

    • key west +40 astetta

      Best Western Hibiscus motellissa olimme mekin tämän palstan kautta suosituksen löydettyämme kesällä 2009 ja hinta-laatusuhde oli erinomainen, 100 taalaa/yö aamupalalla. Huoneet oli juuri remontoitu, tilaa oli neljälle ja kaikki mukavuudet mm uima-allas aivan hotelliluokkaa, vaikea sanoa, mikä erottaa hotellin ja motellin. Jos menemme uudelleen Key Westiin niin otamme tämän paikan kautta huoneen uudestaan.

      • Worst Western

        Nyt ainakin tiedän, mikä erottaa hotellin ja motellin: palvelu. Puolitoista viikkoa Floridassa eikä missään ollut niin tylyä ja heikkoa palvelua kuin Hibiscucsessa. Hintaa majoitukselle kertyi lähes 400 taalaa yöltä, joten hintaakin oli kuin hotellissa. Huone sinällään oli iso ja siisti, tosin kylppärin seinälevyt pullistelivat huolestuttavasti, kun yritimme kiskoa suhkun hanaa auki.

        Varoituksen sana: Key Westiin ei kannata mennä koululaisten kevätloman aikaan, silloin siellä on hinnat huipussaan.


    • miamidan

      Me oltiin juuri opiskelijoiden loman aikaan Miamissa että Key Westissä. Ensinnäkin ainuttakaan opiskelijaa ei tullut vastaan ja hotellien hinnat olivat aivan normaalit.

    • Itse asuin Key Westissä käydessäni yhdellä toisella saarella ja ajoin sitten Key Westiin kun sinne halutti mennä. Voin ehdottomasti suositella, kyllä se parkkipaikka sieltä löytyy kuitenkin.
      Hotellit ovat muilla Keys saarilla todella paljon hienompia ja halvempiakin ja sieltä löytyy myös todella upeita paikkoja joista ei edes Key Westiin haluta lähteä, kuten: http://www.hawkscay.com/ (olen itse asunut tuolla).

      Lisättäköön vielä että itse pidän kyllä muista Keys saarista enemmän kuin itse Key Westistä jossa on mielestäni aivan liikaa turisteja joten saattaa toki johtua siitäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe