Minulla on ongelma!
Ostin gigantista Air Link 3G reitittimen.
Tarkoitus olisi saada langaton yhteys tietokoneelle ja wiihin.
Tein ohjeiden mukaan kaikki mitä piti, mutta reititin ei jostain syystä tunnista mokkulaa!
MIKÄ AVUKSI?
Reititin ei tunnista DNAmokkulaa
10
1045
Vastaukset
- untokuurna
ööö. teit jotain väärin tai jätit kokonaan tekemättä.
Nyt on vaikea nähdä laitteen asetuksia mutta jos kertoisit, että mitenkä ne asettelit ja mistä ja miten olet yhteyttä yrittänyt. Wii ainakin haluaa wlan-verkkoon, muista se ei ymmärrä mitään, ellei kaupasta ole haettu lan-adapteria.- tietämätön2
Yhdistin reitittimen verkkovirtaan ja tietokoneeseen.
"aktivoin" reitittimen valmistajan sivuilla.
Ohjeiden mukaan muuta ei tarvita..
Reititin ei kumminkaan tunnista mokkulaa sen ollessa kiinni reitittimessä.
Tietokone kyllä löytää reitittimen (yhdistetty) mutta ilmoittaa että internet yhteys ei toimi.
Muut valot vilkkuu reitittimessä mutta mokkula ei vilkuta - untokuurna
tietämätön2 kirjoitti:
Yhdistin reitittimen verkkovirtaan ja tietokoneeseen.
"aktivoin" reitittimen valmistajan sivuilla.
Ohjeiden mukaan muuta ei tarvita..
Reititin ei kumminkaan tunnista mokkulaa sen ollessa kiinni reitittimessä.
Tietokone kyllä löytää reitittimen (yhdistetty) mutta ilmoittaa että internet yhteys ei toimi.
Muut valot vilkkuu reitittimessä mutta mokkula ei vilkutaEi ne nyt aina tunnista käytössä olevaa mokkulaa. Kipaisepa sinne asetuksiin ja tsekkaa, että asetukset on oikein. Mokkula voi myös vaatia firmware päivityksen, ainakin joissain malleissa reititin ei muuten tunnistanut mokkulaa.
- tietämötän3
untokuurna kirjoitti:
Ei ne nyt aina tunnista käytössä olevaa mokkulaa. Kipaisepa sinne asetuksiin ja tsekkaa, että asetukset on oikein. Mokkula voi myös vaatia firmware päivityksen, ainakin joissain malleissa reititin ei muuten tunnistanut mokkulaa.
Tarkoitatko mokkulan vai internetin asetuksia?
Mokkulalla on melko minimaaliset asetukset..
Olen aivan ulapalla näiden kanssa. - untokuurna
tietämötän3 kirjoitti:
Tarkoitatko mokkulan vai internetin asetuksia?
Mokkulalla on melko minimaaliset asetukset..
Olen aivan ulapalla näiden kanssa.Sen purkin jonka ostit gigantista.
- tietämötän
untokuurna kirjoitti:
Sen purkin jonka ostit gigantista.
yhteys herjaa että DNS ei vastaa
- untokuurna
tietämötän kirjoitti:
yhteys herjaa että DNS ei vastaa
Luonnollisesti, kun yhteys ei kerran ole päällä.
Kirjaudu sinne laitteen asetussivullle ja määrittele se 3G yhteys kuntoon. Asetussivulla pitäisi olla joku Wizard tms. vastaava 3G:ttä varten. - ei...
untokuurna kirjoitti:
Luonnollisesti, kun yhteys ei kerran ole päällä.
Kirjaudu sinne laitteen asetussivullle ja määrittele se 3G yhteys kuntoon. Asetussivulla pitäisi olla joku Wizard tms. vastaava 3G:ttä varten.tue dna:n 309 mokkulaa. http://www.jensenscandinavia.com/download.asp?ProductID=AL3G
- tietämätön4
ei... kirjoitti:
tue dna:n 309 mokkulaa. http://www.jensenscandinavia.com/download.asp?ProductID=AL3G
minulla on käytössä nokia cs-15 mokkula. pitäisi tukea
- tietämätön5
tietämätön4 kirjoitti:
minulla on käytössä nokia cs-15 mokkula. pitäisi tukea
Yhteys määritelty 3G muotoon mutta inahdakaan mokkula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262203
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161514- 1241427
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883