Varmaan niin henkilökohtainen asia, että tästä ei voi jutella työpaikoilla avoimesti.
Mutta kyllä oksettaa, haistella tuota kuvottavaa hajua päivästä toiseen!
Eikä röökin vetäminen tunnu edes hävettävän näitä ihmisiä....
Eikä tämä ole vain sitä, kun itse en tupakkaa suuhuni panisi!
Onko tälläiset ihmiset ihan ok ?
TUPAKKAA VETÄVÄT HOITOALAN AMMATTILAISET!
9
398
Vastaukset
- saffdgfd
Myös hoitoalalla kuten millä muulla tahansa saa tupakoida ellei työnantajan taholta ole sitä erikseen kielletty. Joten lopeta mäkätys ja keskity oman taukosi viettämiseen haluamallasi tavalla!
- YKSI EPÄKOHTA KORJAT
Ei ole haluja eikä liioin aikaa moiseen.
Monoa tosiaan persuksiin ja vielä näin tapahtuukin.
Että röökin vetäjät pannaan seinää vasten työpaikoilla.
Tulee näin tilaa, meille jotka ansaitsemme enemmän. - omituiset höpöttäjät
YKSI EPÄKOHTA KORJAT kirjoitti:
Ei ole haluja eikä liioin aikaa moiseen.
Monoa tosiaan persuksiin ja vielä näin tapahtuukin.
Että röökin vetäjät pannaan seinää vasten työpaikoilla.
Tulee näin tilaa, meille jotka ansaitsemme enemmän.Samaan joukkoon kuuluu haju-, hajuste-, puhe-, ääni-, ym teterroristit,
- Monoa
Vain pummit polttaa tupakkaa. Heille pitäisi antaa lopputili.
- 44445
Asiakkailla, jotka käyttävät sairaaloiden ja terveyskeskusten "palveluja" tulisi olla oikeus hoitoon, jossa Sairaanhoitaja/Lääkäri eivät yski pahanhajuista tupakointihengitystään ja mahdollista limaansa asiakkaan päälle. Täällä Helsingissä HUS on kieltänyt tupakoinnin, mutta ongelmana ovat nössöt Ylihoitajat ja Lääkärit joille kyllä kelpaavat vastuulisät, muttei ikävä kurinpidollinen puoli työstä.
Luulisi Ylihoitajienkin edes joskus huomaavan hoitajien tupakkatauot, mutta kun kulkee laput silmillä kuin sokea hevonen niin ei tietenkään tarvitse puuttua "ikäviin" asioihin ja tupakointikiellolle nauretaan yleisesti polttavien hoitajien joukossa.
T. Entinen eitupakoiva hoitoalan ammattilainen- pakkopullaako hoidosasa
HUS on sekä savuton että hajuton sairaala.
Ihmettelen miksi hoitohenkilökuntaan kuuluvat käyttävät kamalasti Hajusteita.
Jos siitä mainitsee, niin saa äkäiset katseet ja ketuiluna seuraavana päivänä on laitettu ainetta selväst enemmän.
Eikö johto saa hajuherneitä kuriin.
- Potkut hanuriin
Sama se on millä alalla ollaan. Kyllä meilläkin nämä yhdet ja samat lusmut laukkaavat tupakalla kymmeniä kertoja päivässä.Mennään vaan peräkanaa ulos ja sätkät sauhuamaan. Montakohan työtuntia nämä sauhuuttelijat saavat ylimääräistä vapaata kun nämä tupakkatauot pistettäis jonoon työtunneiksi.Taukoja kuuluisi työpäivän aikana kolme mutta kyllä nämä muutamat ylempiarvoiset notkuvat tupakka paikalla alvariinsa.Esimies ei uskalla kommentoida asiaa ollenkaan ettei "hyvä henki" katoaisi .
- selkään puukotettu
Lusmuilua on niin kessuttelijoissa kuin tupakoimattomissakin.
työjohto hoitaa hommat siirtämällä kyttääämisen alaisiin. ken kierouden ja nopeuden taitaa se vahvoilla on, vaikka lusmujen lusmu onkin.
- 44445
Johto ei saa ei Hus:ssa, eikä muuallakaan väkeään kuriin, koska johtaviin tehtäviin valikoidaan/valikoituu aina se "pebannuolennan" kaikilla tasoilla hallitseva porukka. Näin itse alalla myös nurjan puolen josta vaietaan ja syyllistetään & haukutaan erimieltä olevat alan maineen likaajiksi ja työssään epäonnistuneiksi jne..
Esimerkkinä olkoon jatkuvasti maistissa töihin tulleet hoitajat, joille ei tullut muita seuraamuksia kuin "pakollinen" vapaapäivä.. Jos olet hoitaja jolla on osastonhoitaja kaveripiirissä niin töppäilyjäsi katsotaan aina läpi sormien..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381