Siis Rovajärvelle tuli kutsu, mitähän siellä on menossa silloin? Mihin hommaan menet?
Oletko menossa ROVAJÄRVELLE kesäkuun alussa kertaamaan?
12
562
Vastaukset
- no reservations
en ole menossa, kiitos kysymästä kuitenkin!
- reksa65
poikani sai, kertaus? tervemenoa vajn, takaisin ei tulemista. banaaneja syömään sinne.lahjattomaa kertaus.
- RK762.69
Hmm, nyt mulle ei avaudu tuo tekstisi lainkaan?
- diplomireserviläinen
Ei minullekaan, varmaan joku sivari joka on vetänyt hamppua tai muuta vastaavaa.. tai sitten kyseessä on joku armeijakammoinen b-mies
- reservoir dogs
joo-o, tyypillinen sivari tämä reksa65 on. Puheissa ei mitään järkeä, kun aivot on tuhottu kannabiksenpoltolla.
- -90
kertaan ollaan tulos kesällä rovalle.
- RK762.69
Ah, just, mitkä päivät oot siellä ja mikä pesti ?
- -90
RK762.69 kirjoitti:
Ah, just, mitkä päivät oot siellä ja mikä pesti ?
5-9.6. viestihommia luulisin. on jo aikaa ku intin kävin yli 20v .ekakertaus.
- jarppi8812
Itse menossa. Maakuntakomppanian kh.
- Ressu1981
Onhan täällä vielä maan puolustajiakin, eläköön, eläköön!!!
Joo minä kävin siellä 4-9.6 ajanjakson ja kokonaisuudessaan oli ihan mukava ja opettava kokemus:)Sai ne näköjään tämmösestä lääkintämiehestä koulutettua vielä oikean tappokoneen kun hommat vaihtu ja sijoitus..
Voisin lähteä joskus uudestaan ja kertaus jampat oli kaikki tosi hyvällä motivaatiolla mukana, ei ollu samaa itkuvirttä kuin varusmies aikaan.- -90
ihan oli ok reissu tuo kotka 11 harjotus.radio miehenä tuli oltua.lämmintä ainaki oli.odotellaan seuraavaa kutsua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386