Jo monta vuotta hyvin toiminut Elisan ADSL kiinteälaajakaista on viimeaikoina tökkinyt aika tavalla, eteläisessä Espoossa käytössä. Toimii muuten, mutta lähes päivittäin pätkii useammankin kerran. Välillä katko kestää 5 min, välillä 30 min. Ja tätä jatkunut jo useamman kuukauden.
Onko kukaan muu törmännyt samaan ilmiöön? Olen tsekannut koneelta virukset ym. ylimääräiset vihulaiset ja niistä ei ainakaan ole kiinni.
Ongelmia Elisan laajakaistassa
nettiiiin
3
266
Vastaukset
- .
Meillä on elisa, tosin turun suunnilla, mutta tekee sellaista, että välillä nopeus tippuu lähelle nollaa, ettei ota sisään tai anna ulos ku jotain muutama kb/s. Mut ei liity sinäänsä tähän sinun ongelmaasi, mut ärsyttävää silti.
Verkossa voi olla ruuhkaa.. Täällä Joensuussa minun entinen kaapelimodeemi yhteys (Elisa) Pätki todennäköisesti kasvamien viihdepakettien syystä niin paljon, että vaihdoimme sen tuohon Adsl yhteyteen. Pätkiminen loppui siihen...
- Grrrrr
Kuraa koko firma ja kaikki liittymät/tuotteet myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279