ALMA TOURiin kovasti pettynyt asiakas!

ei laatua lainkaan!!

Tässäpä tarina ko. matkatoimiston toiminnasta ennen kuin harkitte heiltä tilata matkaa!!!

REKLAMAATIO ALMA TOURIN VIRKAILIJALLE, JOLTA MATKASTA SOVIN! (pitkähkö juttu)


Hei!

Muistatko kun tilasin puhelimitse sinulta päivää ennen äkkilähdön viikoksi Kultahietikolle ties kuinka monennen kerran toimistonne kautta. No, sovimme matkasta näin:Koska halusin matkan edullisesti, oli vaihtoehtona ottaa tsaravets-hotelli aamiaisella tai määrittelemätön majoitus ilman aterioita. Sanoin mieluummin ottavani riskillä määrittelemättömän, ja jos kuitenkin jostain syystä arpa osuisi parempaan hotelliin kuin tsaravetsiin vaikkakin siihen kuuluisi tällöin aamiainen.

Kun kävin toimistolla maksamassa matkani toiselle virkailijalle toistaen samat asiat, ja näin sanoivat asian olevan jopa niin että määrittelemättömässäkin olisi aamiainen hyvin todennäköisesti myös!

Varnan lentoasemalla kohdepäällikkö sanoi, että kaikki määrittelemättömät asiakkaat, joilla se lipuissa lukee kuten MINULLAKIN! laitetaan Pliskaan (huomattavasti parempi kuin luokaton Tsaravets-hotelli). Ajattelin, että hyvä juttu. Kohdepäällikkö sanoi kuitenkin, että Helsingin päässä on päätetty minut laittaa juuri Tsaravetsiin,ja ilmoitin tämän varmaan olevan väärinkäsityksen ja nopeasti selvittämään asian, että voisin myös päästä Pliskaan.

Kohdepäällikkö sanoi laittavansa viestiä avainboxiin hotelliini heti kun saa asian selvitettyä, ja kun seuraavanakaan päivänä ei kuulunut mitään uutta, niin soitin palvelupuhelimeen jne. Kohdepäällikkö (nainen) ei tehnyt tikkua ristiin infoakseni minua koko matkan aikana, ja jouiduin olemaan Tsaravetsissä ja kaiken kukkuraksi oli merkitty ikään kuin kiusalla eli ROOM ONLY eli ei aamiaista!Todella tuli tunne täydellisesti huiputetuksi jouduksi, ja tahallaan tsaravetsiin laitetuksi edullisesta äkkilähdöstäni johtuen.

Olen todella pettynyt Alma Tourin koko toimintaan kohdallani.

REKLAMAATIOON VASTAUS ALMA TOURILTA:
He eivät ole tehneet mitään virhettä kohdallani,ja että kohdepäälliköltä myöhemmin reklamaationi jälkeen kysyttäessä hän sanoi infonneensa minua aamiaisesta (=täyttä valetta!). Ei tule minkäänlaista hyvitystä kohdaltani edes saamatta jäämistä aamiaisista eikä myöskään tehty sen asian eteen mitään päästäkseni Pliska-hotelliin kuten muutkin ko. lipulla varustetut asiakkaat. Eli n. kymmentkunta kertaa Alma Touria käyttäneenä asiakkaana mielestäni oli aika tyly kohtelu!

LOPULLINEN ALMA TOURIN VASTAUS:

Hei,

Päätöksemme asiassa on lopullinen. Mikäli ette ole tyytyväinen päätökseen, olkaa ystävällisesti yhteydessä Kuluttajariitalautakuntaan.
Ystävällisin Terveisin
Best Regards
Laadunvalvonta
Alma Tour
Kaisaniemenkatu 4
00100 Helsinki
Finland

YHTEENVETO LYHYESTI:

Esim. ko. kohdepäällikkö ei ole missään vaiheessa informoinut minua saati hotellin henkilökunta mahdollisesta aamiaisesta vaan jouduin seuraavana päivänä sen itse maksamaan eikä minua ole informoitu saavani jatkossa aamiaista. Jos tämä kohdepäällikkö (omien sanojensa mukaan väittää) näin on infonnut minua, niin valehtelee. Eli en syönyt tai saanut/ehdotettu/informoitu mahdollisesta aamiaisesta. Minua sen sijaan ko. kohdepäällikkö infosi lentokentällä jo että kaikki määrittelemättömän matkan tilanneet sijoitettiin Pliska-hotelliin,mutta jostain syystä ei minua miksei?

Todelaa tyypillistä huonoa/luokatonta Alma Tourin taholta!

NIIN TAPAHTUI ETTEN SIIS SAANUT YHTÄÄN MITÄÄN HYVITYSTÄ ASIASTA KUIN TYLYN PALAUTTEEN!MIETTIKÄÄ KUN HARKITSETTE ALMA TOURIA MATKAA VALITTAESSA! SAA KOMMENTOIDA,SANA VAPAA,ONKO MUILLA NEGATIIVISIA KOKEMUKSI KO. VIROLAISESTA FIRMASTA.....

21

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiga

      Koko elämänsä mahdollisimman halvalla eläville ihmisille tulee tällaisia yllätyksiä, etteivät he jostain syystä saakaan sitä kaikkein halvinta ja hyvää hotellia, jolla sitten voisivat leuhkia yhtä köyhille ystävilleen.

      Mitäpä jos varaisit kerrankin etukäteen ja kunnon hotellin, etkä luottaisi viime hetken varaukseen ja hyvään tuuuriisi majoituksen suhteen. Säälittävää ruikutusta sinulta sanon minä ;(

      • ei laatua

        Viestini tarkoitus oli kertoa, että sovituista asioista matkatoimisto Alma Tour ei pitänyt liinni, saati kohdellut tasaveroisesti: samoin lipuin varustetut asiakkaat/minä! Lisäksi eivät tehneet tikkua ristiin asian korjaamiseksi,ja vielä lisäksi kehtasivat valehdella asiasta! Törkeää käytöstä maksavaa asiakasta kohtaan olkoonkin määrittelemätön majoitus,josta vielä n. 100e lisämaksua vajaakäytöstä maksoin.Huom! en saanut luvattua aamiaista koko lopan aikana, maksoin ITSE,ja mitään hyvitystä EN SIIS OLE SAANUT REKLAMAATIONKAAN JOHDOSTA!

        Aiga on itse ruikuttaja kun ei parempaa kommentoitavaa itse asiaan ole kuin aukoa tyhmää päätään,häpeä!


      • Martti658735
        ei laatua kirjoitti:

        Viestini tarkoitus oli kertoa, että sovituista asioista matkatoimisto Alma Tour ei pitänyt liinni, saati kohdellut tasaveroisesti: samoin lipuin varustetut asiakkaat/minä! Lisäksi eivät tehneet tikkua ristiin asian korjaamiseksi,ja vielä lisäksi kehtasivat valehdella asiasta! Törkeää käytöstä maksavaa asiakasta kohtaan olkoonkin määrittelemätön majoitus,josta vielä n. 100e lisämaksua vajaakäytöstä maksoin.Huom! en saanut luvattua aamiaista koko lopan aikana, maksoin ITSE,ja mitään hyvitystä EN SIIS OLE SAANUT REKLAMAATIONKAAN JOHDOSTA!

        Aiga on itse ruikuttaja kun ei parempaa kommentoitavaa itse asiaan ole kuin aukoa tyhmää päätään,häpeä!

        Voin kuulkaa vakuuttaa että jokaisella matkatoimistolla on samantyyppisiä itkijöitä. Se on oma moka jos ottaa määrittelemättömän sillä tuolloin matka tosiaan on MÄÄRITTELEMÄTÖN! Ja virkailija sinulle sanoi jo alunperin että siihen ei välttämättä se aamiainen kuulu, joten jos noin paljon ketuttaa niin varaapa ensi kerralla sellanen matka johon kuuluu aamiainen. Se vaan on totuus että jos matkustat määrittelemättömällä, niin matkanjärjestäjällä on oikeus laittaa sinut mihin tahansa hotelliin vaikka kaikki muut menisivät muualle. Ensi kerralla jätä turhat porut kotiin ja yritä hyvä ihminen nauttia siitä lomasta, sitä vartenhan sinne on menty, eikö vaan ? ;)


      • ei laatua
        Martti658735 kirjoitti:

        Voin kuulkaa vakuuttaa että jokaisella matkatoimistolla on samantyyppisiä itkijöitä. Se on oma moka jos ottaa määrittelemättömän sillä tuolloin matka tosiaan on MÄÄRITTELEMÄTÖN! Ja virkailija sinulle sanoi jo alunperin että siihen ei välttämättä se aamiainen kuulu, joten jos noin paljon ketuttaa niin varaapa ensi kerralla sellanen matka johon kuuluu aamiainen. Se vaan on totuus että jos matkustat määrittelemättömällä, niin matkanjärjestäjällä on oikeus laittaa sinut mihin tahansa hotelliin vaikka kaikki muut menisivät muualle. Ensi kerralla jätä turhat porut kotiin ja yritä hyvä ihminen nauttia siitä lomasta, sitä vartenhan sinne on menty, eikö vaan ? ;)

        Oletko lukihäiriöinen?

        Nimenomaan oli sovittu, että ehdottomasti aamiainen kuuluu kaikesta huolimatta! Ja valehtelivat myöhemmin infonneensa minua, että saan syödä aamiaista hotellissani.Näin ei tapahtunut hyvitystä ei tullut reklamaatiosta edes niiden aamiaisten verran 6kpl.

        Senkin pösilö!

        On se niin vaikeaa kun ei luettua tekstiä ymmärrä. Mistä näitä löytyy. Ja vielä puolustaa kirjoituksessaan matkanjärjestäjää, joka kohtelee maksavaa asiakasta kaltoin,ja vielä valehtelee eikö korvaa/hyvitä virhettään!

        Taidat olla ko. toimiston virkailija......


      • En ole tuo,
        ei laatua kirjoitti:

        Oletko lukihäiriöinen?

        Nimenomaan oli sovittu, että ehdottomasti aamiainen kuuluu kaikesta huolimatta! Ja valehtelivat myöhemmin infonneensa minua, että saan syödä aamiaista hotellissani.Näin ei tapahtunut hyvitystä ei tullut reklamaatiosta edes niiden aamiaisten verran 6kpl.

        Senkin pösilö!

        On se niin vaikeaa kun ei luettua tekstiä ymmärrä. Mistä näitä löytyy. Ja vielä puolustaa kirjoituksessaan matkanjärjestäjää, joka kohtelee maksavaa asiakasta kaltoin,ja vielä valehtelee eikö korvaa/hyvitä virhettään!

        Taidat olla ko. toimiston virkailija......

        jolle vastasit enkä edes missään matkatoimistossa töissä.
        Kopioin kirjoituksesi alun ja merkitsin isoilla kirjaimilla kohdat, joista haluan kysyä.

        "Hei!

        Muistatko kun tilasin puhelimitse sinulta päivää ennen äkkilähdön viikoksi Kultahietikolle ties kuinka monennen kerran toimistonne kautta. No, sovimme matkasta näin:Koska halusin matkan edullisesti, oli vaihtoehtona ottaa tsaravets-hotelli aamiaisella tai MÄÄRITTELEMÄTÖN MAJOITUS ILMAN ATERIOITA. Sanoin mieluummin OTTAVANI riskillä MÄÄRITTELEMÄTTÖMÄN, ja jos kuitenkin jostain syystä arpa osuisi parempaan hotelliin kuin tsaravetsiin vaikkakin siihen kuuluisi tällöin aamiainen.

        Kun kävin toimistolla maksamassa matkani toiselle virkailijalle toistaen samat asiat, ja näin sanoivat asian olevan jopa niin että määrittelemättömässäkin olisi aamiainen hyvin TODENNÄKÖISESTI myös!"

        Eli maksoit määrittelemättömän majoituksen ilman aterioita.
        Et saanut aamiaista ja se on matkatoimiston syy?
        Todennäköisesti ei tarkoita ehdottomasti.
        Tilaa aamiainen jos haluat sen...

        "Nimenomaan oli sovittu, että ehdottomasti aamiainen kuuluu kaikesta huolimatta!"
        Missä kohtaa siis aamiainen oli luvattu?

        Terveisin toinen lukihäiriöinen!


      • ei laatua lainkaan!
        En ole tuo, kirjoitti:

        jolle vastasit enkä edes missään matkatoimistossa töissä.
        Kopioin kirjoituksesi alun ja merkitsin isoilla kirjaimilla kohdat, joista haluan kysyä.

        "Hei!

        Muistatko kun tilasin puhelimitse sinulta päivää ennen äkkilähdön viikoksi Kultahietikolle ties kuinka monennen kerran toimistonne kautta. No, sovimme matkasta näin:Koska halusin matkan edullisesti, oli vaihtoehtona ottaa tsaravets-hotelli aamiaisella tai MÄÄRITTELEMÄTÖN MAJOITUS ILMAN ATERIOITA. Sanoin mieluummin OTTAVANI riskillä MÄÄRITTELEMÄTTÖMÄN, ja jos kuitenkin jostain syystä arpa osuisi parempaan hotelliin kuin tsaravetsiin vaikkakin siihen kuuluisi tällöin aamiainen.

        Kun kävin toimistolla maksamassa matkani toiselle virkailijalle toistaen samat asiat, ja näin sanoivat asian olevan jopa niin että määrittelemättömässäkin olisi aamiainen hyvin TODENNÄKÖISESTI myös!"

        Eli maksoit määrittelemättömän majoituksen ilman aterioita.
        Et saanut aamiaista ja se on matkatoimiston syy?
        Todennäköisesti ei tarkoita ehdottomasti.
        Tilaa aamiainen jos haluat sen...

        "Nimenomaan oli sovittu, että ehdottomasti aamiainen kuuluu kaikesta huolimatta!"
        Missä kohtaa siis aamiainen oli luvattu?

        Terveisin toinen lukihäiriöinen!

        TYPERYKSIÄ/A.TOURIN virkailijoita palsta täynnä!

        Siis tmsto ei pitänyt kiinni sovituista asioista,josta sovin puhelimitse matkaa tilattaessa ääliöt!!!!!

        Ja kohdepäällikkö väitti vielä reklaatio-osastolta ilmoittaessa/kysyttäessä häneltä aamiaisesta, niin kohdepäällikkö kirkkain silmin ilmoitti kaisaniemeen että oli infonnut minua sekä hotellia, että saan joka päivä aamiaisen.NÄIN EI KUITENKAAN TAPAHTUNUT!SIIS VALEHTELI ASIASTA!

        Se ei liity mitenkään siihen, että matka oli määrittelemätön senkin typerät tampiot!
        Paskatour olis pitänyt antaa hyvitys jälkikäteen sekoilustaan! HÄVETKÖÖN!

        Ajatelkaa jos te, ette saa aamiaista lupauksista huolimatta,niin valittaisitteko asiasta watipäät?


      • Mantaleena
        ei laatua lainkaan! kirjoitti:

        TYPERYKSIÄ/A.TOURIN virkailijoita palsta täynnä!

        Siis tmsto ei pitänyt kiinni sovituista asioista,josta sovin puhelimitse matkaa tilattaessa ääliöt!!!!!

        Ja kohdepäällikkö väitti vielä reklaatio-osastolta ilmoittaessa/kysyttäessä häneltä aamiaisesta, niin kohdepäällikkö kirkkain silmin ilmoitti kaisaniemeen että oli infonnut minua sekä hotellia, että saan joka päivä aamiaisen.NÄIN EI KUITENKAAN TAPAHTUNUT!SIIS VALEHTELI ASIASTA!

        Se ei liity mitenkään siihen, että matka oli määrittelemätön senkin typerät tampiot!
        Paskatour olis pitänyt antaa hyvitys jälkikäteen sekoilustaan! HÄVETKÖÖN!

        Ajatelkaa jos te, ette saa aamiaista lupauksista huolimatta,niin valittaisitteko asiasta watipäät?

        Ei voi olla totta olet täälläkin haukkumassa ihmisiä itse et ymmärrä, että sinulle ei luvattu mitään aamiaista. Todennäköisesti ei ole sama kun varmasti. Itse olet typerys kun et tätä ymmärrä.

        Täällä tuskin on ketään Alma Tourin virkailijaa lukemassa sinun aiheettomia herjojasi!


    • ei laatua

      Kannattaa käyttää luotettavia suomalaisia matkanjärjestäjiä eikä kusettajafirmaa kuten Alma Tour. Tosi on!

    • sadasti käynyt

      tosi harmillinen juttu. Tajuan täysin huonon fiiliksesi. Minä olen onneksi saanut Almalta ihan ok kohtelua, mutta pakko myöntää, että kun matkustan yksin, kaikki on vain vähän enemmän pieleen kuin "pareilla". Sitä kyllä tuntee itsensä tosi voimattomaksi, kun jotain tuollaista sattuu, varsinkin kun on yksin reissussa. Todistelehan siinä sitten jotain! Äläkä välitä noiden harvoin matkustavien pöljien jutuista, että kuinka pitäisi varata ajoissa ym.! Jotkut, jotka matkustelevat kerran vuodessa ym. haluavat asua hienommin kuin himassa ym. Ostakoot ja maksakoot! Zemppiä sulle, Bulle on edelleenkin hyvä matkakohde.

      • ei laatua lainkaan

        Sadasti käyneelle:


        No nyt löyty ainut järkevä ihminen joka puhuu asiaa. Muut on kai enemmän A.Tourin virkailijoita/agentteja!


    • turvatussu

      Almalla kaikki luvattu on aina pitänyt paikkansa.tosi hyvä matka firma.ainaskin minun kohdalla ei valittamista.

    • 3+11

      Mutta kerroppa ap miksi olet niin monta matkaa tehnyt Alma Tourilla jos ei ole laatua lainkaan?

    • ei laatua lainkaan

      Dominatravelin aikaan asiat oli paremmin kun oli italialaisessa omistuksessa.Nyt nimenvaihdoksen jälkeen laatu laskenut kuin lehmänhäntä,suorastaan kusettavat ja valehtelevat asiakkaalle eikä hyvitä virheitään!

      Halvalla ei siis saa laatua! Käyttäkää ihmeessä muita matkanjärjestäjiä esim. aurinkomatkat,tjäreborg,finnmatkat niin loma onnistuu varmemmin kuin Paska Tourin matkalla!

    • sunsusu

      Alma tourilta ollaan matka varattu Pliska hotelliin(aamiainen kuuluu matkan hintaan) ja monesta paikasta olen lukenut kyseisestä matkan järjestäjästä ja pelkkiä kehuja olen kuullut ja että kaikki on mennyt niin kun on pitänytkin mennä.
      Olemme 21 vuotiaita nuoria ja emmekä todellakaan etsi mitään luksusta tai täydellisyyttä!!
      Onko ketään ollut kultahietikolla toukokuun alussa?
      minkälainen sää on silloin siellä?
      Katsoin sää ennusteita ja siinä sanottiin, että lämpötila kohoaa toukokuussa vähän yli 20:neen asteeseen.
      Pliska hotelliin siis ollaan menossa ja kysyisinkin, että minkälainen on tämä kyseinen hotelli?
      mitään loisto/luksus hotellia ei ole hakusessa vaan perustasoinen hotelli sopii hyvin. Nukkumaanhan sinne vaan mennään :)
      Mihin kannattaa mennä ostoksile, jos haluaa päästä halvalla ja löytää mahdollisimman paljon vaatteita, kenkiä jne jne..?????
      tarvitseeko Bulgariaan matkustaessa olla passi vai kelpaako kuvallinen henkilökortti, joka käy matkustuksessa?
      Ensimmäistä kertaa Bulgariaan menossa ja olisi hyvä tietää vähän jotain etukäteen :)
      Kiitos etukäteen!

    • pliska on ihan ok+aa

      Pliska on ihan ok. hotelli suomenkieline ruokalistoinen,allasalue baari loistava sisällä lämmitetty uima-allas saunakin löytyy.Hierontapalvelu. Toukokuu on hiljaista aikaa ja suosittelisin vasta kesäkuun puolivälin jälkeen menemistä.

      Pliska-hotellin edessä Mishka-niminen suomea täysin puhuva taxikuski vie varnan parhaisiin ostospaikkoihin kenkiä vaatteita katsomaan,ja mustalaismarkkinoilla pitää tinkiä 50-70% hinnasta pois,saa halvalla nahkakenkiä. Kultahietikolta ei juurikaan kannata kallista krääsää ostaa vaan menkää ainakin päiväksi varnaan kierteleen ja pitäkää rahoista huolta älkääkä vaihtako rahaa pimeiltä kadulla myyjiltä,vain hotellin respas tai pankis.Oliko apua?

    • lisää houruloita

      Tämä on jo neljäs sivusto,missä tuo sekolatva tuotostaan julkaisee.
      Tänään Matkaopaslehden sivustolla 4 krtaa. Sama ruikutus,otsakkeet vaihteli.
      On luojan kiitos poistettu. On ollut ennenkin, mutta poitaminen aiheuttaa uuden latauksen.
      Eivät saa hullua kuriin kun hyväveli systeemi Sanomatalossa pitää sekopäistä.

      Oli lisännyt oksennusta Matkaopaslehden sivulle myös "matkakertomuksen"
      kaltaisella vastenmielisyydellä. Nimimerkki Tuulia. Samaa löytyy myös Finmatkojen sivustolta. Eli sairas massapostittaja.

    • a.tour boikottiin!

      Muistakaa aina tämä, eli virhettä on tapahtunut paskatoimiston osalta,lue:kohdepäällikkö reklamaatio-osasto/-henkilö!!!!



      Vastaus alkuperäiseltä: varasin puhelimitse ja sovimme suullisesti mitä matka piti sisällään,ja toimistolla n. tunnin päästä toinen virkailija paikalla,koska alkup.vastaaja oli ruokatauolla. Kerrattiin sovitut asiat ja lähdin ymmärryksessä että kaikki oli ok.Niin ainakin piti olla!Vakiovirkailija näes aiemmilta matkoilta eli ei mitään epäilystä mahdollisesta kusetuksesta! Ilmeni vasta varnan lentokentällä ja itse hotellille saavuttaessa eikä kohdepäällikkö lupauksistaan huolimatta mitenkään korjannut asiaa/tapahtunutta virhettä vaan jälkikäteen valehteli helsingin reklamaatio-osastolta asiaa kysyttäessä että olisi muka minua infonnut ja hotellia,siis järjestänyt aamiaismahdollisuuden.Näin ei tapahtunut vaan ostin joka päivä aamiaisen milloin mistäkin ja hyvitystä ei edes asiallisen reklamaation tehtyäni tullut. Meneekö tän palstalla ollenkaan asia jakeluun kun noita vatipäitä riittää täällä! Taitaa suurin osa olaa ko. toimiston viestejä...

      ps. aina olen tullut oppaiden ja kohdepäällikön kans toimeen, mut viime kerta meni kohdepäällikön osalta hänen puolesta perseelleen, liekö muut asia/juomat kiinnostaneet enemmän kuin asioiden hoitaminen!Valehtelija kaiken lisäksi,Hävetköön! Myös reklaamio-osasto on Kaisaniemessä täysin tarpeeton kun ei hyvitä tapahtuneita virheitään On se surkeaa!

    • kakkeakanssa

      Ai että oikein tullut toimeen.

      Hullu hörhö, mee hoitoo, aivovammat on vakavia..

      Hyppää sieltä muistojen hämärästä 2011 vuodelle. Se oli 60luku kun pojat tykkäs, ja oli lähes siedettävän näköinen.
      Oli tietysti kiva kiertää maailmaa kun herrat maksoi ja ainoa työ oli jalkojen levitys

    • ent matkaopas

      Olipa hauskaa luettavaa, naurattaa ihan vieläkin!!! :D

      Ei Alma Tour ole pahempi kun mikään muukaan toismisto, omalta kannaltani olen törmännyt moneen tyytyväiseen asiakkaaseen jotka ovat ko firmaa käyttäneet.

      Itsekin olen ollut Matkailualalla monia vuosia ja aina vaan törmää näihin asiakkaisiin jotka yrittävät tavalla tai toisella saada halvalla luksusta, mutta sitten kun pettyneinä eivät sitä saakaan niin aletaan etsimään virheitä ties mistä jotta saisi sen oman häpeän pienennettyä ja korvauksia pyydettyä. Toki onhan se noloa että on uskonut saavansa 5 tähden hotellin määrittelemättömällä matkalla/hinnalla, mutta voihan se olla että sellainenkin asia että on jollekkin tapahtunut. Harvemmin kylläkin. Riski se on aina kun ostaa "sikaa säkissä".

      Mitä tästä opimme: Jos haluaa jotain tiettyä matka/hotellia sitä kannattaa ajoissa varata ja maksaa niin tietää mitä saa. Jos jättää viime tinkaan niin ottaa sen riskin että sa sen viimeisen paikan mikä ei välttämättä ole se paras (yleensä se ei ole koskaan). Ja jos haluaa riskillä/halvalla mennä niin turha odottaa liikoja vaan sit on hyväksyttävä että asiat eivät ole ihan sitä mitä itse haluaa/odottaa.

      Siitä huolimatta mukavaa matkustamista kaikille ja muistakaa olla varuillanne tilatessanne matkoja, oli sitten firma mikä hyvänsä, kannattaa aina pytää mustaa valkoisena mitä hintaan kuuluu ja kuitteja aina säilyttää :)

    • tosi on

      Tässä se nähdään mikä on laatuaan surkeimmasta surkein yhtiö! Boikotoikaa kaikki!

    • eijeesusjamooseskin

      Säälittävillä kopeekoilla pitäisi päästä reissuun varakkaiden tyyliin, joka ikisestä lantista itketään sydänverta. Aloittajan kaltaiset ammattimaiset mielensäpahoittajat pitäisi saada johonkin "älämyymitään"-rekisteriin. Olis vinkujan elämä helppoa - ei tarttis asioida kenenkään kanssa eikä pettyä. Eri asiakaspalveluhommissa vuosikymmenen työskenneltyäni on tuollainen häiriintynyt priiman vaatiminen E-luokan hinnalla tullut tutuksi.

      Aloittajalle: VOI JEESUS, SIELLÄ BULGARIASSA ON NIIN KUPPANEN AAMIAINEN ETTEI SITÄ SYÖ KUN VENÄLÄISET, MENE RAVINTOLAAN TAI JÄÄ ENS KERRALLA KOKONAAN HIMAAS!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe