Kuinka paljon tavallinen kerrostalon betonikatossa oleva lamppua varten varattu koukku kestää? Ajattelin lasten hyppykiikkua siihen laittaa mutta en uskalla jos se tuleeki alas ja pikkuinen satuttaa itsensä..?
Kattokoukun kuormitus?
5
6028
Vastaukset
- nm100
En itse ainakaan lähtisi kokeilemaan. Ovat aika heikkoja koukkuja yleensä. Katto itsessään kyllä kestää.
- 33
n. 5 kg on laskettu lampun painoksi!
kukapa tuon kuormituskeston takaa. Keinu? Eili vaihteleva kuormitus. Sinuna en riskeeraisi
(hyvä ja oikein asennettu kiila-ankkuri kestää parhaimmillaan parisataa kiloa)- kari789
Kyllä niissä koukuissa toisinaan lukee se paino. Olisiko ollut 25 kg. On sitten aivan toinen asia, kestääkö se koukun kiinnitys tuon 25 kg. Saattaa nimittäin se kattorasiakin irrota tai ne ruuvit, jotka kiinnittää kattokoukun rasiaan. Jos lapsi siinä kiikussa ja koukussa pomppii, niin tuskinpa kauan kestää.
- lamppujaklhiyoi
max 15 kg lukee ainakin meidän lampunkoukun kannassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697524Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435124- 983555
- 442609
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462369Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212213- 222188
- 342143
- 281831
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191705