uusi aloitus ajankohtaisesta aiheesta, eli blogi kirjoitukset. Kyssä kuuluukin että minkälainen bloggari on hyvä, siis sinun mielestä ja mikä taas ihan surkee?
Minun mielestä hyvä on sellainen missä on joko täyttä asiaa ja nekin on hyviä mistä löytyy sitä huumoria.
No tehdääs sitten
53
1829
Vastaukset
on tarkoitus olla nettipäiväkirja, niin kaikenlaiset blogistit on ok. Oma valinta, mitä haluaa lukea. Omat suosikit löytyvät noista kirjallisuusblogeista, koirankoulutuksista ja sitten on tietty Valavuori :) Ja tunnustan, Tuksuakin käyn naureskelemassa, tosin tää viimeisin videoklippi "kaikki mätkivät toisiaan ennen papin aamenta" ei enää ollut yhtään hauska
- Myy-Pikkuinen
tuksun blogia käynyt lukemassa enkä käy, mut tuota käväsen välillä lukeen. =))
http://enitenvituttaakaikki.blogspot.com/ Myy-Pikkuinen kirjoitti:
http://enitenvituttaakaikki.blogspot.com/ihan lukijoidensa mieleen :) Sieltä puuttui se (tahaton) tilannekomiikka mun mielestä. Ja tilannekomiikka taas iskee meikäläisen vinksaukseen:)
- Myy-Pikkuinen
hinski kirjoitti:
ihan lukijoidensa mieleen :) Sieltä puuttui se (tahaton) tilannekomiikka mun mielestä. Ja tilannekomiikka taas iskee meikäläisen vinksaukseen:)
jutuista on ihan ok, en ihan kaikista tietenkään tykkää...
- 3+1
Me laitetaa tuksun ja tän palstan plokistin plokijutskat samaan katekoriaan, kumpaaki nauretaa tual yhel koirafoorumil jossa myäs sana vapaa, kaks naurettavint plokii, vitsinä nauretaa niit tiätty.
- 14+18
3+1 kirjoitti:
Me laitetaa tuksun ja tän palstan plokistin plokijutskat samaan katekoriaan, kumpaaki nauretaa tual yhel koirafoorumil jossa myäs sana vapaa, kaks naurettavint plokii, vitsinä nauretaa niit tiätty.
Toisaallakin on keskustelua blogistin kirjoituksista. Eräällä narsistien ja muiden henkisistä ongelmista kärsivien läheisten tukiforumilla on keskusteltu blogista. Moni on kertonut että kirjoittajassa on tekstien perusteella paljon samoja oireita kuin heidän läheisissään.
Ehkä nyt kun hän on päivittäin kotipalvelun henkilöstön kanssa tekemisissä joku rohkenee hankkia hänelle apua. - ////////////////////
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
http://enitenvituttaakaikki.blogspot.com/tekstiä tuo kirjottaa,,,eihän sulta voi muuta odottaa....
Sellaisista taidan tykätä eniten missä ihan tavallisista arkisista jutuista kerrotaan jotenkin hauskasti tai lämpimästi tai muuten tunteella.
Aika monenlaisia blogeja lueskelen silloin tällöin, ei tietenkään kiinnosta sellaisiin aiheisiin keskittyneet blogit joista ei itse välitä, joten neulomis- ja leipomis- yms. blogit jäävät suosiolla lukematta... Ja hirmu pitkät jaaritukset.- aurinkoinen,,,,
kuvat aivan mahtavia, ilo lukea blogia, kiitos siintä :)
- =))))))))))
aurinkoinen,,,, kirjoitti:
kuvat aivan mahtavia, ilo lukea blogia, kiitos siintä :)
Moi hauvis!
- wtf???
silloha sä jätät lukematta vai kuis????
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429