voiko näkemisen lopettaa?

-minä-

eli jos sattuu olemaan näkemisen lahja, niin voiko sen sivuuttaa ja saako näkyjä loppumaan kokonaan?
onko jollain kokemuksia siis epämieluisasta näkemisen "lahjasta"?

31

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä voi vapautua

      Jos lahja ei ole Herralta, rukoile vapautusta Jeesuksen Kristuksen nimessä ja pyydä esirukousta puolestasi. Koskaan Jumalan lahja ja Henki ei ahdista lahjan haltijaa. Anne Pohtamolla oli ennen uskoontuloa toiminut reikivoima. Kun hän oli rukoillut, hän oli vapautunut voimasta.

    • hohhoijaa huijausta

      Miten lahja voi olla herralta kun raamattu ei hyväksy edes ennustajia?

    • Kyllä voi lopettaa.
      Raamatussa puhutaan armolahjoista sinne kuuluu myös rofetoiminen / ennustaminen uskikset vain haluaa omia sen itselleen. minulle on ennustettu ja ne toteutui kk sisällä.
      on henkilö joka antoi pois ennustuskykynsä kun ei halunnut enään vakaumuksensa takia katsoa toisille. En tiedä miten sen teki ehkä sanomalla. Mutta ei pysty siis näe enään mitä ennen pyyntöään.

    • 38

      kyllä voi lopettaa - lopeta kuvittelu.

      Ennustaminen ei ole todellista vaan mielikuvitusta.

      • Ihmetyksen kummallis

        Ennustaminen on totista totta joka kyvyn saa.

        Mutta sellainen ihminen joka omaa vaan esim laulutaidon tai on jalkapallossa hyvä totta totisesti ei voi puhua edes tästä asiasta kun ei omaa tätä taitoa. Hänella on vain maali tai nuotti:-))

        Kyllä olis eri ääni kellos jos tällainen ihminen saisi tämän näkijän lahajn.


      • 18
        Ihmetyksen kummallis kirjoitti:

        Ennustaminen on totista totta joka kyvyn saa.

        Mutta sellainen ihminen joka omaa vaan esim laulutaidon tai on jalkapallossa hyvä totta totisesti ei voi puhua edes tästä asiasta kun ei omaa tätä taitoa. Hänella on vain maali tai nuotti:-))

        Kyllä olis eri ääni kellos jos tällainen ihminen saisi tämän näkijän lahajn.

        voimme testata laulutaidon/jalkapallotaidot ja saada positiivisia tai negatiivisia tuloksia. Voimme myös tutkia ennustajien taitoja ja saada positiivisia tai negatiivisia tuloksia.

        Jostain syystä puolueettomasti tehdyt tutkimukset eivät ole osoittaneet mitään todennäköisyydestä poikkeavia taitoja. Useat hyväksi ennustajaksi itseään väittävät eivät edes uskalla mihinkään tutkimuksiin.

        Jos taito on, niin miksi ei uskalla alistua tutkimuksille.


      • 1+8=9!
        18 kirjoitti:

        voimme testata laulutaidon/jalkapallotaidot ja saada positiivisia tai negatiivisia tuloksia. Voimme myös tutkia ennustajien taitoja ja saada positiivisia tai negatiivisia tuloksia.

        Jostain syystä puolueettomasti tehdyt tutkimukset eivät ole osoittaneet mitään todennäköisyydestä poikkeavia taitoja. Useat hyväksi ennustajaksi itseään väittävät eivät edes uskalla mihinkään tutkimuksiin.

        Jos taito on, niin miksi ei uskalla alistua tutkimuksille.

        voimme kuvata henkilön aivot röntgenillä ja nähdä siellä kalkkiutuneita osia. Voimme myös olettaa että aivojen aivopuoliskojen välissä sijaitsevassa rauhasessa on toiminnallisia ongelmia, joista on haittaa henkilön aivopuoliskojen yhtenäiselle toiminnalle.

        En jaksa tälläkin palstalla tätä asiaa vääntää teidän skepsisläisten kanssa. Hyväksykää se että ihmisillä on teistä poikkeava maailmankatsomus! ÄLKÄÄKÄ TYRKYTTÄKÖ SITÄ USKOANNE NIIN KUIN JOTKUT HIHHULIT!
        ufo-palstan olette saaneet jo hiljaiseksi trollauksellanne ja paskan jauhamisella. Tämä teidän sanahelinäpelinne alkaa uhkaamaan terveyttäni vakavasti, kun astuu voimaan uusi Codex Alimentarius. En tiedä pystynkö pitämään agressioni kurissa mikäli luontaislääkkeittäni en saa, jotka pitävät kipuni kurissa. En olisi koskaan uskonut että jopa piparmintusta voidaan tehdä kannabiksen tavoin kielletty aine.


    • Uudestisyntymisen ih

      Rukoillaan, että Jeesuksen nimessä se loppuu.
      Kun ihminen tulee uskoon, hän saa uuden elämän joka kantaa kuoleman taakse ja on jo täällä ajassa iloista, vapautettua elämää.
      Mennyt ei paina millään tavoin mieltä enää, kun on löytänyt uskon.
      JOhanneksen evankeliumi ja Johanneksen kirjeet esimerkiksi ovat hyviä lukemiseksi.
      Jumala saakoon ohjata eteenpäin tästä !

    • Jumala voi vaputtaa

      Jos tulee uskoon ja pyydää rukouksin apua Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä. Varmasti vapautuu jos taito on silulunvihollisen aikaansaama tietäjähenki ym.

    • 21

      eikö Jeesus ollut itse tietäjä??

    • Sisaramanta

      Room. 11:29 : "Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu." eli Jumala ei ota antamaansa lahjaa, jos käytät sitä vain hyvän tekemiseen ja Hänen kunniansa kirkastamiseen. Jos sinulla ei ole muuta ammattia ja elatusta, Hän on saattanut antaa sinulle tämän lahjan, jotta saisit siitä pienen ja kohtuullisen elatuksen. Jos sielusi, mielesi ja henkesi tunnustaa, että Jeesus (Yeshua hepreaksi) on Herra ja Jumalan Poika, Messias, niin uskon, että lahjasi on Jumalan antama. Jos ei mielesi ja sydämesi tunnusta Jeesusta ja kunnioita häntä, niin lahjasi on pirusta ja pyydä Yeshuan nimessä siitä vapautusta ja anteeksi sekä pyydä Pyhän Hengen armolahjaa, mutta vain Jumalan kunniaksi eikä oman edun tavoitteluun saati mihinkään mikä aiheuttaisi vahinkoa toiselle. Vaikka sulla olisi voimallisten tekojen lahja, kuten Elisalla, joka kirosi häntä pilkanneet nuorukaiset ja karhut raatelivat heidät, niin älä käytä lahjaa vahingoittamiseen, sillä sillä ei voita sieluja taivaaseen vaan aiheuttaa kostonhalua ja katkeruutta ja syyttelyä. Tulevina aikoina antikristuskin saa ihmiset vakuuttuneeksi kyvyistään ja saa tulenkin tulemaan taivaasta alas. Silti hänellä on seuranaan väärä profeetta, joka ei tunnusta Jeesuksen Herruutta. Voi hyvin ystävä! Yksi asia on vielä, jos lahjasi on pirulta, niin piru perii siitä maksun jossain muodossa, ja se voi viedä sulta jotain sulle arvokasta, esim. terveyden tai lähiomaisen, rakkaan tai keikauttaa venettäsi jotenkin. Seulekian noituripojat saivat "pirut kimppuunsa ja ne raatelivat", eli voi tulla mielisairaaksi...

      • Heretkääjo

        Mä muuten kuulin henkimaailman sanovan sydämelleni: "She will be beaten up!" Näin käy viimein korteista ja horoskoopeista katsojille, taikasanojen ja riimien lausujille, poronkatsojille, sisälmyksien tulkitsijoille, mustan raamatun ohjeiden noudattajille, uuspákanoille ja shamaaneille. Eli henkivallat voivat pieksää oikeasti okkultisteja (Skeuaan 7 poikaa saivat selkään paholaisilta Apt. 19: 13-20), jos ne erehtyy jotenkin ärsyttämään niitä voimia, ja ne voivat lähettää palvelijaihmisiä tekemään sen työn, joten rukoile vapautusta Herralta Jeesukselta ja hänen verensä todellista suojaa. Aamen.


    • 21

      on ihan sama uskooko ennustuksiin/raamattuun/muuhun henkimaailmaan tms. Samaa hölynpölyä kaikki.
      Herätkää jo!

      • ??

        Miten päädyit kirjottamaan tälle palstalle mitään?


      • Anonyymi
        ?? kirjoitti:

        Miten päädyit kirjottamaan tälle palstalle mitään?

        Skeptikot, te olette kumman uteliasta väkeä. ?


    • tiedemies_luulisin

      No onhan se toki sellaista hölynpölyä, kunnes lävähtää omalle kohdalle. Palaan kohta tähän. Kannattaa toki valikoida ne topikit sen mukaan kun itselle sopii, eikä vain käydä pätemässä siellä minne nyt sattui vain tupsahtamaan. Eiks niin.

      Joka tapauksessa, on se sitten dejavu tai miksi ilmiötä haluaakaan kutsua.. Hieman.. eli siis TODELLA hämmentävää kun tietää vilauksia tulevaisuudesta.
      Ja kun se sattuupi sitten omalle kohdalle, niin nauru on kaukana.
      Sain siinä vaiheessa tarpeekseni kun se alkoi tapahtua, joka päivä, suunnilleen 3-4 kertaa tuossa vuoden vaihteessa. Ihan arkisia asioita, ei todellakaan mitään tärkeän järisyttävää infoa ollut noissa "visioissa". Kestoltaan 1-5 minuuttiin kai ne jäi.
      Onnistuin ilmeisesti jotenkin fakkaamaan tuon jatkumon jotenkin ja olen saanut olla ilman mitään huuhaata jo muutaman kuukauden. Aikalailla vapauttavaa, sanoisin.
      Nämä alkoi siis kun olin ehkä 9 vuoden vanha tai jotain sinnepäin.

      Onko muilla vastaavia kokemuksia?

      • 21

        Kun illa menen nukkumaan niin "sieluni silmin" näen itseni heräävän aamulla.

        Käykö muilla samanlainen?? On tämä ihmeellinen taito.

        Millaisia kykyjä teillä?? Etenkin millaisia näkyjä sinulla "tiedemies_luulisin"?


    • -.,

      Pitkään aikaan en ole nähnyt mitään.
      Eilen kuulin yksinäni pyöräillessä torilta kotiinpäin: "Miksi sinä jahkailet häntä, jollei hän sinusta välitä?"
      Henkilö, jota en ole nähnyt 25 vuoteen, on muuttanut samaan kaupunkiin, ehkä miettii, kävisikö katsomassa. Joku keskusteli hänen kanssaan, kannattaako.

    • en-kuulu-kirkkoon

      ite ainakin sivuutan taitavasti nuo uskon löpinät raamatusta ja vapahtajasta ja mitä siellä nyt teksteissä ensimmäisenä lukeekaan. Sivuuttakaa tekin, ei niitä tarvitse luke :)

      Ja mitä enemmän ihmiset reakoi noihin raamattu - trollaajiin, niin sitä enemmän ne saa siitä iloa.

      En kuulu kirkkoon, mutta muut uskokoon mihin haluaa :) Oppisivatpa nuokin suvaitsemaan muita.

    • futureboy

      Ja sitten takaisin topikkiin.
      Kyllä, jos fakkaa täysin jatkumon. Eli teet jotain todella erilaista,
      mutta sen jälkeen tulee pieni tyhjä hetki joka kestänee about vuoden (tai ainakin mulla kesti). Sittenhän sitä jo kaipailee, mutta ymmärrän kun tulee mitta täyteen.
      Nyt olen ilmeisesti palailemassa takaisin "lahjan" tai yms pariin.
      Ei se niin huono juttu ole kuitenkaan. Nyt toivon että siitä olisi jotain muuta hyötyä kuin henk koht prospekti, kuten pörssi yms, testasin ihan vaan huviksi lottoa, jota en tee ikinä, 5 oikein ekalla, yhdellä rivillä. En vaan nähnyt niitä kahta keskimmäistä namberia. Huvittava kokeilu. Niin sekin meni sitten kuin piti.
      Ota iisisti, kyllä se siitä.

    • unien näkijä

      hei olehan sie vaan iloinen ,olet ns valittu herkkä ihminen joka on saanut armolahjan auttaa toisia kykynsä mukaisesti.joka taitaa nämä lahjat,ovat mielestäni vapahtajia nykyaikana.he attavat vilpittömästi eivätkä kehu sillä lahjallaan,eivätkä rahasta lahjoillaan,vaan auttavat pieniä ihmisiä- olet armoitettu ja ole siitä iloinen,jos omaat näkemisn lahjan ja et kersku ja lypsä sillä rahaa! hyvää syksyä t unien näkijä

    • Tämä on tosi varmast

      Selvännäkemistä ja henkien häiriköintiä on vaikea erottaa skitsofrenian oireista. Siksipä kannattaa pyrkiä elämään hyvän moraalin mukaan, koska niin psykologian kuin kaikkien uskontojenkin näkökulmasta, se suojelee pahalta.

    • uskoonkin voi seota

      joo tiedän muutamia ihmisiä ketkä ovat seonneet uskosta ja näkevät ja kuulevat raamatun hahamoja koko ajan.uskoonkin voi seota.se on totta rakas kirjoittaja.ei voi kaikkea selittää psykooseilla jos on näkijän lahjaa,unien kautta ja selvänäkemisen omaavat henkilöt eivät ole psykoosissa,heidän tarinansa erottuvat selkeästi kuten terveen uskovsien ja uskosta seonneenkin tarinat-tämä tarina on tosi

      • tiedän tämän

        Tavallisissakin ihmisissä on henkilöitä, jotka pystyvät näkemään ja jotka voivat parantaa sairaita. He ovat vain Jumalan ( tai miksi Häntä halutaankaan kutsua) välikappaleita.


    • kävijä ja kokija

      tätä juuri tarkoitinkin.joten kellä lahja on ,hän meitä muita vilpittömösti,rahastamatta auttakoon,auttamisen takia eikä rahaa takoen,se turruttaa aistit,olen huomannut senkin

    • OlenhanMinäTärkeä...

      Eivätköhän ne liiat 'näkemisen/tietämisen/kaukokuulemisen'-lahjat laannu, jos menet Taikaministeriön hyppysiin eli sössötät liikaa itsestäänselvyyksiä ja saat lääkkeet 'vaivoihisi'. Tietysti koko mystinen tietoisuus ei katoa minnekään, kun synteettisesti (keinotekoisesti) luovat sen maailman ihmiselle. Luuletko, että suurimmat tietäjät/taitajat/näkijät/kuulijat IKINÄ tulevat julkisuuteen. HAH. Hölmö. Kaikki tässä tonttulassa tärkeilevät. Siinä on juuri se ongelma.

    • Gilda

      Olen vähän pulassa.

      Olen nyt tässä viikon ajan jokaisen hereilläoloni minuutin keskustellut pääni sisällä useammankin tyypin kanssa, tiedän ennalta mitä ihmiset sanovat (Olisiko niin, että ihmiset ajattelet sanomisensa ennen kuin sanovat?), kaikki on ollut oikeassa, näkyjä on ollut paljon. Muutoin käyttäydyn normaalisti, hymyilyttää ja naurattaa paljon ja tunnen olevani hyvinkin selväjärkinen, mitä nyt tiedän asioita ennalta ja keskustelen tyyppien kanssa kaiken aikaa. On näitä ollut ennenkin, ei vain ihan tässä mittakaavassa. Olisikos siellä joku sellainen, joka ei kiusaisi vaan ihan oikeasti tahtoisi selittää, mitä tässä oikein tapahtuu.

    • huh huijaa

      jumala/jeesus.. raamattu on väkivaltaisin opus mitä maa päällään kantaa. en usko jumalaan enkä tule uskomaan. Raamattu ja jumalaan uskominen on aiheuttanut paljon maailman sotia. tietääkö kukaan kuka raamatun on kirjoittanut? näkemisen lahjalla ei ole mitään tekemistä jumalan kanssa. jo 1600 luvulla naisia poltettiin roviolla jos heillä oli näkemisen lahja. Ei sillä ole jumalan kanssa mitään tekemistä, toiset on herkempiä kuin toiset näkemään. ihmisen luo kaksi ihmistä ei siinä ole jumalalla mitään tekemistä

    • Jake.

      Epämieluisat näkemiset saa loppumaan kun pyytää ja antaa luvan yhteydenottoon vain omille henkioppaille tai ylemmän tason valon energialle. Voit suojata itsesi visualisoimalla kirkasta valkoista valoa ympärillesi. Tällöin negatiiviset energiat eivät pääse ottamaan sinuun yhteyttä. Jos vielä yrittävät niin anna niille henkinen käsky olla tulematta.

    • Anonyymi

      On kokemusta, minulla kun rupean nukkumaan, laitan silmät kiinni ja yritän nukahtaa alan näkemään hahmoja, värejä, alienin kasvoja ja eläimiä. Se kiukuttaa kun olen tosi väsynyt ja yritän nukkua, niin nukupas tuossa. Miks nämä tulee, nämä näyt niin "villisti" ja olen aivan väsynyt, kun ei voi nukkua. Ja hieman ihmetyttää, kun oikeat selvänäkijät on ihan virkeinä ja iloisina, kun katsoo heitä esim you tubesta, Mä tosiaan toivon et näkemisen lahjat menisi henkilöille joilla on -viisas ja lempeä luonne lisänä vakaa luonne, sekä itse tahtovat näkijäksi. Onko neuvoa miten mä saisin nämä näyt ja tuntemukset loppumaan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe