Eli nyt miehet ja naiset rohkeasti vastatkaa. Nyt ei häpeillä!!!!
Millainen on teidän mielestänne unelmien pano? Tästä saa kuulkaas ihmiset vielä hyviä vinkkejä sexielämän elvyttämiseksi tai virkistykseksi.
Kuvailkaa mitä haluatte ja millaisia olette REHELLISESTI!!!
Loistava Pano!!!
57
25142
Vastaukset
- sinällänsä...
Nyt on yli 50 henkee lukenu mut yksikään ei ole uskaltanut vastata...
- Nainen20
Parhaita panoja on olleet ei panot vaan rakasteluhetket.
Kun on tunteita rutkasti ja vuorovaikutusta, molemmat himokkaina. Riidan jälkeinen sovintoseksi onnistuu aina :D Ehkä se johtuu siitä että syke nousee ja tunteet kuumenee riidassa, niin seksissä saa kivasti purkaa paineita ja sovinto tuntuu myös niin hyvältä vihanpidon jälkeen että seksikin on taivaallista.
Se ei ole tekniikasta kiinni, vaan halusta ja tunteista :) Ja itsetunnosta/ heittäytymisestä.
Jos ajattelee suorituksena tai miettii ulkonäköään tai mitä tahansa muuta kuin seksiä, ei onnistu.. - Vaakaleijona
Olet aika tauno ja olen melko varma - et ikinä ole naista pannut saatika rakastellut. Sinä vaan kirjoittelet ja hekumoit saaden jotain tyydytystä näin itsellesi. Olet ehkä niin nuori ettei siipesi ns. kanna kuin juuri sen, että reisille menisi jo tosi toimiin pääsisit. Toki toki saisit tyydytyksen ja jo seuraavana päivänä kokisit olet kovinkin hyvä pano mies. Ja mitä toden näköisemmin kirjoittelisit täällä ja kyselisit hekumoiden noilla kysymyksiäsi. Tässä sinulle neuvo ala helvetissä kehittää itseäsi ja hakeudu naisten seuraan ja opettele keskustelemaan heidän kanssaan. Vain siten voit päästä peitonalle - tai onhan vielä yksi tie maksulliset naiset. Heidän luonaan voit rahasta olla ja elää käsikirjoituksesi mukaan. He ei vaadi mitään, kuin sen maksun ja tekevät mitä haluat ehkä tämä on sinun vaihtoehtosi.
- anonyymimies..
Nainen20 kirjoitti:
Parhaita panoja on olleet ei panot vaan rakasteluhetket.
Kun on tunteita rutkasti ja vuorovaikutusta, molemmat himokkaina. Riidan jälkeinen sovintoseksi onnistuu aina :D Ehkä se johtuu siitä että syke nousee ja tunteet kuumenee riidassa, niin seksissä saa kivasti purkaa paineita ja sovinto tuntuu myös niin hyvältä vihanpidon jälkeen että seksikin on taivaallista.
Se ei ole tekniikasta kiinni, vaan halusta ja tunteista :) Ja itsetunnosta/ heittäytymisestä.
Jos ajattelee suorituksena tai miettii ulkonäköään tai mitä tahansa muuta kuin seksiä, ei onnistu..paras pano oli kun laitoin ilmoituksen gay chat,tiin ja odotin nakuna, side silmillä (anonyym) tulevaa riuskaa 18v jääkiekkoilija kundia. avasin oven side silmillä, ja hierottiin toisiamme, kunnes kundi sitoi mut tuoliin ja alkoi naida anukseen, ja hieroi pallejani. lopulta kundi laukesi suuhuni, ja imi minulta satsin suuhunsa. ite olen 55v ukm, enkä tiedä tänä päivänäkään tuon kundin nimeä, tai miltä hän näytti. kiihottava tapaaminen, ja fantasioin hänestä monesti runkatessa
- Anonyymi
Tää viesti oli 4 tuntia ennen mun syntymää
- 32vuotta nautintoa
Panot on panoja ja niissä roiskastaan paineet pois , mutta parhaat on pitkä sessio ,hyvästä alku lämmittelystä aina flirtistä alkaen hitaasti edeten , useasti vielä matkoilla ensin ravintolassa syöden ja kosketelen ,kädestä kiinni pitäen kehonkielellä kertoen että olet tärkeä, sieltä hotellihuoneeseen ja suihkun kautta sängylle ja hitaasti toista hyväillen ja lämmittäen kohti kiimaista ja halukasta rakastelua.
Siinä unohtuu kaikki ympäriltä ja kaksi vartaloa sulautuu yhdeksi ja seksi saa aivan uuden käsityksen...
Toivon että se jälleen lomalla toteutuu ,se on paljon kiinni tunnelmasta ja fiiliksistä päivän aikana...- Pano?
Tuo kyllä kuullostaa joltakin satunnaispanolta, vaikka kuinka sitä yritätkin peitellä.
- jii karjalainen
Ex oli täysin mielikuvitukseton sekstaillessa. Se makas vaan tylsänä sängyssä
alla, aina sitä samaa vanhaa lähetyssaarnaajaa, se ei lämmenny koskaan
millekkään uudelle. Nyt tämä mun uus naistuttavuus on jotain ihan erilaista.
Se oli saunassa viime viikonloppuna mun kämpillä ja mentiin sitten samaan
aikaan suihkuun. Eihän sen kauaa tarvinnut mua saippuoida, arvashan sen
että kuinka siinä käy. Vittu, mutta oli todella upea näky, kun panin sitä
siinä seisaallaan takaapäin kun sen tummat märät hiukset valui sen selkää
pitkin. Uuh. Nyt vaan vituttaa se, kun kutsuin sen jo heti maanantaina
tekstarilla taas saunomaan, niin se ei ole vieläkään vastannut mitään.
Helvetti, jos se piti mua jonain pelkkänä muutaman kerran panona ja katos.
En viittis kyllä alkaa aneleen sitä tänne soittamalla sille.
"Minun piti viedä, mutta Dooris veikin minut.
Dooris oli erilainen, Dooris oli reissunainen." :D- näsä pilkku
vai valui sen hiukset selkää pitkin,tykkäsit ilmeisesti kalju-dooriksesta!!
- senhi pervo :O
näsä pilkku kirjoitti:
vai valui sen hiukset selkää pitkin,tykkäsit ilmeisesti kalju-dooriksesta!!
tai liekkö vielä kierompi ja iha spitaali linjalla veteli XD
- kun nai rakastamansa
naisen/miehen kanssa.
- Otshen prijatna
Ihanteellinen pano on seuraava: alla Pugatsova ja yllä venäläinen tähtitaivas.
- zymmetrix
Ei saa olla ajoitettua, impulsiivisuus on seksikästä. nimim. kaupunkibussissa oli kiva saada kunnon BJ:t, mut tod vittumaista, kun kuski pysäyttää dösän ja huutaa, että nyt nuoripari lopettaa :D ja siis kyl muijan pitää ny osaa ottaa suihin, se on esileikin kivoin osa pillunnuolemisen jälkeen :)
Pitää olla kiihkoa molemmilla, eli kiinnostusta kys. ol. aktiin. Oottekos kuullu "oli semmonen lahna se yks ku pistin sitä" niitä lahnoja on. LIIKAA
Eli Aktiivisuus on hyvästä, ja ellei tiedä mitä tekisi tai mistä toinen pitää niin kysyminen tai ehdottaminen kuiskaamalla ja samalla vertikaali käsiliike toisella kädellä ;P.
Muista antaa kullille mojova pusu aina välillä, jos tekee muuta ja samalla runkkaa sitä eikä ole liukkaria; kivuliasta voipi olla miehelle.
MINUN mielestäni miehen nyt pitäisi viedä naista, kuin tanssia, mutta olen tavannut myös erittäin seksuaalisesti agressiivisia tyttöjä, jotka haluaisi määrätä rytmiä, MUISTA kysyä tätä, koska voi käydä joidenkin jätkien egoille, jos herrajumala nainen tekee alotteen ja vaihtelee asentoja!!!
Itseni mielestä, eli kokemuksesta seksuaalisesti ujot/passiiviset naaraat, jotka ovat hetkessä vaan mukana. Saa huutaa tietenkin, jos tuntuu hyvältä ja sattuu ihan vähän, mut muijan ylihuutaminen saa ainakin itselleni tod yök tunteen. Jos oikeesti sattuu niinpaljon, et pitää HUUTAA ni voisi sanoa miehelle, et "skidisti hiljempaa" ja voihkia SEKSIKKÄÄSTI nauttien.
Paras olo tulee, kun oikein NÄKEE ja TUNTEE sen, et muija ei haluu mitään muuta koko maailmas sillä hetkellä ku mun sykkivää ;) ja nauttii oikeasti.
Ystäväseksi onnistuu, JOS molemmat osapuolet osaavat oikeasti ottaa asiat perspektiivissä, mutta se on pirun vaikeeta. Itse kehitän todella voimakkaita tunteita naista kohtaan, jos vähänkään pidän kys. ol. henk.
kyllä entisen kanssa tuli niin tantrasta kunnon hc-2vs1 jyystöön. rankka seksi purkaa paineita hyvin, pehmee "kiltti" rakastelu tuo tunteet toista kohtaan pintaan ja antaa muutenkin mahdollisuuden pieneen "tuhmiskeskusteluun"(oikeesti ihan kiihottavaa :E), suun käyttämiseen kaikennäköseen;),
Perseeseen paneminen on PERSEESTÄ!
3 tytön kanssa on tullut kokeiltua tuota (EI MINUN PYYDÖSTÄNI TOD!) hyi pyllyä. Satun olemaan suht kuulemma sopivan kokoisella varustettu. 19/16cm 2 tytöllä kävi sama; saa pari senttiä sisään = kipuhuuto paskanen kulli(jos ei äly riitä kortsuun ni ansaitset paskat :P). Kaikkein nymfoimmalla naikkosellani koskaan sain jopa sisään sen (tämä oli ottanut laksatiiveja tai jotain, koska jotenkin sain ryppyreikää jopa edes-taas jonka jälkeen haisi paska niin halusin lopettaa ja lähti seksihalut kokonaan.
Nainen: Älä KOSKAAN tunge sormea miehen perseeseen naidessa, ellet ole AIVAN varma, että tämä siitä pitää. Mulle yritettiin kerrran sitä. tuli raiskattu ja likainen olo. ihan tosi, kait jotkut siit tykkää... mut ei nej...
siinä mun mielipiteeni asiasta nimeltään seksi ja vähän kaikkeee muutakin pientä pätemistä.
Ja olen mies 25v, varustettu 18cm/14joka on enemmän, kuin tarpeeksi, jos osaa käyttää sitä ;) ja kuulemma osaan. naiset on kyl kovii manipuloimaan ja jauhaan shittii ku ne yrittää pönkittää miehen egoo, mut ei toimi ne jutut :P |"vitun hyvännäkönen/ihanan söpö/tosi komee ja voi, ku sulonen!!"| -kuulemma- ja loistava seksikumppanikin. On muijat aikoinaan lörpötellyt tommosia, mut helvetin itsekriittinen ja perfektionistin tynkää kun on, niin eihän tommosia juttuja muijien suusta voi uskoa xD , lempiasento(riippuu paljon tunteista kys.ol. naista kohtaan itselläni): keittiöiden pöydällä naikkonen ;) tai maaten sängyssä naisen reidet yhteen ja ylös niin saa tasaisia, pitkiä ja silti sopivan kovia ja syviä penetraatioita (naiselle siis) Tai ehkä muija makaamaan sängylle ison tyynyn päälle mahan/lantion kohdalle niin vagin saadaan täydelliseen tähtäimeen ja torpeedo uppoaa! Hedonisti olen ja haluan tuottaa myös toiselle osapuolelle hedonistisen tilan, joskus jopa kuulemma liikaa keskittynyt toisen tyydyttämiseen, niin sitä yhtäkkiä huomaa, et sitä on naitu pari tuntia.
seksiminuutit = 1h hyvää seksiä tuntuu 10min. ja yleensä leikitkin kestää sen ainakin 15. Minulla on ollut n.~ 15-20 evm(suihinottoja ja kuivanaintiakin löytyy ERI ihmisiltä.). eri seksikumppania, koskaan en ole kortsua käyttänyt, koskaan sitä ei ole vaadittu ainoa, jonka saanut matkamuistoksi on kondylooma ja klamydia, joka ei onneksi tarttunut. Mutta tällä tytöllä oli sentään järkeä mainita asia. EN itse halunnut silti kortsua. Se vie MOLEMMILTA tuntoa :/ ja klamydia nykyään saadaan 1 napilla parannettua, muistaisin :P
ja muistakaa tytöt rutistaa niiitä vagin lihaksia, ei löysty pimpero. KYLLÄ pimperoa voi "treenata" tämä ei ole vitsi :P vaiks se läpält kuulostaa- zymmetrix
/quote "Itseni mielestä, eli kokemuksesta seksuaalisesti ujot/passiiviset naaraat, jotka ovat hetkessä vaan mukana."
Niin siis tarkotin, etttä kun se ujous vaihtuu itseluottoon ja passiivisuus aggroks kokemuksen myötä niin pakko on väittää, että ns: "late bloomerit" ovat vitusti enemmän kissoja sängyssä, ku lahnateinit jotka on vaan oppinu makaamaan naitavana ku joukko kännisii teinei tappelee jälkiliukkaista :P
Mut muistakaa, kyl lahnoja on joka ikäluokkaa ja sorttia. Itse tunnistan yleensä nämä kömpelyydestä ja liiallisen syljen käytöstä suudellessa/vitun huonoja suutelemaan, vaiks eiks herrajumala muijien pitäis harjotella sitä frendiensä kanssa täydellisyyteen ;D - Ison Egon Mies
Ei mun egolle käy yhtään vaikka nainen olisikin alussa
vähän dominoiva, mutta lopuksi tietty naiselle näytetään,
että kuka on herra talossa. Tukasta talutusote ja takaapäin
pannaan narttua niin kauan että siltä taju lähtee.
- cassie85
zymmetrix: Minusta miestä pitää kehua jos siihen on aihetta ja olen yleensä kehunu ja tarkottanu sitä :) Suomessa ei muutenkaan kehuta vaikka aihetta ois niin eikö sitä sitten saa kehua jos on oikeasti aihetta . MUtta sitä en ymmärrä miksi joku ottaa tietoisesti sukupuolitaudin :O Ei kovin järkevää. Noista Late bloomereista olen samaa mieltä , itseä huvittaa monesti kun luullaan että teinitytöt on parhaita panoja koska ovat tiukkoja mutta näin aikuisen näkökulmasta seksissä ja seksi on muutakin. Ja sitten aikuinen nainen joka osaa käyttää lihaksia ja muutenkin on aktiivinen ja kokeilunhalunen ja innokas päihittää teinin 6-0 :D Mutta kannattaa oikeasti yrittää vältellä naisia jolla tauteja , itse en ainakaan halua panna miestä jolla tauti.
- Paras panomies
No tule tänne niin sitten tiedät ;)
- tj
1.seksia vaimon kanssa
2.kunniottaa
3.rakkaus
(not cheating with woman in china,africa,thailand etc.. during their working
trips which most Finnish people do during their working trips) - uskis
Tiedättekös, että usein ne ihmiset, joilla ei oo rajoja sexi kumppaneiden kanssa tai jotka on homosexuaaallejja niillä on usein taustalla hyväksikäyttö.
Silloin pitäis hakea apua joko ammatti ihmisiltä tai seurakunnasta.
Jumala on luonut avioliiton ainoaksi oikeaksi asiaksi harrastaa sexiä, koska hän haluaa suojella meitä. - kukkoldi
Paras pano oli pikkujoulujen jälkeen, kun tyttöystävä tuli kotiin pöksyt ja jalkojen väli vieraasta spermasta märkinä ja päästi jälkiliukkaille. Oli äärimmäisen kiihottavaa naida tyttökaveria tietäen, että joku toinen oli tuntia ennen heittänyt lastinsa hänen sisäänsä.
- KoooooooooooK
Kertoiko, että just siemennetty, vai huomasitko itse?
-Itsellä samoja fiiliksiä, pakko antaa uusinta-astutus...
- Ilmainen HUORA
Siis oikeest! Mä haluun panee teit jätkii,et AAAAHHHH!!!!!UUUHHH!!! Oikeest kuka suostuu panee oman kullinsa mun vittuun!!!AAAHHHH!!!!!!UUUUHH!!!!UUUUHHHH!!!!!! OOTAN TOSI NOPEET VASTAUST!!!! AAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!
- Ujo maalaispoika
Niin minäkin haluan sinua mutta ei taida onnistua. Työtäisin mielelläni kullini sinun pilluusi ja nuolisin sekä pillun että anaalin . sinua olen odotnut että voitaisiin rakastella kunnolla. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH.....
- Ilmainen HUORA
Ujo maalaispoika kirjoitti:
Niin minäkin haluan sinua mutta ei taida onnistua. Työtäisin mielelläni kullini sinun pilluusi ja nuolisin sekä pillun että anaalin . sinua olen odotnut että voitaisiin rakastella kunnolla. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH.....
Tuuppas sitte tänne nii voidaa ottaa oikee kunnol yhtee! Vedetää vuoro telle anaalii ja pilluu ja sun kuullii! AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!UUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kirjavaa
"Unelmien pano" selviää vasta postuumisti: session ollessa ohi vasta tietää mihin kohtaan seksikarttaa se jättää jälkensä. Eli ei yksin tekniikasta, ulkonäöstä, tilanteesta, kiihokkeista...seksifantasiat ovat sitten toinen juttu, mutta niiden ei kai ole tarkoituskaan tulla täytetyiksi.
Hyvä seksi on kuin Marquesin "Sadan vuoden yksinäisyys". - juissinkamu
Beibi, beibi tule rokkaamaan
Kun jytämusa pelaa
Minä suoraan vien sinut nirvanaan
Muut kun seksioppaita selaa
Minä olen panomies
Panomies hommat ties
Poissa on arjen ies
Kun saapuu panopanomies!
Beibi, beibi, sinut haluan!
Uimaan tahdon sinun koskeen!
Minä housut nilkkoihin pudotan
ja panen sitten sinua poskeen
minä olen panomies...
Beibi, beibi, vielä ootko mun?
Eihän äskeinen mennyt pieleen?
Minä karvoista sun aivan hullaannun
Sua tahdon panna mieleen!
Minä olen panomies...
Beibi, kai mä kysyä saan
joko pääsit hyvään oloon?
jos et niin otetaan uudestaan
minä panen sua hampaankoloon
Minä olen panomies...
Beibi, vielä tahdot kai?
Siksi osoitteesi anna
Minä saavun kun saapuu lauantai
Korvan taakse sua tahdon panna
Minä olen panomies...
Beibi, miksi riehut noin?
Miksi kiinni tartut palloon?
Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin
Sua painaa voin mä kalloon
Minä olen panomies... - --.--
Paras pano tai rakastelu on sillon kun huutaa poika/tyttöystävälleen ja syke nousee. Sen jälkeen on vain päästävä iholle ja on päästävä johonkin "kiellettyyn" paikkaan, jännitys kasvaa
- eihpd
30-50 naisen kokoinen ja näköinen nainen
olis kaikkein paras pano:) - jk
en osaa sanoa
- DJ321
Anoppia kun saisi naida peppuun,niin tulisin varmaan niin lujaa,että ois hetken peräaukot vastakkain.
- kyrvitellen
paras nainti on kuin puoliraiskaus raakaa himoa molemmilta aaah!!!
- häpeillä!!!!
Mitä haluan ja saan:
– aina iloinen ja ystävällinen, hyvä keskustelija
– nyt 27 v nainen joka menetti neitsyytensä 23 vuotiaana
– liukas oravapillu takana, tykkää antaa takaapäin
– ihan taviksen näköinen, notkea ja liikkuu hyvin
– hyvin toimivat treenatut pc-lihakset
– herää aamulla halukkaana vierestäni - häpeillä!!!!
Mitä haluan ja saan:
– aina iloinen ja ystävällinen, hyvä keskustelija
– nyt 27 v nainen joka menetti neitsyytensä 23 vuotiaana
– liukas oravapillu takana, tykkää antaa takaapäin
– ihan taviksen näköinen, notkea ja liikkuu hyvin
– hyvin toimivat treenatut pc-lihakset
– saa pari orkkua ennen minua
– herää aamulla halukkaana vierestäni - Haluasin olla
suhteenalku huumassa 30pv ajan,ilman rajoituksia
- repog
minun loistava pano tapahtui vuonna 1934 kun olin sirkka-liisan kanssa homeisessa puuliiterissä. sirkka-liisa oli minun kesäpano silloin. sitten yhtäkkiä puuliiteriin saapui kerttuli ja hänkin liittyi mukaan. oli niin hemaisevaa panna kahta samaan aikaan.
- munamies
Parasta pano mielestäni on silloin kun pääsee työntymään vaimon pimpsaan sen jälkeen kun joku muu on juuri laskenut sinne lastinsa.
- vanhempaa
Paras pano kun pääsee iäkastä naimaan ja huuttaa onnesta että saa kunnolla munaa, siitä nautti molemmat.
- emmylou-
Krapulaseksi on parasta, siitä ei vaan pääse mihinkään. Sellaiset yltiöromanttiset tilanteet (viiniä, takka yms) on tosi jees mutta silloin en ainakaan minä pysty samalla tavalla heittäytymään siihen touhuun. Krapulaseksissä eritteitä lentää ja haistaan pahalta mut se ei haittaa, koska kummankaan ei tarvi esittää silloin mitään eikä miettiä et näytänkö nyt hyvältä vai en, kun joka tapauksessa naamalla on vielä eilisen meikit. Ja yleensä just krapulaseksi on kaikkein irstainta...
- emmylou-
Poikaystävällä oli tapana nussia minua perseeseen ja heittää mällit naamalle krapulassa ja todella monta kertaa HUH UH!
- nainen35v.
paras pano on just sillon ku panettaa...ja on sellainen kumppani, jonka kanssa se pelaa!! Kunnon jyystöä välillä takaa päin ja toisella kertaa muuta, jos siltä tuntuu.
Paneminen on aina loistavaa, jos kemiat pelaa!!!- WBDTT
Paras pano on sellainen....haha mistä mä tiedän kun en oo edes pannu enkä pane.
- Arto Aslak nunnukanu
Vedin johanna tukiaista viikseen ja laskin mällit peräaukkoon. Ja se sika huusi niin...
- Eläinrakasmies69
Minun mielestä loistavin unelmapano on kun antaa koiran lipittää pippelinsä puhtaaksi loistavan panoitsetyydytyksen jälkeen varsinkin jos on iso niin kuin minulla ja koirallani... tässä minun vinkkini:
1. Ota aina koira mukaan
2. Kannattaa kokeilla myös ponia
3. siinä kaikki kiitos ihana pano oli eilen arttuponin kanssa- 52eikäoletullu
Minun mielestäni paras pano on... minähän olen neitsyt 52v PERKELE
- Oi ihana kieli
Pankaa nyt hokkelit vaikka kissaa. Mut sanon vaan vaikka olen jo
kuuskymppinen äijä. Niin nuoret naiset näkee jo silmistä kuka tekee
tempun sillai oikeesti. OOn pannut montaa mimiä sillä aikaa ku tää
nykynuori on juonut batteria ja ollut liivit auki kylillä.
Katsos sinä bemarin virittäjä. Asia on niin sulta tulee heti mälli.
Sinulla on kieli vaan toisten haukkumista varten meinaan lyhyt ja siitä
puuttuu se karheus. Ei nainen välitä mistään karvanoppa bemeri äijästä.
Rassaa sää vaan mää tyydyttelen likkoja. - Emma84 bi
Kunnon pano =)
Jokainen kerta on erilainen ja jokaisesta ns. hyvästä kerrasta löytyy varmasti useampia ihania kokemuksia. Hyvän panon määrittely on vähän vaikeaa koska välillä itsekin haluan vaihtelua.
Useimmiten hyvä pano kuitenkin tarkoittaa että mies on aktiivinen, kohtelias.. Ilen saanut kunnon kielikylvyn ;) Ja tosiaan että mies näkee esileikin aikana vaivaa saadakseen minut kunnolla kosteaksi.
Panon ei todellakaan tarvitse olla tuntien urakointia ollakseen hyvää. Moni hyvä pano on kestoltaan ollut melko lyhyt mutta kun esileikki on kunnolla hoidettu, tuntuu rakastelu aina kaksi kertaa paremmalta. - pillupano
munapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh munapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhmunapilluaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh?
- Nainen 33.
Minä en pane vaan joko nain tai rakastelen.
Riittävästi aikaa, lisäksi huumoria, intohimoa, tunnetta... Rakastan miehiä, jotka vähän "ottavat", mutta eivät silti satuta, eivätkä eristäydy omaan maailmaansa.
Olen kokenut monta loistavaa naintia... - kartti70
Onneksi olkoon.Naiminen on tosi hauskaa,kun molemmat ovat hommassa mukana kokosydämisesti,niin ettei tunnu siltä kuin vanhaa kantoa nais,joka on aivan kuollut esine.Hyvä nainen 33.Jatka samaan tahtiin.Martti 66
- Ei aina
Minulla on se luojan suoma onni et saan panna minua nuorempia naisia.
Käyn panemas vanhempiakin naisia. Pillusta ei oo puutetta.
Uskottekos klopit,et nuorinainen näkee heti äijän silmistä kuka on pilunystävä.
Nuori kloppi ei muuta kuin kalvaa kynsiään ja luulee olevansa maailman napa.
Klopit panee muka. Näin sitä rakastelee ja nuolee ja vaanii 60 kymppinen
äijä. - nainen vastaa
Loistava miesrakastaja:
Näkee, että haluaa sua hirveästi ja uskaltaa nauttia, myös äännellä.
Flirttailee sängyssä, juttelee pikkutuhmia ja esim. iskee silmää...
Osaa kosketella, mikä ei tarkoita kourimista jne.
Osaa sormettaa hyvin ;) suuseksiä en välttämättä itse kaipaa...ei ole ehkä mun juttu, mutta tykkään kyllä antaa sitä.
Kestää kohtuullisen kauan, ei mitään koko yön maratoneja. Miehellä tärkeää naisenkin tuleminen, eli ei ole itsekäs.
Sopivan hellä ja raju...tilanteeseen sopien.
Ja kyllä se on parasta silloin, kun on tunteet pelissä.
latistavia tekijöitä on mm. jos mies ei osaa suudella yhtään tai hätäilee. Myöskään pieni varustus ei kiihota, koska ei tunnu missään, olen kai sitten sen verran märempi nainen ;) - Eino 88 v.
Hyvä pano on naisen kanssa jolla vielä sokeri sulaa suussa.
- mk
Aikoinaan yksi perheenemäntä lahti baaristamukaan ja illalla naisen humalan takia ei sekstailtu mutta aamulla nainen aloitti kuuden aikaa ja siinö kolmetuntia peuhatessa sai kunnon sekisä. Aina kun oli vähän aikaa kulunut laukeamisemme jälkeen niin nainen tiesi miten saadaa taas mies uusintaa ja tuli siinä kolmen tunnin aikana laitettua 4-6 kertaa mällit pömpeliin ja oli siina miehenöä pussit tyhjänä ja haukaa oli. Otettiin muutaman kerrna usiksikin homma ja tämä nainen tiesi miten naidaan. Nykyisin saan puolisoltani hyvää ja nautitavaa sekisä riittävästi ja niin edelleen.
- N. 22
hyvä pano voi olla joko sitä hellää rakastelua tai kunnon panoa rajusti.Normaalisti saan yhdynnässä ainoastaan kun minut otetaan rajusti. Tietysti sen pitää aina riittää pariksi päiväksi kun paikat menevät äärettömän kipeiksi vaikka nautinkin täysillä.
- Anonyymi
Anna jki/hki
Parasta mitä voi olla
AEP
Aivan ihana hoitsu
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2146207Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1775768Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155404BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2514290- 2393673
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1383440Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j673411Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1283259HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212966Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22439