Migreenikko lentokoneessa

senjorita M

Kärsiikö täällä muut migreenistä lentomatkoilla. Mitkä konstit käytössä? Tuntuu hölmöltä ottaa triptaani ennalataehkäisevästi...Sen olen oppinut, että lähtöaika olisi suht järkevä vuorokauden aika.
Kertokaahan!

5

1649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • migraena gravis

Minulle tulee aina migreeni. Ei auta muu kuin hetimiten alkuoireiden ilmentyessä otta Imigran 100mg. joskus auttaa joskus ei.Riippuu siitä, ehdinkö ottaa ajoissa enenkuin kipu on todella päällä...

• flightfrightmigraine

Ei auta muu kuin ottaa heti triptaani kun vähänkin alkaa särkeä päätä, itse hölmänä aina sinnittelen viimeiseen asti. En usko että on apua ottaa lääkettä liian ajoissa (ennen särkyä) kuitenkaan.
      Jos migreenilääkkeenä on suunkautta otettava niin kannattaa ehdottomasti ottaa ennen matkaa matkapahoinvointilääke, vaikka ei olisikaan huonovointinen, se auttaa myös migreeni (ja muitakin) lääkkeitä imeytymään nopeammin.

• Senjorita M

Kiitos vinkistä, tos matkapahoinvointilääkkeessä on ideaa. Joo, täytyi taas ottaa täsmä. Matkustin maaliskuussa Kanarialle.
        Osa varmasti johtuu alitajuisesta lento- ja migreenipelosta, rikkana rokassa varmaan myös ilmanpaineen muuttókset.

• päänvaivaa

mulla on ollut joskus tosi hurjia kohtauksia pitkillä lennoilla. noilla reissuilla ontietty ollu yhtä sun toista rasitusta. tota oon jääny miettimään, että yhtenä tekijänä voi olla olosuhteisiin nähden riittämätön juominen. eikös ilmanpaine-erot tms. aiheuta kaikille kuivumista, pitkillä lennoilahan pitäisi kaikkien juoda tavallista enemmän. migreenikko kun ei saisi tinkiä riittävästä nesteytyksestä muutenkaan.

• Senjorita M

Turvatarkastukseen ei saa vesiä viedä ja koneessa vesi on kortilla. Muut kun rentoutuu ottamalla driksun, meille ei sovi sekään, vaikka se lievittäis niin lento-kuin migrenin pelkoakin.
        Peijooni sentään, kun kaikki on vaikeeta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3266
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1539
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1146
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe