Kärsiikö täällä muut migreenistä lentomatkoilla. Mitkä konstit käytössä? Tuntuu hölmöltä ottaa triptaani ennalataehkäisevästi...Sen olen oppinut, että lähtöaika olisi suht järkevä vuorokauden aika.
Kertokaahan!
Migreenikko lentokoneessa
5
1762
Vastaukset
- migraena gravis
Minulle tulee aina migreeni. Ei auta muu kuin hetimiten alkuoireiden ilmentyessä otta Imigran 100mg. joskus auttaa joskus ei.Riippuu siitä, ehdinkö ottaa ajoissa enenkuin kipu on todella päällä...
- flightfrightmigraine
Ei auta muu kuin ottaa heti triptaani kun vähänkin alkaa särkeä päätä, itse hölmänä aina sinnittelen viimeiseen asti. En usko että on apua ottaa lääkettä liian ajoissa (ennen särkyä) kuitenkaan.
Jos migreenilääkkeenä on suunkautta otettava niin kannattaa ehdottomasti ottaa ennen matkaa matkapahoinvointilääke, vaikka ei olisikaan huonovointinen, se auttaa myös migreeni (ja muitakin) lääkkeitä imeytymään nopeammin.- Senjorita M
Kiitos vinkistä, tos matkapahoinvointilääkkeessä on ideaa. Joo, täytyi taas ottaa täsmä. Matkustin maaliskuussa Kanarialle.
Osa varmasti johtuu alitajuisesta lento- ja migreenipelosta, rikkana rokassa varmaan myös ilmanpaineen muuttókset.
- päänvaivaa
mulla on ollut joskus tosi hurjia kohtauksia pitkillä lennoilla. noilla reissuilla ontietty ollu yhtä sun toista rasitusta. tota oon jääny miettimään, että yhtenä tekijänä voi olla olosuhteisiin nähden riittämätön juominen. eikös ilmanpaine-erot tms. aiheuta kaikille kuivumista, pitkillä lennoilahan pitäisi kaikkien juoda tavallista enemmän. migreenikko kun ei saisi tinkiä riittävästä nesteytyksestä muutenkaan.
- Senjorita M
Turvatarkastukseen ei saa vesiä viedä ja koneessa vesi on kortilla. Muut kun rentoutuu ottamalla driksun, meille ei sovi sekään, vaikka se lievittäis niin lento-kuin migrenin pelkoakin.
Peijooni sentään, kun kaikki on vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852057- 431630
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!621351- 741158
- 771131
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261094- 441052
- 591041
- 37893
- 39864