Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Törpöt suomalaiset rekkakuskit 6-tiellä.

Logis nopeus 82 km/h

Osa porukasta tykkää roikkua perässä ja vaarantaa muut järjettömillä ohituksilla. Yleensä joutuu jarruttamaan kun ohi päästyään jo käännytään kahville edestä. Työnantajat olkaa tarkempia näitä teille kalliiksi tulevia kuljettajia töihin ottaessa.

9

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

      Tämäkin vielä!!

    • Oikeassa

      Olet...

    • +++

      tätähän tekee tavallaa henkilöautot rekoille joten kuka tekee ja mitä?

    • takapuolkoko

      heh,mie teen sillai,että ootan kun rekka puskuris kiinni alamäessä ja hiljennän,sit painan kaasua ja painuh huitsin nevadaan ylämäessä,jääpähän törpöt rekkakuskit ; )))ja mie saan ajaa rauhassa ,kunnes taas joku mun persees kiinni

    • juu juu

      Tuo takapuolkokon ajotyyli onkin tyypillinen nimenomaan etelä-karjalassa! Siellä Lemi-Savitaipale välillä!

    • rEKAAMIS

      Rajoitin on säädetty 89km/h , JOTEN TURPA TUKKOON, pELLE.

    • rekkakuskitar

      Kuullostaa niin tutulta. Sen se tekee kun kuvittelee itsensä taitavammaksi kuin onkaan. Monet kerrat olen saanut pelätä ja varautua pahimpaan kun henkilöauto ajaa ensin ihan takana kytäten ohituspaikkaa, joka tuleekin keltaisen/-taisten viivojen kohdalla jolloin ajattelukyvyn omaavat hoksaavat sen olevan kaikkea muuta kuin turvallisin paikka ohitukselle.

    • tuleva kuski

      Jos rekkakuskit roikkuvat takapuskurissa kiinni, mikäli on mahdollista niin kyydissä istuva ottaa kuvan siitä niin, että rekisteritunnus ja kuski näkyvät. soittoa kys. olevan firman johtoon. Pomot ei tykkää hyvää, tulee helkutin kalliiksi firmalle jos 60 tonnia rekkaa tulee henkilöauton takapenkille ja etupenkille ja koko auton päälle äkkitilanteessa sen takia että turvaväli on riittämätön. Näin meille on opetettu koulussa, opiskelen itse logistiikkaa ja tarkoitus olisi joskus ajaa vielä rekkaa. Ikävä kyllä kiire puskee niskaan tässä ammatissa ja tulee näitä törppöjä sitten tien päälle :(

      • kuski.

        Muistathan itse sitten kuskina ollessasi olla missään tilanteessa hiillostamatta edellä ajavaa. Väittäisin ettet pysty siihen, kukaan ei pysty. Parhaansa voi tehdä että ne hiillostamiset jäisivät harvoihin kertoihin. Se hiillostaminen, tai se miten edellä menevä sen kokee, voi tulla ihan vahingossakin. Jokainen herpaantuu jossain vaiheessa hetkeksi.

        Jokainen jos kunnioittaisi toisia liikenteessä, siellä olisi paljon rennompaa liikkua. Mutta monet kun istuu ratin taakse, nousee tunteet ja minäminä -asenne pinnalle. Jokainen voi tehdä sille jotain, jos vain haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe