Nytkin mietin tohkeissani ja ihan innoissani mitä ostan kaupasta heti kun ne aukee.Oikee perhosia myllertää mahassa.En kestä odottaa sitä että pääsen ahmimaan.Se on niin ihanaa.Ihaninta mitä tiedän.
Mä haluan parantua,enemmän kun mitään muuta.Tää bed on pilannut mun elämän ihan totaalisesti.Musta silti tuntuu et mun kohdalla ei ole enää mitään toivoa.
Mä olen niin sairas!
5
763
Vastaukset
- kukkuu-
Mulla on ihan toi sama, välillä olen saattanut valvoa öitä siksi että olisin heti valmiina lähtemään kauppaan kun ne aukeaa... oottaa ihan täpinöissä ja hyörii kengät jalassa eteisessä että joko sitä kehtais lähteä.
Mullakin elämä mennyt pilalle, nyt jo, vaikka mulle tää on aika uusi juttu kun anoreksia kääntyi bulimian kautta tähän.......
vihaan tätä. - stär
sama täällä. JOKA IKISEN ahmimiskohtauksen jälkeen vihaan itteäni ja LUPAAN ittelleni ettei sama homma koskaan toistu ja uskonkin ettei toistu!! mahaan koskee ja häpeän itteäni niin paljon ettei olisi mitään syytä uskoa, et antaisin noin kauhean kidutuksen enää ikinä toistua. ja sit 1-2 päivän kuluttua istuskelen koneella tai makaan sängyssä ja uneksin kaikkea kivaa minkä voisin tungeta naamalla, ja tietenki loppujen lopuksi kiirehdin kaupalle ja arvaatkaapa mitä, ahimimiskohtaus toistuukin.
- tyttö^^
mul oli sama tilanne joku puol v sit. Mut pääsin siit yli ku pakotin itteni pitämään viikon tauon ahmimisesta. Sen jälkeen oli helpompi vastustaa ahmimista, vaikka ahdistikin. Mutta bed vaikuttaa vieläkin elämääni, en voi vieläkään ostaa paljon ruokaa kerral, koska silloin saattaisin syödä liikaa. Ahmimiskohtausta en oo kuitenkaan saanut nyt puoleen vuoteen. Minua auttoi myös, kun tunnistin bedin perus piirteet: ahmimiskohtauksen tullessa bediä sairastava syö selvästi normaalia isomman määrän ruokaa kerralla, syömistahti on huomattavasti nopeampaa kuin tavallisesti, ahmiminen tapahtuu yksinollessa. Ja sit kun ahmimiskohtaus iski, vältin noita peruspiirteitä, eli söin hitaasti, ja kohtuullisen määrän kerralla. Omituine keino mut autto mua :) Näillä keinoil sain mun bedin jotenkin hallintaan. Tsemppiä kaikille!
- rauhoittukaatytöt
EI saa tytöt tuollaista suunnitella edes, että pakosti itseä laihduttaa tai jotain, se on vaarallista, kun luin lehdestä, että vaarallisia sellaiset tyttöjen että pitää laihduttaa väkisin.
Kun ensinnäkään pojille se paino ei ole tärkeä asia, vaan sellainen että tyttö on mukava ja jota voi hoitaa, ainakin minulle.
Tuo on tärkeätä että tyttö on mukava ja pystyy auttamaan sitten omissakin huonoissa hetkissä. - Gerlop
Haluutteko parantua? Nuo ruoat, mitkä alkaa liikkua mielessä ovat ihan normaaleja ajatuksia. Silloin on nälkä ja olisi hyvä syödä jotain itselleen maistuvaa ja ne katoaa mielestä taas tunneiksi. Tietysti jos luulee kestävänsä nälkiintymisen niin sitten saa odottaakin ruoan tulevan mieleen päällimmäiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268