Omalta kohdalta alkaa ainakin menemään hermot.
Ostin paketin missä 3kk ilmaiseksi mtv paketti ja urho.
Nyt on tullut ensimmäisiä laskuja ja laskut ovat tyyliin 35,74 , 31,37 Eli miten hinta voi vaihdella kuukausittain?
Tämä ihan perjaatteessa selvitän jotain kautta.
Soneraan ei saa yhteyttä sähköpostilla vain asiakaspuhelimeen, johon joutuu aina jonottaamaan.
Viimeksi soitin ja kysyin miksei yksi peli näy urho totalilta. Myönnetään että olisi itse pitänyt selvittää mutta se olikin näitä kuukauden pelejä. Noh tämä palveleva henkilö kysyi minulta niin onko ne jo PLAYOFF pelejä. Siinä vaiheessa alkoi tuntumaan että ohhoijaa.
Ja kun tarvitsisin uuden salasanan ja tunnuksen sanoivat että se on normaalista maksullinen jos pyytää sitä uudelleen. Noh sain sen kuitenkin ilmaiseksi tosin antoivat vain salasanan ilman käyttäjätunnusta kokeilin kännykkänroani.
Ja kun ei ole soneran toimivaa sähköpostia kun on netti erikseen! Joten tämä soneran netti palvelu on omalta osalta käyttämättömissä.
Eikä kanavat kyllä aina edes näy.
Irtisanon samantien kun mahdollista taitaa vaan olla se 24kk, voiko sopimuksen purkaa millä ehdoin.
Kokemuksia Sonera koti-tv:Stä
1
496
Vastaukset
- kurmnaalimylly
Soneran laskuihin tuli aina joitain ylimääräisiä senttejä. Asiakaspalvelu on vitsi ja se kestää koska on maksullinen, ilmeisesti myös jonotus koska sitä ei mainita maksuttomaksi. Peru ihmeessä ja ota sellaiselta iptv-operaattorilta joka ei pakota pitkiin sopimuskausiin, itse asiassa ei pakota kausiin ollenkaan (Maxivision). Sano, että olet sairas tai joutunut työttömäksi tai vetoa että tuote ei vastaa mitä luvattiin (kanavat ei näy). Sonera lupaa AINA enemmän kuin toimittaa. Laskutusepäselvyyksissä kannattaa olla tarkkana, muutama euro sinnetänne mutta ei ikinä Soneralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423