Hei kaikki te jotka trimmaatte ihan mitä koiraan vaan mutta ehkä kuitenkin enimmäkseen villis harrastajat! Voiko sellaisella trimmausharalla mennä kääpiövilliksen naaman läpi vai soveltuuko moinen kapistus ollenkaan siihen hommaan? Vähän arveluttaa toistaiseksi tuo koneella ajelu naamasta... Meille on juuri tullut kääpiövillakoiran pentu ja olen itse aikomassa sitä vastaisuudessa trimmata, toki olen suunnitellut meneväni ensimmäisen kerran jollekkin joka asia osaa.
kääpiövillakoiran trimmaus
9
565
Vastaukset
- toyvilluri- tytöt<3
Moikka!
joko sinulla on sellainen pieni, patterikäyttöinen trimmeri? Se on TOSI kätevä pienten kuonoihin ja tassuihin! Itseasiassa me pärjättiin sillä pelkästään, kunnes tuli toinen toy taloon ja halusin tehokkaamman koneen. Patterikoneella ajelen kyllä välillä vieläkin jotain suurpiirteistä, se on niin nopsa ja kulkee kivasti mukana.
Niitä saa nettikaupoista ja omani ostin Mustista & Mirristä.
Totuta vaan koirasi pian kaikkiin käsittelyihin, niin on helppo tehdä kaikki mitä pitää :).- apricot poodle
Kiitos vastauksesta :)
- toyvilluri- tytöt<3
apricot poodle kirjoitti:
Eipä kestä :)
(mainion rodun olet sinä( kin) valinnut =)) - toyvilluri- tytöt<3
niin ja hei, unohdin: kyllä sillä karstalla voi kuonoakin harjata, jos karva siinä on sen verran pitkää. Se "piikki" määrä näyttää hurjalta, muttei koske koiraan :), kokeile omaan käteen, niin huomaat kuinka kovasti voit painaa/ karstata..
- apricot poodle
toyvilluri- tytöt<3 kirjoitti:
niin ja hei, unohdin: kyllä sillä karstalla voi kuonoakin harjata, jos karva siinä on sen verran pitkää. Se "piikki" määrä näyttää hurjalta, muttei koske koiraan :), kokeile omaan käteen, niin huomaat kuinka kovasti voit painaa/ karstata..
Karstalla? Siis HARALLA? Vai? :D
Kun oon siis niitä sellaisin trimmausharoja nähnyt kaupoissa mutta tosin villakoira aiheisissa keskusteluissa sun muissa en oo niistä kuullut mainittavan...siksi kiinnosti...
Mutta taidan nyt aluksi käydä sitä patteri käyttöstä trimmeriä sitten hankkimaan :) - toyvilluri- tytöt<3
Karstalla? Siis HARALLA? Vai? :D
Kun oon siis niitä sellaisin trimmausharoja nähnyt kaupoissa mutta tosin villakoira aiheisissa keskusteluissa sun muissa en oo niistä kuullut mainittavan...siksi kiinnosti...
Mutta taidan nyt aluksi käydä sitä patteri käyttöstä trimmeriä sitten hankkimaan :)En tiedä, mitä tarkoitat haralla.. Meneppäs Suomen Villakoirakerho ry: n sivuille; siellä on todella hyvät ohjeet turkinhoidosta (ja muustakin) ynnä välineistä kuvineen :).
Niillä ohjeilla ei voi epäonnistua. - toyvilluri- tytöt<3
En tiedä, mitä tarkoitat haralla.. Meneppäs Suomen Villakoirakerho ry: n sivuille; siellä on todella hyvät ohjeet turkinhoidosta (ja muustakin) ynnä välineistä kuvineen :).
Niillä ohjeilla ei voi epäonnistua.Hui! Googletin haran ja älä vaan käytä sellaisia villakoiran turkkiin!
- njoko
Hui! Googletin haran ja älä vaan käytä sellaisia villakoiran turkkiin!
siis karsta on tämännäköinen eikä pelottava. ei siihen turkkiin koske jos sitä turkkiin käyttää http://www.biltema.fi/ProductImages/47/large/47-222_l.jpg
- trimausta
onko tietoa halvasta yksityisestä kääpiövillakoira trimmausta vantaalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lauri Tähkä tuomittiin seksuaalirikoksesta
Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkän, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdo3962516Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia
Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!732432- 261787
- 271784
- 351368
- 581273
- 361259
- 151149
- 371139
Yrityskauppa
https://yle.fi/a/74-20130896?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp Leden myytiin Ruotsii91110