Hei kaikki te jotka trimmaatte ihan mitä koiraan vaan mutta ehkä kuitenkin enimmäkseen villis harrastajat! Voiko sellaisella trimmausharalla mennä kääpiövilliksen naaman läpi vai soveltuuko moinen kapistus ollenkaan siihen hommaan? Vähän arveluttaa toistaiseksi tuo koneella ajelu naamasta... Meille on juuri tullut kääpiövillakoiran pentu ja olen itse aikomassa sitä vastaisuudessa trimmata, toki olen suunnitellut meneväni ensimmäisen kerran jollekkin joka asia osaa.
kääpiövillakoiran trimmaus
9
618
Vastaukset
- toyvilluri- tytöt<3
Moikka!
joko sinulla on sellainen pieni, patterikäyttöinen trimmeri? Se on TOSI kätevä pienten kuonoihin ja tassuihin! Itseasiassa me pärjättiin sillä pelkästään, kunnes tuli toinen toy taloon ja halusin tehokkaamman koneen. Patterikoneella ajelen kyllä välillä vieläkin jotain suurpiirteistä, se on niin nopsa ja kulkee kivasti mukana.
Niitä saa nettikaupoista ja omani ostin Mustista & Mirristä.
Totuta vaan koirasi pian kaikkiin käsittelyihin, niin on helppo tehdä kaikki mitä pitää :).- apricot poodle
Kiitos vastauksesta :)
- toyvilluri- tytöt<3
apricot poodle kirjoitti:
Eipä kestä :)
(mainion rodun olet sinä( kin) valinnut =)) - toyvilluri- tytöt<3
niin ja hei, unohdin: kyllä sillä karstalla voi kuonoakin harjata, jos karva siinä on sen verran pitkää. Se "piikki" määrä näyttää hurjalta, muttei koske koiraan :), kokeile omaan käteen, niin huomaat kuinka kovasti voit painaa/ karstata..
- apricot poodle
toyvilluri- tytöt<3 kirjoitti:
niin ja hei, unohdin: kyllä sillä karstalla voi kuonoakin harjata, jos karva siinä on sen verran pitkää. Se "piikki" määrä näyttää hurjalta, muttei koske koiraan :), kokeile omaan käteen, niin huomaat kuinka kovasti voit painaa/ karstata..
Karstalla? Siis HARALLA? Vai? :D
Kun oon siis niitä sellaisin trimmausharoja nähnyt kaupoissa mutta tosin villakoira aiheisissa keskusteluissa sun muissa en oo niistä kuullut mainittavan...siksi kiinnosti...
Mutta taidan nyt aluksi käydä sitä patteri käyttöstä trimmeriä sitten hankkimaan :) - toyvilluri- tytöt<3
Karstalla? Siis HARALLA? Vai? :D
Kun oon siis niitä sellaisin trimmausharoja nähnyt kaupoissa mutta tosin villakoira aiheisissa keskusteluissa sun muissa en oo niistä kuullut mainittavan...siksi kiinnosti...
Mutta taidan nyt aluksi käydä sitä patteri käyttöstä trimmeriä sitten hankkimaan :)En tiedä, mitä tarkoitat haralla.. Meneppäs Suomen Villakoirakerho ry: n sivuille; siellä on todella hyvät ohjeet turkinhoidosta (ja muustakin) ynnä välineistä kuvineen :).
Niillä ohjeilla ei voi epäonnistua. - toyvilluri- tytöt<3
En tiedä, mitä tarkoitat haralla.. Meneppäs Suomen Villakoirakerho ry: n sivuille; siellä on todella hyvät ohjeet turkinhoidosta (ja muustakin) ynnä välineistä kuvineen :).
Niillä ohjeilla ei voi epäonnistua.Hui! Googletin haran ja älä vaan käytä sellaisia villakoiran turkkiin!
- njoko
Hui! Googletin haran ja älä vaan käytä sellaisia villakoiran turkkiin!
siis karsta on tämännäköinen eikä pelottava. ei siihen turkkiin koske jos sitä turkkiin käyttää http://www.biltema.fi/ProductImages/47/large/47-222_l.jpg
- trimausta
onko tietoa halvasta yksityisestä kääpiövillakoira trimmausta vantaalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510