Uutisten mukaan on suomalainen upseeri laukaissut rivistön edessä "paukun", jota ei Suomen armeijan ammusvarastossa sotien jälkeen pitänyt olla. Vai onko niitä jossain "varmuusvarastossa", kuten oli aseita sotienkin päättymisen jälkeen kätkettynä.
En tiedä mihin ikäpolveen kyseinen upseeri kuuluu, mutta sotilasarvosta päätellen luulen hänen olevan nuorempaa ikäpolvea. Nuorilla olen usein havainnut olevan väärää tietoa ja käsitystä poliittisista aatteista ja siitä, kuka edustaa mitäkin aatetta ja mitä kukin aate edustaa.
Joillekin kaikki oikeistoon ja keskustaan kuulumattomat ovat kommunisteja. SDP:läisestä käytetään usein termiä "kommunisti", vaikka sosialidemokratia on hyvin kaukana kommunismista. Vasemmistoon kuuluvat eivät kaikki ole kommunisteja.
Upseerin kohdalla teko lienee harkittu. En epäile hänen kohdallaan olleen kysymys tietämättömyydestä, vielä vähemmän vahingosta. Tyhmyyttä ei voi poissulkea. Ylenemistie on hänen kohdallaan käyty loppuun, toivottavasti.
Sotilaan harhalaukaus.
3
394
Vastaukset
- uutisvuoto,
Osataa kyllä itsekin katsoa ja lukea uutisia. Ei tartte täällä enää informoida.
- Oppia ikä kaikki....
"Osataa kyllä itsekin katsoa ja lukea uutisia. Ei tartte täällä enää informoida."
En epäile kenenkään lukutaitoa enkä myöskään näkökykyä, mutta asian ymmärtämisessä saattaa joillakin olla vaikeuksia. Yritän tuoda oman näkemykseni tässä esille, koska siihen minulla on täysi oikeus ja kansalaisena näyttää olevan velvollisuuskin, tarpeesta puhumattakaan.
Tässä tapauksessa voi joku ajatella asian olevankin niin, kuten ko upseeri on väittänyt. Pitää tuoda muitakin mielipiteitä esille, kuin yksin tämän upseerin mielipide, joka ei tässä tapauksessa edes pidä paikkaansa.
Vai oletko toista mieltä? - eded3
Oppia ikä kaikki.... kirjoitti:
"Osataa kyllä itsekin katsoa ja lukea uutisia. Ei tartte täällä enää informoida."
En epäile kenenkään lukutaitoa enkä myöskään näkökykyä, mutta asian ymmärtämisessä saattaa joillakin olla vaikeuksia. Yritän tuoda oman näkemykseni tässä esille, koska siihen minulla on täysi oikeus ja kansalaisena näyttää olevan velvollisuuskin, tarpeesta puhumattakaan.
Tässä tapauksessa voi joku ajatella asian olevankin niin, kuten ko upseeri on väittänyt. Pitää tuoda muitakin mielipiteitä esille, kuin yksin tämän upseerin mielipide, joka ei tässä tapauksessa edes pidä paikkaansa.
Vai oletko toista mieltä?Sattuuhan sitä :
http://www.youtube.com/watch?v=YWzB8hJLiOA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550