Vappu Pimiän

upeus...

Kenen muun mielestä tämä Big Brotheria, Tanssii Tähtien Kanssa ja Miss Suomi kisoja jo toistamiseen juontava Vappu Pimiä on kertakaikkisen upea ilmestys? Hän osaa sitten olla niin kaunis ja seksikäs, että... Siinä sitä sitten on upea, 50-luvun tyylinen blondi, josta tulee mieleen Marilyn Monroekin aina välillä... Vai mitä, pojat, ja miksi ei tietysti naisetkin, kun Vapusta on kyse?! Aaah...

17

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nmn-

      Kai tuollainen puheripuli räkätys käkätys eukko voi joitain kiihottaa jolle blondit hiukset ja tissit ovat kaiken muun poissulkevia. Itse en moista käkätintä kestäisi sekuntiakaan.

    • Ylpeäkin vielä

      -

    • vaari 99

      Ei kiitos missään muodossa tuota naista telkkuun!! En panis vaikka olis viimene nainen mailmassa, kun ei kovin kiihottavakaan oo sen helvetillisen hih-kikati-kikati kanssa. Joskus jos olis 15 min HILJAA voisin harkitan kantani muuttamista.

      Toki Tuksu, Martina ja muut sekot akat on vielä pahempii.

      Eikä isot xxxxxxl tissit tee naiseta kaunista, ei siksikästä tai muuten haluttavaa, VAAN URPON tyrkyn.

    • åttasju

      Samaa kategoriaa Tuksun kanssa. No mikäs siinä jos tekoälyllä varustetut blondihirviöt kiinnostaa ja kohottaa eturauhasia, niin sitten vaan. Musta naisella sais kuitenkin olla hiven aivoakin jäljellä, muutakin kun bimbohörhötystä. Taino.... kukin arvostaa eri asioita.

    • noorikki

      Ja kateellisen (naiset) täällä valittaa! Vappu on tosi hauska persoona.

      • Kadonneen jälki.

        Miehet tykkää,naiset kadehtii tätä suosikkitoimittajaa.


    • popi+u

      ...mahdu kuin yksi Eija Vilpas.

      • 11+2

        Inhoan Vappua. Joudun taas jättämään yhden ohjelman väliin (missikisat), koska en kertakaikkiaan voi katsoa ohjelmaa, jossa hän esiintyy.


      • tisseillä esiin
        11+2 kirjoitti:

        Inhoan Vappua. Joudun taas jättämään yhden ohjelman väliin (missikisat), koska en kertakaikkiaan voi katsoa ohjelmaa, jossa hän esiintyy.

        No tottakai miehet tykkää, kun Vappu esittelee tissivakoaan niin anteliaasti ja siinä samalla melkein näyttää koko tissit. Siitähän se suosio vaan lisääntyy.


    • Heli_82

      Lopettakaa kateelliset! Vappu on todellakin ihana ja aivan huippujuontaja.

      • Pimiäkö

        on kertakaikkisen upea ilmestys? Siis häh?! Ihme kun en ole moista huomannut...? :-o Mun mielestä kyseisessaä naisessa ei ole hiventäkään mitään kauneutta, saati seksikkyyttä... Ihan normaalin kokoiset (ylihehkutetut) tissit, kun ottaa huomioon hänen ruumiin rakenteensa (hieman plösö,) tällöin yleensä myös tisseissä on sitä ihraa vähän enempi... Lisäksi kasvonsa ei ole millään tavalla kauniit, liian pienet silmät ym.mun makuuni... Ja mitä viellä tulee tuohon naurettavaan väitteeseen siitä, että tämä Pimiä Vappu näyttäisi Monroen Marilyniltä, niin Marilynillä oli suuret, kauniit silmät, muhkeat huulet ja pehmeät, kauniit kasvon piirteet ynnä muuta, mitä Vapulla ei ole sitten niin alkuunkaan... Mutta jokaisella oma makunsa tietenkin... :D


      • Pimiä_Fan
        Pimiäkö kirjoitti:

        on kertakaikkisen upea ilmestys? Siis häh?! Ihme kun en ole moista huomannut...? :-o Mun mielestä kyseisessaä naisessa ei ole hiventäkään mitään kauneutta, saati seksikkyyttä... Ihan normaalin kokoiset (ylihehkutetut) tissit, kun ottaa huomioon hänen ruumiin rakenteensa (hieman plösö,) tällöin yleensä myös tisseissä on sitä ihraa vähän enempi... Lisäksi kasvonsa ei ole millään tavalla kauniit, liian pienet silmät ym.mun makuuni... Ja mitä viellä tulee tuohon naurettavaan väitteeseen siitä, että tämä Pimiä Vappu näyttäisi Monroen Marilyniltä, niin Marilynillä oli suuret, kauniit silmät, muhkeat huulet ja pehmeät, kauniit kasvon piirteet ynnä muuta, mitä Vapulla ei ole sitten niin alkuunkaan... Mutta jokaisella oma makunsa tietenkin... :D

        Höpsis, Pienet silmät... Missä peräkammarissa sä oot syntynyt? Jos itse ei ole saavuttanut elämässään mitään, on aivan säälittävää alkaa haukkumaan Suomen parhaimpia toimittajia. Sitä paitsi hän on kaunis, vaikka se ei tähän topic:iin kuulukaan. Mutta jo se, että sulla on noin paljon aikaa käyttää tuollaiseen vuodatukseen, kertoo melkoisen paljon sun elämästä.

        Jossain vaiheessa olisi aika alkaa miettimään kuinka sen oman elämän voisi hankkia.


    • bnbnbnbn

      Vappu on seksikäs kissa, just mukavan kokoinen ja sopivan räväkkä. Varmasti antaa hyvät kyydit.

      • etetet3

        www.treffinetti.fi


      • Petsku_34

        Kateelliset naiset täällä haukkuu Vappua. Miehet ylistää hänen sanavalmiutta, seksikästä ulkonäköä ja tarttuvaa naurua. Jotkut miehet saattavat olla jopa mustasukkaisia. Vapullahan on miesystävä, joka asuu Jenkeissä ja ilmeisesti on taloudellisesti myös menestyvä.

        Come on, olet sitten mies tai nainen. Miksi sun pitää olla kade? Saatko jotain kiksejä, kun saat julkisesti haukkua henkilöä, jota et sattumoisin ylistä?

        Hävetkää.


      • tyyppi hei
        Petsku_34 kirjoitti:

        Kateelliset naiset täällä haukkuu Vappua. Miehet ylistää hänen sanavalmiutta, seksikästä ulkonäköä ja tarttuvaa naurua. Jotkut miehet saattavat olla jopa mustasukkaisia. Vapullahan on miesystävä, joka asuu Jenkeissä ja ilmeisesti on taloudellisesti myös menestyvä.

        Come on, olet sitten mies tai nainen. Miksi sun pitää olla kade? Saatko jotain kiksejä, kun saat julkisesti haukkua henkilöä, jota et sattumoisin ylistä?

        Hävetkää.

        vaan täällä on tätä mieltä: SOFIA RUUSILAA MÄ JUMALOIN, HÄN KAUNIS & SEXY ON NIIN!!!


      • esteetikko1
        tyyppi hei kirjoitti:

        vaan täällä on tätä mieltä: SOFIA RUUSILAA MÄ JUMALOIN, HÄN KAUNIS & SEXY ON NIIN!!!

        Vapulla ei ole minkään sortin tyylitajua!!! Kaiken maailman mauttomuuksia pukee välillä päällensä telkkariin, niin että ihan silmiin sattuu, kun joutuu katsomaan. Monesti auttamattomasti vanhanaikaisia, toisiinsa sopimattomia ja hänelle epäistuvia vaatteita päällä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe