Heittäkääpä hyvä värimalli, jolla olette saaneet aikaiseksi valkean, mutta lämpimämmän sävyisen sisäseinävärin maalattua. Etsin vaihtoehtoa maalarinvalkealle.
Hyvä lämmin valkea sisäseiniin
5
1179
Vastaukset
- Meri
Tikkurilan sävy F309 on hyvä sävy, siihen on sekoitettu hiukkanen oranssia.Oranssi ei kuitenkaan erotu valkeasta juurikaan, vaan tekee siitä luonnollisen ja lämpimän.
- Hurja Punainen
Hommaa jotain värikästä seiniin. Tuo valkoisen kanssa läträäminen on todella surkeaa. Ei valkoinen ole lämmin väri, eikä lämpimäksi muutu.
- Meri
Hurja Punainen kirjoitti:
Hommaa jotain värikästä seiniin. Tuo valkoisen kanssa läträäminen on todella surkeaa. Ei valkoinen ole lämmin väri, eikä lämpimäksi muutu.
tai muita rohkeita värejä voi mun mielestä lisätä muuhun sisustukseen, esim. sohvatyynyihin, mattoon, verhoihin tai koriste-esineisiin. Mut mä tykkään itse hillityistä perusväreistä, ja muuta sisutusta voi sit vaihdella vuodenajan ja mielialan mukaan. Seinän voi tietenkin maalata uudestaan, mutta harva siihen tost noin vaan jaksaa ryhtyä.. ps. must punanen on aika ahdistava väri suurina pintoina päivittäin nähtynä, mut kukin tyylinsä ja makunsa mukaan tietty.
- maalari
Taita maalia hiukan punaisella, mutta vain aavistuksen verran.
- Kaunis koti
Esim Tikkurilan kaunis koti 4737 A/1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351