Maksuton ja anonyymi puhelinpalvelu numerossa 0800 180 362 tarjoaa matalan kynnyksen keskustelutukea kutsuntoihin osallistuville ja varusmiespalvelusta suorittaville sekä heidän omaisilleen. Varusmiesten tukipuhelin on avoinna arki-iltaisin kello 18–20.
Tuleva armeijapalvelu tai palveluksessa olo voi herättää monia kysymyksiä mm. parisuhteen, talouden, jaksamisen ja palveluksessa pärjäämisen suhteen. Tukipuhelimeen voi ja kannattaa soittaa myös ennaltaehkäisevässä mielessä, niin ettei ongelmat pääse kasvamaan liian suuriksi ja sitä myöten tuleva armeijapalvelus voi muodostua kohtuuttoman raskaaksi. Tukipuhelimeen voit soittaa myös palvelukseen liittyvistä arkisista iloista ja suruista.
Varusmiesten tukipuhelimeen vastaa koulutetut ammattihenkilöt. Väestöliitossa tukipuhelimen taustalla toimii moniammatillinen työryhmä, jossa työskentelee mm. sairaanhoitaja, seksuaaliterapeutti ja psykiatri.
Palvelun tarjoaa Väestöliitto yhdessä Puolustusvoimien kanssa.
Varusmiesten tukipuhelin
tukipuhelin
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329