Poikanen 1 v 2 kk kaipaisi kevääksi haalaria, vaan mikä ja mistä on vielä auki. Siksipä kiinnostaa kuulla muiden kokemuksia näistä. Puvun pitää olla kosteussuojattu niin että kärsii istua vaikka siinä kuralätäkössä, samoin kokohaalari sen olla pitää (kai?). Hinnalla ei ole väliä, vaikka mielelläni maksaisin vähemmän kuin enemmän ;)
Paras välikausihaalari?
10
1714
Vastaukset
- tg32w
kosteussuojatuista, kuinka niissä on eroja. Meillä on paritkin Lassien kosteussuojatut olleet eikä niillä nyt ihan kuralätäkköön mennä ;D Jos nurmikolla nyt vähän on kosteutta niin se pysyy haalarin ulkopuolella. Onhan niitä sitten sillä "kurakankaalla" olevia haalareita, jotka varmaan kestävät lätäkötkin, mutta minä mieluummin itse tykkään käyttää kurahousuja erikseen haalarin päällä. Ne kurakangashaalarit on niin tönkköjä. Meillä on ollut haalarit tuolla neidillä, yksi kaksiosainen pukukin, mutta se palvelee lähinnä kauppareissuilla että saa yläosan pois.
Tänä keväänä ajattelin käydä katsomassa Reiman vk-haalaria, kun siihen kuulema saisi neppareilla fleecehaalarin kiinni. Voisi olla käytössä aiemmin ja pidempään. Pitää tosin ensin käydä katsomassa onko tämä toimiva systeemi. - kahden pojan äiti
- sdtyk
Reimatec todella hyvä mutta myös kallis, remu haalarissa hinta-laatu suhde kohdallaan.
- po.p
meillä on ollut useat Polarn O. Pyret haalarit - sekä välikauteen että talvihaalareina. Ei moitteen sanaa, ihan huiput. Ja iloiset värit (verrattuna vaikka ReimaTeciin, joka tosin tälle keväälle on jo vähän yrittänyt piristää...)
- ew6.,
Minkä hintaisia noi pop:in haalarit on ja mitkä liikkeet niitä myy?
- po.p
ew6., kirjoitti:
Minkä hintaisia noi pop:in haalarit on ja mitkä liikkeet niitä myy?
Saman hintaisia kuin ReimaTecit tai Ticketit.
Myydään Polarn O. Pyretin omissa liikkeissä eri puolilla Suomea.
- kolmen äippä 77
meillä kolme lasta ... ollut käytössä , po.p , reimatec, ticket ja travalle.
tyytyväisin olen ollut po.p ja travalleen.
po.p välikausi maksaa siinä 90e. paikkeilla, jos haluaa po.p puvun niin kannattaa liittyä heidän kantaasiakkaaksi niin saa hyvän alen :). travallella tänävuonna tosi hienot puvut, hyvät käytössä ja nykyään pesee reimanki jo tuossa kosteussuojassa. työskentelen itse lastenvaateliikkeesä ,niin tiedän tosissaan mistä puhun ja olen kuullut muitten vanhempien mielipiteitä eri puvuista. - tämmöisiä
Kyllä tuonikäisellä haalari on kätevin. Meillä on nyt parin lapsen voimin testattu ehkä noin 10 eri haalaria, ja Ticket to Heaven, PO.P ja Remu (Travalle) menevät kärkeen. Reimatecciin olen ollut pettynyt, ilmeisesti se on aikanaan ollut hyvä merkki mutta nykyään on joko muiden laatu parantunut tai sen laskenut.
Remua suosisin kun se on kotimainen ja tehtaanmyymäläkin on lähellä, mutta sieltä on ollut välillä vähän vaikea löytää kivoja värejä/kuoseja. Nyt kyllä uusi mallisto näyttää ok:lta. Remu on mitoitettu vähän niin että puntit ovat lyhyet ja selkä pitkä, ja koot hiukan niukkoja ainakin ticketiin ja reimaan verrattuna. Pitkäjalkaiselle joku muu merkki voi olla parempi. Vettä pitävät kyllä hyvin ja kestävät leikkiä.
Ticketissä ja PO.P:ssa on sitten yksityiskohtia ja hintaakin enemmän, kesto ja vedenpitävyys myös päteviä.
Eli joku marketistakin saatava Remu tai LassieTEC ajaa kyllä asian jos vaan mieleisen näköistä löytyy. Nuo ticketit ja popit on enemmän sellaista trendikamaa, hyviähän ne on mutta joskus miettii että hinnassa voi olla vähän ilmaakin. Ainakin huuto.netissä käytetyistä maksetaan suorastaan älyttömiä hintoja! - miltsur
Meillä ollut käytössä: Lassietec, Reimatec, Lenne, Minymo ja Rasavil Condura.
Viime syksynyä kun poika oli vielä alle 1,5 vuotta ja liikkuminen hieman vähäisempää niin tykkäsin kovasti sekä lassietecistä että reimatecistä sillä niissä oli hyvä hankauskesto rauhallisempaan menoon ja vettä pitivät hyvin. Reimatecillä on poika istuskellut vesilätäkössä leikkimässä ja mitään ei ole mennyt läpi. Talvella poika alkoi liikkumaan vielä enemmän niin eipä Reimatecissä kestänyt kangas ehjänä polvissa edes 2kk. Lennessä ehdottomasti heikoiten kestävin kangas näistä kaikista. Minymo tuntui hyvälle käytössä eikä sekään päästänyt kosteutta läpi. Nyt ostin kevääksi Rasavil Conduran ja siinä näyttää oleva todella hvyä veden kesto ja hankauskesto kun meidän kohta 2 vuotta täyttävä poika on todella kova menemään ja se vaatii haalarilta erittäin hyvää hankauskestoa.
Jos on rauhallinen/vähän rymyävä lapsi niin voin hyvin suositella sekä Lassiteciä että Reimateciä. - Muuta kivaa rahalla
kirppikseltä hain kaksi haalaria, joissa ei ollut merkkiä lainkaan, 3e kappale, hyvät heijastimet ja muutoin erittäin näpsäkät.
Erittäin hyvin on tultu toimeen niillä. Naurattaa kun muut maksavat "miljoonia" mukuloidensa vaatteista jotka jäävät heti pieneksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488