En tiedä mistä tätä oikein kyselisi, mutta jos jollakin sattuu olemaan samanlainen ilmanpuhdistaja,
liikkuuko teillä siellä laitteessa se pyörivä tuuletin hiukan myös sivusuunnassa?
Kun olen justiin tuon ostanut, ajattelin jotta onko siinä valmistusvirhe, siis se pyörii, mutta näyttää vähän vemppaavan, kuuluuko sen tehdä niin?
Oxygen Z9122 - Electrolux ilmanpuhdistin
joku...
2
977
Vastaukset
- noppa75
Voithan kysyä valmistajalta asiasta. Itsekin olen miettinyt ilmanpuhdistimen ostamista astman takia,
- HeseRe
Kyllä se "vemppaa" meilläkin, lienee ihan tarkoituksella. En jaksanut tarkemmin katsoa ovatko jonkun jutun keksineet siihen keskipakoropeliin joka näkyy päälle päin kuvioinnin tai maalauksen takia "vemppaamisena".
On muuten hemmetin hyvä ilmanpuhdistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876