kokemuksia tai onko muita alan lehtiä... esim. englanninkieliset?
kissafani-lehti?
2
292
Vastaukset
- Karkkikisut
Vaikka olenkin hyvin aikuinen kissoihin höpsähtänyt, minulle kuitenkin tulee Kissafani-lehti. Siinä on tosi paljon kuvia, liki joka lehdessä on joku rotuesittely, eläinlääkärin laaja artikkeli jostakin terveysasiasta sekä joku testi/esittely (esim. kissanhiekat, ruuat).
Yleensä joka lehdessä on mielenkiintoisia artikkeleita, joskus vähän lapsekkaitakin. Tarinoita kissahoitoloista, löytöeläintaloista, koskettavia tarinoita uuden elämän saaneista kissoista.
Mulla on pari vanhaa lehteä myynnissä Huuto.netissä Harrastukset>Kissat -palstalla (Maisa-kissa). Osta sieltä kokeeksi :)
Jotakin rotukissalehteä (suomenkielistä) olen joskus lukenut, mutta niissä on etupäässä näyttelyasiaa, rotumääritelmiä ja niihin tehtyjä muutoksia, lyhenteitä, joita en tavallisen kotikissan emäntänä ymmärrä jne. Eli selvästikin tarkoitettu henkilöille, jotka ovat syvällisesti sisällä kissanäyttelymaailmassa tai ovat kissankasvattajia. - neveragain!
Kissafania vuoden verran. Ihan ok lehti, en kyllä enää tilaa. Lehden värimaailma ja toteutus oli aika lapsekkaan makuista, ja tekstit olivat välillä aika ihmetyttäviä.. Ruokaesittelyissä esiteltiin kaikki uutuudet /myös paskat merkit, vaikka toivon lehdellä olevan parempi linjaus ruoan suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703