Atlantis vesipuiston pituusrajoitus

Läiskis

Palmusaaren vesipuistossa käyneet, mikä siellä on pituusrajoitus toimintoihin? AM:n kohdeoppaassa kerrotaan, että alle 120 cm ei pääse siellä minnekään. Onko todella näin, että tuota pienemmän lapsen kanssa ei kannata sinne mennä vaan suunnata Wild wadiin?

2

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aquaventure

      Kyllä sinne Aquaventuriin voi mennä pienempienkin lasten kanssa. Olen kyllä mielestäni nähnyt alle 1,2m lapsia vanhemman kanssa sellaisessa tuplarenkaassa, missä on pohja. Lisäksi siellä on pienemmille joku oma leikkialue, jossa en tosi ole itse käynyt, kun omia lapsia ei ole. Esteenä aivan pienillä lapsilla noihin luikuihin menoon voi olla enemmänkin uskallus kuin koko. Muutaman kerran on tullut huomattua kuinka suht pienet lapset vääntävät itkua pelosta, kun vanhemmat raahaavat niitä liukuihin. Parhaiten saat varmasti selville tämän kysymällä lipunmyynnistä asiaa tai soittamalla heille suoraan ja kysymällä. Jos lapsesi ei ole kuin muutaman sentin vajaa tuosta 1,2m, niin luulen, ettei ongelmia ole. Kovin pieniä eli alle kouluikäisiä minä en sinne viitsisi raahata ellei toinen vanhemmista halua muuten vain viettää aikaa pienen kanssa puistossa, mikä sekin on varmasti mukava kokemus.

    • Suleiman

      Kannattaa lukea säännöt suoraan kohteen sivuilta ja jättää AM:n opukset väliin ;-) http://www.atlantisthepalm.com/marineandwaterpark/aquaventure.aspx

      Osaan on siis 120 cm pituusrajoitus, mutta ei kaikkiin. Esim. lazy river tyyppisiin juttuihin muistini mukaan kyllä pääsee ellei nyt ole kyse jostain metrin mittaisesta lapsesta.

      Oman kokemukseni mukaan pituusraja on ihan järkevä eli ei niihin pois rajautuviin liukuihin tuon kokoinen lapsi kuulukaan. Usein esim. renkaasta pitää pystyä pitämään kiinni riittävällä voimalla ettei tipu pois kyydistä ja pienemmillä eivät tahdo aina käsivoimat riittää.

      Toki raja on Wild Wadissa 10 cm lyhyempi, mutta kyllä siellä monelta lapselta loppuu uskallus jo usemman liu'un kohdalla, vaikka pituusrajat sallisivatkin laskemisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe