Palmusaaren vesipuistossa käyneet, mikä siellä on pituusrajoitus toimintoihin? AM:n kohdeoppaassa kerrotaan, että alle 120 cm ei pääse siellä minnekään. Onko todella näin, että tuota pienemmän lapsen kanssa ei kannata sinne mennä vaan suunnata Wild wadiin?
Atlantis vesipuiston pituusrajoitus
2
217
Vastaukset
- Aquaventure
Kyllä sinne Aquaventuriin voi mennä pienempienkin lasten kanssa. Olen kyllä mielestäni nähnyt alle 1,2m lapsia vanhemman kanssa sellaisessa tuplarenkaassa, missä on pohja. Lisäksi siellä on pienemmille joku oma leikkialue, jossa en tosi ole itse käynyt, kun omia lapsia ei ole. Esteenä aivan pienillä lapsilla noihin luikuihin menoon voi olla enemmänkin uskallus kuin koko. Muutaman kerran on tullut huomattua kuinka suht pienet lapset vääntävät itkua pelosta, kun vanhemmat raahaavat niitä liukuihin. Parhaiten saat varmasti selville tämän kysymällä lipunmyynnistä asiaa tai soittamalla heille suoraan ja kysymällä. Jos lapsesi ei ole kuin muutaman sentin vajaa tuosta 1,2m, niin luulen, ettei ongelmia ole. Kovin pieniä eli alle kouluikäisiä minä en sinne viitsisi raahata ellei toinen vanhemmista halua muuten vain viettää aikaa pienen kanssa puistossa, mikä sekin on varmasti mukava kokemus.
- Suleiman
Kannattaa lukea säännöt suoraan kohteen sivuilta ja jättää AM:n opukset väliin ;-) http://www.atlantisthepalm.com/marineandwaterpark/aquaventure.aspx
Osaan on siis 120 cm pituusrajoitus, mutta ei kaikkiin. Esim. lazy river tyyppisiin juttuihin muistini mukaan kyllä pääsee ellei nyt ole kyse jostain metrin mittaisesta lapsesta.
Oman kokemukseni mukaan pituusraja on ihan järkevä eli ei niihin pois rajautuviin liukuihin tuon kokoinen lapsi kuulukaan. Usein esim. renkaasta pitää pystyä pitämään kiinni riittävällä voimalla ettei tipu pois kyydistä ja pienemmillä eivät tahdo aina käsivoimat riittää.
Toki raja on Wild Wadissa 10 cm lyhyempi, mutta kyllä siellä monelta lapselta loppuu uskallus jo usemman liu'un kohdalla, vaikka pituusrajat sallisivatkin laskemisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782