Saako tv-lupatarkastajaa vetää säälimättä turpaan jos tulee tekemään tarpeettoman tarkastuksen (meillä ei ole telkkaria eikä tule)? Pidän koko tv-lupamaksujärjestelmää kansan kyykyttämisenä, YLE pitäisi laittaa maksukortin taakse niin kenenkään ei siitä tarvitse maksaa mitään kun saa valita tarvitseeko YLE:ä vai ei. Itse en osallistu tv-lupamaksua maksamalla yhteiskunnan "yhteisiin" kustannuksiin enkä kaipaa telkkaria, enkä sellaista hanki jos siitä lystistä pitää teille VITUN NILVIÄISILLE jotakin maksaa.
Sopii tulla kattomaan ettei tosiaan ole telkkaria ja sen jälkeen vedän turpaan tunnin ilman mainoskatkoa ja potkin lupatarkastajalta hampaat kurkkuun ja tumppaan sen pää edellä lumipenkkaan perse paljaana valmiiksi ohikulkijoiden nussittavaksi. En maksa, en kerta kaikkiaan maksa tv-lupaa enkä omista telkkaria. Mulla on tietokone ja netti ja se riittää mulle. Siitä en teille saatanan rotan perseille maksa mitään.
VIHAAN TV-LUPATARKASTAJIA!
saanko vetää turpaan?
turpaan tulee
1
307
Vastaukset
- <<>>
Ei niiden almuja kerjäävien loisten takia kannata ottaa pahoinpitelysyytettä. Jos yrittää väkisin sisään, voit varmaan puolustaa itseäsi voimakeinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961649
- 741444
- 501377
- 561280
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041258SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60771
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735