Saako tv-lupatarkastajaa vetää säälimättä turpaan jos tulee tekemään tarpeettoman tarkastuksen (meillä ei ole telkkaria eikä tule)? Pidän koko tv-lupamaksujärjestelmää kansan kyykyttämisenä, YLE pitäisi laittaa maksukortin taakse niin kenenkään ei siitä tarvitse maksaa mitään kun saa valita tarvitseeko YLE:ä vai ei. Itse en osallistu tv-lupamaksua maksamalla yhteiskunnan "yhteisiin" kustannuksiin enkä kaipaa telkkaria, enkä sellaista hanki jos siitä lystistä pitää teille VITUN NILVIÄISILLE jotakin maksaa.
Sopii tulla kattomaan ettei tosiaan ole telkkaria ja sen jälkeen vedän turpaan tunnin ilman mainoskatkoa ja potkin lupatarkastajalta hampaat kurkkuun ja tumppaan sen pää edellä lumipenkkaan perse paljaana valmiiksi ohikulkijoiden nussittavaksi. En maksa, en kerta kaikkiaan maksa tv-lupaa enkä omista telkkaria. Mulla on tietokone ja netti ja se riittää mulle. Siitä en teille saatanan rotan perseille maksa mitään.
VIHAAN TV-LUPATARKASTAJIA!
saanko vetää turpaan?
turpaan tulee
1
283
Vastaukset
- <<>>
Ei niiden almuja kerjäävien loisten takia kannata ottaa pahoinpitelysyytettä. Jos yrittää väkisin sisään, voit varmaan puolustaa itseäsi voimakeinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897189- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779