Saako tv-lupatarkastajaa vetää säälimättä turpaan jos tulee tekemään tarpeettoman tarkastuksen (meillä ei ole telkkaria eikä tule)? Pidän koko tv-lupamaksujärjestelmää kansan kyykyttämisenä, YLE pitäisi laittaa maksukortin taakse niin kenenkään ei siitä tarvitse maksaa mitään kun saa valita tarvitseeko YLE:ä vai ei. Itse en osallistu tv-lupamaksua maksamalla yhteiskunnan "yhteisiin" kustannuksiin enkä kaipaa telkkaria, enkä sellaista hanki jos siitä lystistä pitää teille VITUN NILVIÄISILLE jotakin maksaa.
Sopii tulla kattomaan ettei tosiaan ole telkkaria ja sen jälkeen vedän turpaan tunnin ilman mainoskatkoa ja potkin lupatarkastajalta hampaat kurkkuun ja tumppaan sen pää edellä lumipenkkaan perse paljaana valmiiksi ohikulkijoiden nussittavaksi. En maksa, en kerta kaikkiaan maksa tv-lupaa enkä omista telkkaria. Mulla on tietokone ja netti ja se riittää mulle. Siitä en teille saatanan rotan perseille maksa mitään.
VIHAAN TV-LUPATARKASTAJIA!
saanko vetää turpaan?
turpaan tulee
1
261
Vastaukset
- <<>>
Ei niiden almuja kerjäävien loisten takia kannata ottaa pahoinpitelysyytettä. Jos yrittää väkisin sisään, voit varmaan puolustaa itseäsi voimakeinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450