Arvoisat osaajat..
Kertokaas, mitä pitää tehdä, jotta kotisivuni näkyisivät kaikille /kaikilla selaimilla.
Tein Sharepointilla sivuston, ja nyt jotkut pääsevät sisään, jotkut eivät...
Kaikki pääsevät index-sivulle, mutta siiitä eteenpäin vievä nappula ei toimi.
Selvästikkin uudellmilla selaimilla homma peliittää...
olen pulassa, Kerro mitä minun pitää tehdä,???
kotisivut näkyvät joillekkin, mutta ei kaikille...
Osaamaton2
2
217
Vastaukset
- kertoi jo...
no laitapas linkki sinne sivuillesi niin näemme koodista missä kohtaa olet sössinyt...
- keksa1
eli sivut on tehty .aspx tai C# koodilla?
Onko sinulla nyt joku microsoftin serveri omalla koneellasi, johon pääsee vain sinun lähiverkostasi vai onko sivupakettisi pyörimässä jossain Googlen pilvipalvelussa?
Onko sivulla jotain mystistä Javascriptia, jota ei tue kun uudet selaimet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769