Hei!
Kun laitetaan hääparille rahalahja suoraan pankkitilille ja hääjuhlaan mennessä viedään onnittelukortti, niin laitetaanko korttiin merkintä suoritetusta rahasummasta?
Häälahja pankkitilille
2
670
Vastaukset
- utelias appi
Hääpari näkee kyllä tililtäänkin paljonko kukin vieras on laittanut sinne rahaa, joten elä laita korttiin muuta kuin onnittelut.
- Näin mein suvussa
Ei minustakaan ehdottomasti mitään summia korttiin. Vaikuttaisi aika tökeröltä.
Meidän suvussa on ollut tapana, että juhlittavalle (tasavuosisyntymäpäivät, konfirmaatiot, häät, yo- ja muut valmistumisjuhlat) tilille laitetaan rahaa ja sen lisäksi juhlatilaisuudessa annetaan jotain pientä ns. käteen, esim. kukkia, itse tehtyä lakkahilloa tai omatekemä käsityö, tavallista parempi tai jollakin tavalla juhlittavalle erityisesti sopiva pussilakanasetti tai kylpypyyhe...
Jokaisessa suvussa on tästä varmaan ihan omat käytäntönsä, rahalahja kun on nykyisin aika yleinen. Jos teidän suvussa ei mitään normeja vielä ole kehittynyt, saat tässä omalta osaltasi olla vaikuttamassa niihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688