Hei!
Kun laitetaan hääparille rahalahja suoraan pankkitilille ja hääjuhlaan mennessä viedään onnittelukortti, niin laitetaanko korttiin merkintä suoritetusta rahasummasta?
Häälahja pankkitilille
2
691
Vastaukset 2
- utelias appi
Hääpari näkee kyllä tililtäänkin paljonko kukin vieras on laittanut sinne rahaa, joten elä laita korttiin muuta kuin onnittelut.
- Näin mein suvussa
Ei minustakaan ehdottomasti mitään summia korttiin. Vaikuttaisi aika tökeröltä.
Meidän suvussa on ollut tapana, että juhlittavalle (tasavuosisyntymäpäivät, konfirmaatiot, häät, yo- ja muut valmistumisjuhlat) tilille laitetaan rahaa ja sen lisäksi juhlatilaisuudessa annetaan jotain pientä ns. käteen, esim. kukkia, itse tehtyä lakkahilloa tai omatekemä käsityö, tavallista parempi tai jollakin tavalla juhlittavalle erityisesti sopiva pussilakanasetti tai kylpypyyhe...
Jokaisessa suvussa on tästä varmaan ihan omat käytäntönsä, rahalahja kun on nykyisin aika yleinen. Jos teidän suvussa ei mitään normeja vielä ole kehittynyt, saat tässä omalta osaltasi olla vaikuttamassa niihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51926
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11873En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45798- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20527Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 49514
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429