Punikkeja virtaa persuihin ovista ja ikkunoista. Lähinnä demareiden mihinkään kelpaamatonta roskasakkia.
Nyt sen myöntävät jo ainakin ohjelmatasolla persut itsekin, "punikkeja ollaan"!
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=49356:perussuomalaisten-nuorten-ohjelma-kapitalismi-on-loisjaerjestelmae&catid=87:eduskuntavaalit-2011&Itemid=30
pSS on punikkipuolue!
4
221
Vastaukset
- ootko loinen ite
Itsenäistyneessä Suomessahan oli siis mahdollista aikanaan protestoida valkoisten, konservatiivisten alistavaa vallankäyttöä vastaan. Tarkoittaako roskasakki tuota alistettua osaa kansasta sinun mielestä? Oliko torpparin vauva itse syypää köyhyyteensä? Tai ylimalkaan maaorjuudessa elävä poppoo? -Olet kyllä aika kenkku tyyppi! Sinänsä just hyvä, että teikäläisten tyhmyys paljastaa perussuomen todellisen mulkkuisuuden.
Juu viherpipertäjiähän nää köyhät aikanaan oli, turhanpäiväisiä hapatuksia halusivat perheilleen, saakelin punikkikansa... - funfun´´´´
punikkipunikkipunikkilöylyälöylyämamumamumamumamumamu
EI HERRAN PIEKSUT. Osaatteko aatella ite? Kyl on taas "Tonyspeaking ugh turpiinveto"...-Eikö tuo alkukommentti heilauta ketään? Persut hajoaa alkumetreillä jos saavat valtaa ja tiedon hajonta on tätä tasoa. Sisäiset erimielisyydet ajaa ps:n tappeluun.- ihmiselle nannaa
rasismi kannattaa nykysuomessa. -
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Rasistisesta huutelusta selvisi 9 euron laskulla - huutelija voi jopa tienata!/art-1288371907256.html
faija oli kunnon lahtari mutta silti äänestän persuja koska ainoa tosi isänmaallinen puolue
EI MYYDÄ SUOMEA ULKOMAILLE !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634