Punikkeja virtaa persuihin ovista ja ikkunoista. Lähinnä demareiden mihinkään kelpaamatonta roskasakkia.
Nyt sen myöntävät jo ainakin ohjelmatasolla persut itsekin, "punikkeja ollaan"!
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=49356:perussuomalaisten-nuorten-ohjelma-kapitalismi-on-loisjaerjestelmae&catid=87:eduskuntavaalit-2011&Itemid=30
pSS on punikkipuolue!
4
190
Vastaukset
- ootko loinen ite
Itsenäistyneessä Suomessahan oli siis mahdollista aikanaan protestoida valkoisten, konservatiivisten alistavaa vallankäyttöä vastaan. Tarkoittaako roskasakki tuota alistettua osaa kansasta sinun mielestä? Oliko torpparin vauva itse syypää köyhyyteensä? Tai ylimalkaan maaorjuudessa elävä poppoo? -Olet kyllä aika kenkku tyyppi! Sinänsä just hyvä, että teikäläisten tyhmyys paljastaa perussuomen todellisen mulkkuisuuden.
Juu viherpipertäjiähän nää köyhät aikanaan oli, turhanpäiväisiä hapatuksia halusivat perheilleen, saakelin punikkikansa... - funfun´´´´
punikkipunikkipunikkilöylyälöylyämamumamumamumamumamu
EI HERRAN PIEKSUT. Osaatteko aatella ite? Kyl on taas "Tonyspeaking ugh turpiinveto"...-Eikö tuo alkukommentti heilauta ketään? Persut hajoaa alkumetreillä jos saavat valtaa ja tiedon hajonta on tätä tasoa. Sisäiset erimielisyydet ajaa ps:n tappeluun.- ihmiselle nannaa
rasismi kannattaa nykysuomessa. -
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Rasistisesta huutelusta selvisi 9 euron laskulla - huutelija voi jopa tienata!/art-1288371907256.html
faija oli kunnon lahtari mutta silti äänestän persuja koska ainoa tosi isänmaallinen puolue
EI MYYDÄ SUOMEA ULKOMAILLE !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294