Kysymykseni on siis seuraavanlainen:
Minun pitäisi lentää Espanjasta lähdettyäni Easyjetillä Lontooseen.
Matkustan henkilökortilla.
Onko kellään mahdollisesti tietoa, hyväksyykö Easyjet henkilökortin asiakirjaksi ?
Kuulemma jotkut tietyt lentöyhtiöt eivät sitä hyväksy, ja en tiedä kuuluuko Easyjet tähän kyseiseen listaan.
Matkalla malagaan. Apua!
SKJ
3
402
Vastaukset
- 6plus7
hyväksyy mitä hyväksyy mutta HM Customs & Immigration kumminkin vaatii passin.co.uk
- rfgf
Olen ollut yhteyksissä Easyjetiin, ja mitään ongelmia ei pitäisi tulla.
Sininen henkilökortti käy asiakirjana vallan mainiosti EU alueella, ellei lentoyhtiö toisin mainitse. - London Matami
Höpö-höpö, EU-henkkarilla kohta 10 vuotta Lontooseen reissanneena ei ole kukaan tullut passia kyselemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741