Mihin täällä Porissa uskaltaa viedä koiransa muutamaksi päiväksi hoitoon? Onko kellään kokemuksia?
Koirahoitola
16
1366
Vastaukset
- sigty
Ei ihan porissa, mutta merikarvialla on hoitola pikuliina. Omat koirani ovat olleet siellä hoidossa. Oli kerralla kolme päivää, ja toinen on vielä tälläinen ns.ongelma tapaus, ei tykkää vieraista ihmisistä ja hyvin oli tuo aika mennyt!
- sakemanni no1
ns. Yyterin koirahoitola - googlaa.. On todella mielyttävä ja edullinen paikka.
Älä vaan paarnooriin (tuisku) vie, on todella ankeat tilat koirilla. Kerran itse erehdyin, en toista kertaa..- Anonyymi
Siellä nyt vasta pienet tilat on. Yyterissä meinaan.
- Dog*
Paarnoorissa ankeat tilat vai, kuinka pienestä tilasta sitten kyse? millanen paikka se on muuten? ei ole tullut vielä käytyä..
- TGSD
Ainakin viime kesänä oli todella pienet kopperot takahuoneessa, olisko n. 1,5x1,5x1m.?
Lisäksi pidin kalliina, oli ainakin 20€/päivä ruoka. Taisi olla kalliimpikin..
Yyterin hoitola on kuin eri planeetalta, kannattaa tutustua kumpaankin ;)
- mikä hoito?
Kirpun eläinkotikin on alkanut taas Eurassa.
Koirat 25 e/pvä.Kyllä siinä ruoka jo on mukana varmaan... katsokaa sen sivuja.
Kallista, mielestäni. - mustimustirakas
Ei kauheen ankealta Tuiskun rakkaat lemmikit tilat kylläkään näytä ! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152359399613327.1073741831.257875313326&type=3
- eläinrakastaja-ensentään
Mainoskuvissa ei ankeutta näytetä. Nimittäin jos olisi.
- Anonyymi
eläinrakastaja-ensentään kirjoitti:
Mainoskuvissa ei ankeutta näytetä. Nimittäin jos olisi.
Nii et tollaset tilat muokataan kuvissa. Idiootti!
Mene kattomaan omin silmin äläkä siellä juttele.
- Uuno123456
Menkäähän itse katsomaan tilat mitkä siellä Tuiskulassa nyt on.Sanosin että parempia saa hakea ! T.uuno lapukka :)
- kirpuja
En veis koiraa samaan paikaan missä hoidetaan löytökoiria.
- Anonyymi
Ei ole rankkuri tuo Tuiskun rakkaat lemmikit paikka. Löytökoiria siellä ei ole.
- Anonyymi
Mielestäni naisen tehtävä on synnyttää ja hoitaa lapset kotona!
- Anonyymi
ei niitä miesten perseestäkään tule. yritä sinä bailata homobailus poikaporukalla. mutta eihä se tuu onnistuu vaikka geeliä laittas
- Anonyymi
Merikarvian Pikuliinalle pisteet! Olen käyttänyt monta kertaa ja käytän vastasuudessakin, jos joskus vielä pääsen matkustelemaan.
- Anonyymi
Reidar ja Serafiina hoitelee, Mutta pitää olla hyvät paperit ja rokotukset kunnossa. Etkä enää näe piskejäsi. R&S hoitaa tilitykset. Omiin taskuihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195