Miten sinua kosittiin?

you and me <3

Yleensähän naiset unelmoivat yltiö romanttisesta kosinnasta esimerkiksi illallisen ja auringonlaskun kanssa. Jokaisella on varmasti omassa päässään unelma siitä, miten haluaisi tulla kosituksi, mutta harvoinhan se tapa juuri toteutuu paitsi jos mies on ajatustenlukija...

Ennen poikaystäväni kanssa seurustelua mietin silloin tällöin, että millälailla haluaisin, että tuleva poikaystäväni minua kosisi. Noh täytyy myöntää, että tottakai siihen kuvitelmaan sisältyi kaikkea, jopa ällön romanttista. Ja ajattelin, että kyllä miehen täytyy nähdä hieman vaivaa kosiessaan naista. Mikä tahansa tapa ei kelpaisi.

Viimein se päivä kuitenkin tuli, kun poikaystäväni kosi minua. Tunnelma ei todellakaan ollut romanttinen, tai paikka tai edes ajankohta. Synkkä alkutalven aamupäivä ihan normaaleissa oloissa. Moni olisi ollut pettynyt. Mutta se hetki kun poikaystäväni polvistui eteeni ja otti minua käsistä kiinni ja katsoi minua silmiin - vau! Sydämeni suli täysin ja meinasi itku tulla. Se oli jotain niin täydellistä! Minä ja rakastamani ihminen pyytämässä minulta loppu elämää yhdessä olemiseen. Se tunne, mikä sisälläni syntyi, oli jotain aivan uskomatonta. Millään muulla ei ollutkaan enää väliä. En kaivannut yltiö romanttista illallista tai auringonlaskua ihanana kesäiltana. Vain minä ja hän ja se hetki.

Ja kuten nyt arvatakkin saattaa niin suostuin hänen kosintaansa ja olemme ikuisesti yhdessä.

10

1217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noovvable

      Onneksi olkoon teille! :) On mukavaa huomata, että joku tajuaa, mikä siinä kosinnassa on lopulta se tärkein. Se tunne, ajatus, tarkoitus - ei niinkään yltiöromanttinen leffameininki. Hyvää jatkoa!

    • Valkolehdokki2011

      No nauttikaa te, siis ihan vilpittömästi toivon!

      • Valkolehdokki2011

        ..siis tarkotan että tapahtumilla mitkä on henkisesti ihan puhtaita nollia ei ole mitään merkitystä, paitsi että ne ovat helvetillistä ajan ja elämän hukkaamista. Ja ihan täysin ja pelkästään ajanhukkaa, vaikka monilla on tapana rutiinisti muuta paskaa yleistää kaikkiin näissäkin asioissa. Tiedän jopa järkyttävän hyvin mistä puhun;)


      • gtbehytyhn
        Valkolehdokki2011 kirjoitti:

        ..siis tarkotan että tapahtumilla mitkä on henkisesti ihan puhtaita nollia ei ole mitään merkitystä, paitsi että ne ovat helvetillistä ajan ja elämän hukkaamista. Ja ihan täysin ja pelkästään ajanhukkaa, vaikka monilla on tapana rutiinisti muuta paskaa yleistää kaikkiin näissäkin asioissa. Tiedän jopa järkyttävän hyvin mistä puhun;)

        Kirjoitatpa h***vetin rumasti.


      • Valkolehdokki2011
        Valkolehdokki2011 kirjoitti:

        ..siis tarkotan että tapahtumilla mitkä on henkisesti ihan puhtaita nollia ei ole mitään merkitystä, paitsi että ne ovat helvetillistä ajan ja elämän hukkaamista. Ja ihan täysin ja pelkästään ajanhukkaa, vaikka monilla on tapana rutiinisti muuta paskaa yleistää kaikkiin näissäkin asioissa. Tiedän jopa järkyttävän hyvin mistä puhun;)

        Ja itse asiassa kun tunnustetaan todellisuus(ah, miten voinkaan enää jaksaa tunnustaa sitä?), niin ihan järjettömän miinusmerkkistä tuokin parhaan nuoruusiän tappaminen ja raiskaaminen oli. Siis syvällä miinuksella, ei tosiaankaan nolla.
        Mutta minua edes yksi ihana nainen varoitti suhteesta ennen siihen ryhtymistä, sanoi suoraan että älä rupea ja nauroi vielä ilottomasti että mitä ihmettä oikein meinaan, Arin kanssa, josta ei takuulla ole koskaan tyydyttämään minua henkisesti! Näin sanoi viisas vanhoillislestadiolainen et:n/ussan/psykan/filosofian opettajani mulle suoraan, kun huomasi elkeemme, mutta minä onneton kun en ollut saanut ainuttakaan minkäänlaista päätöstä tehdä koskaan itse tuohon 18-vuotiaaseen mennessä, otin varoituksesta nokkiini ja loukkaannuin enkä noudattanut viisasta, Rakkaudellista varoitusta, kun en ollut saanut elää vielä ollenkaan ja eka tilaisuus ikinä oli liian helposti saatavilla.(vaikka totesin jo ryhtyessäni mielessäni, että pakko tyytyä tähän, kun en varmasti voi mitään muutakaan ikinä saada, vaikka pidin jätkää alun alkujaan tyhmänä, isolta osin iljettävänä typerän-ylpeyden yhdistelmineen ja ajattelin että on toi just kyllä ihan tarpeeks söpön näkönen,vaik haiseeki, siis kemiat ei multa päin todellakaan toimineet! siihen tuhoon joutuminen oli vanhempieni ja sukuni runteleman itsetunnon tulosta


      • Valkolehdokki2011

        eli tarkotin tos et jollain ulospäin näkyvillä, fyysisillä 'tapahtumilla' ei tällaisissa perustavaa laatua olevissa elämän tärkeimmissä ja persooniin liittyvissä TUNNEasioissa ole juuri minkäänlaista korrelaatiota sen kanssa, mikä on oikeasti elämässä suurta/merkityksellistä/sellasta että on oikeesti tapahtunu(tarkotan sisäistä tapahtumista)jotain tai ees yhtään mitään. Sen sijaan joku sellanen mikä ei näy lainkaan ulospäin, mitä kukaan muu ei v'lttämättä pysty edes havaitsemaan, mitä ei ehkä tarkoituksellakaan tuo koskaan julki, mikä empiirisinä faktoina esitettynä kuulostais lähinnä sekavalta tai pelottavalta, mistä kukaan ei tajua eikä ymmärrä yhtään mitään, voi monesti olla sitä jotain todellista tapahtumista, syvällä sisällä, positiivistakin tapahtumista, palojen siirtymistä, itseksi tulemista, asioiden etenemistä..Itse olen tällaisista ihmeellisistä, ei-ulkomaailmalle-kerrottavista tapahtumista saanut huomattavan ison osan(suurimman) elämäni niitä todellisia kokemuksia, jolloin minussa oikeasti tapahtuu jotain(siis tapahtuu jotain positiivistakin ja eteenpäin vievää, oikeata, elämisen arvoista elämää - ja sanon tämän nyt niin vakavasti kuin voin mitään sanoa)suhteessa aiheena oleviin asioihin, liikkuu jotain, käynnistyy jotain, koen jotain tunteitakin - siis ylipäänsä tapahtuu jotain, millä on todellisesti jotain merkitystä sisäisesti Minulle Itselleni ja elämälleni sekä sen tulevaisuudelle.
        Näin on marjat.
        ;)..


    • Nasu-67

      Tietääkö joku jotain Viola-talojen laadusta?

      • jopos

        Rakas Nasu-67, siirräpä kysymyksesi Rakentaminen-osioon. Hää-keskusteluista ei varmaan ole sinulle hyötyä. ;)


    • _pimperoinen_

      ällöttävä ketjun aloitus.

      terveisin nainen vm -85

    • Pian aviovaimo <3

      Mua kosittiin viime vuonna ku oltiin Rakkausfestivaaleilla Kurikas kattomas Yöhäitä. Huokaasin siinä jotta olipa ihana tilaisuus ja olis kans kiva olla pian Rouva X... Mies sitte kysääsi että, miten ois ens vuonna?
      Ensi eres tajunnu, ett son tosissaan :) Mutta olihan se. Hääpäivä lyötiin sitte lukkoon ja häät on heinäkuun 2.pv, jolloin seurustelua tulee 6 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe