Onko kukaan oikeesti laihtunut käyttämällä jotain luontaistuitteita, joita mainostetaan joka lehdessä, radiossa ja TV:ssä?
Paljon ne mainokset lupaavat, mutta onko niistä ihmepillereistä ollut oikeesti apua jollekulle?
Rehellisisä vastauksia kiitos :o)
Apua laihduttamiseen?
12
6251
Vastaukset
- ellis
niissä laihtuu, et sinä!!1 Vähennä tavallista ruokaa, katso rasvat ja sokeri.vähennä limua ja karkkia, syö enemmän "rehuja" sitäpaitsi on kivempaa syödä ruokaa kuin joitain typeriä pillereitä. Joku oli joskus tutkinut, mitä ne sisältää, kalkkia ja katkaravun kuorta, eipä juuri muuta huuhaata koko homma, vain syömällä hyvin laihdut!
- Laihduttaja
...tuon kaiken, enkä ole pillereillä yrittänytkään laihtua. Mua kiinnostaa vain tietää, että onko joku saanut ihan oikeasti apua jostain laihdutuspillereistä tai -tuotteista, koska niitä niin paljon mainostetaan ja ne mainokset lupaa aina kuun taivaalta. Niissä mainoksissa on aina joku kertomassa kuinka hän on laihtunut ihan silmissä käyttämällä sitä ko. laihdutusvalmistetta.
Mutta onko todellisessa elämässä kukaan koskaan niillä valmisteilla laihtunut??? Se mua kiinnostaa! En kaipaa laihdutusneuvoja! :o) - ijuhgtfr5ty67i90op
"niissä laihtuu, et sinä!!1 Vähennä tavallista ruokaa, katso rasvat ja sokeri.vähennä limua ja karkkia, syö enemmän "rehuja" sitäpaitsi on kivempaa syödä ruokaa kuin joitain typeriä pillereitä. Joku oli joskus tutkinut, mitä ne sisältää, kalkkia ja katkaravun kuorta, eipä juuri muuta huuhaata koko homma, vain syömällä hyvin laihdut!"
voi vittu haista paska, luuleks et ei tajuta että liikumalla ja mässäilyn pienentämisellä laihtuu??
- Niina
Laihduin 20kg käyttämällä Herbalifen tuotteita, joita saa itsenäisiltä jälleenmyyjiltä. Käytin puristeita ja proteiini pirtelöä ja kerran päivässä ruoka. Tietysti luontaistuotteidenkin kanssa pitää vähentää ruoan määrää, mutta ainakin mulle se oli helpompaa, kun oli tuotteet, joista sain kaikki ravintoaineet ja kuidut yms. Ja ehkä tärkeintä oli jälleenmyyjän ohjeet, tuki ja seuranta koko laihdutuksen ajan.
Laihtumisen jälkeen ei saa palata entisiin ruokatottumuksiin, koska se on varma tie saada kilot takaisin ja mahdollisesti korkojen kanssa. Painonhallinnan salaisuus on pysyvä elintapojen muutos, mikä ei aina ole ole helppo juttu.
Tsemppiä kaikille- Niina
Nii kärsin myös syömishäiriöstä ja tuotteiden kanssa ahmiminen pysyi aisoissa, mikä helpotti huomattavasti painonpudotustani.
- Laihtunut
Niin paljon nuo mainokset valehtelevat että ihmettelen kuinka saavatkin tehdä niin???
Kyllä paras laihdutus keino on säännöllinen liikunta ja itse ainakin katson etten ihan mitä vaan tunge tuonne monttuun mikä on nenän alla:)- ikuinen laihduttaja
Tiedän takuuvarmasti, etteivät mitkään "rasvansiepparit" laihduta. Olen kokeillut, maksanut pienen omaisuuden kaiken maailman humpuukkiaineista.Jos tahdot laihtua, niin yksinkertaisesti:Syö järkevästi, eli vähennä rasvaa ruuanlaitossa, lopeta myös syöminen silloin kun vielä maha vetäisi ja ruoka maistuisi! Liiku! Liikunta tosin on vain tukena laihduttamisessa. Kukaan ei laihdu pelkällä liikunnan lisäämisellä, jos syö mässäilee niin paljon kuin suinkin jaksaa. On koettu.
- emppu
Hei!
Ei varmaan mikään luontaistuote yksin laihduta, vaan sinun täytyy muuttaa ruokailutottumuksia; vähentää määrää ja kiinnittää huomiota mm. rasvan määrään ruokavaliossasi. Jokin luontaistuote voi olla hyvä motivoiva tekijä ruokaremontin lisäksi laihduttamisessa, mutta ei yksinään riitä laihduttamaan ketään. Jos todella haluat laihtua pysyvästi mene painonvartijoihin, siellä saat asiallista tietoa ja tukea ponnistellessasi päämäärääsi kohti. Itselläni on kokemusta painonvartijoista ja vaikka viikkomaksut ovatkin, niin se on pieni hinta siitä, että pääsee terveellisen elämän alkuun. Tammikuusta huhtikuun loppuun laihduin 11 kg ilman nälkää. Pitää vain olla tarkkana mitä suuhunsa laittaa. Mikään ruoka ei ole kiellettyä kunhan muistaa miten paljon energiaa ja mm. rasvaa se sisältää. Valitettavasti tässä asiassa ei ole oikotietä olemassa. Tsemppiä Sinulle ja kaikille muillekin kilojen kanssa painiskeleville. - cesium
Minä olen käyttänyt ahmimiseen tiettyä luonnonlääkettä. Koska söin hirveästi, vaikka ei ollutkaan nälkä. Oli tarve jatkuvasti laittaa jotain suuhun. Jos en saanut aamulla heti ruokaa, tuli heti paha olo. En kestänyt myös pitempiä ruokataukoja. Ja makeisista tuli kireä, inhottava olo - sokerihumala. Kävin jopa sokerin rasitustestissä, mutta siellä ei selvinnyt mitään. Pelotti kyllä, koska äidilläni on diabetes. Mutta niistä pillereistä tuli kyllä ihan toisenlainen olo! Nyt olen ihan normaali ihminen.
Nämä pillerit tukevat ravitsemuksellisesti haimaa, aivolisäkettä, lisämunuaisia ( stressiä vastustavat elimet ) ja hypotaalamusta ( osallistuu elimistön tapoihin vaikuttaviin prosesseihin). Tuotteen aminohapot, erikoisyrttiuutteet, sekä erityiset vitamiinit ja mineraalit ovat hermoston polttoaineita ja tuottavat energiaa, mutta samalla luovat luonnollisen, rauhoittavan vaikutuksen. Ne auttavat pitämään verensokeritasoja tasaisempina, säädellen alhaisesta verensokeritasosta johtuvia aaltohuippuja ja –pohjia.
Uskon, että sairauksien syyt ovat myös henkiset. Näin olenkin saanut tukea myös sitä puolta itsessään. Tämä on rauhoittanut mieltäni niin hyvin, että olen saanut energiani käyttää elämäni järjestämiseen. Tämä voi olla uskomaton, mutta on totta!
Tämä onkin suunniteltu kiireisille liikejohtajille, opiskelijoille tai jos yrittää päästä eroon alkoholista, tupakasta, huumeista tai muista mieliteoista (pelihimo, kahvi, suklaa, virvoitusjuomat). Kaikilla alkoholisteilla on myös diabeteksen vaara!
Voi ottaa 4 kertaa pv. 180 tbl. 60E. Minä otin alulla3, sitten 2 ja myöhemmin 1 pv. Sitten pitin taukoa. Vaikutus säylyi pitkään sen jäleenkin. Nyt voisin ehkä joskus käyttää taas. - utelias
cesium kirjoitti:
Minä olen käyttänyt ahmimiseen tiettyä luonnonlääkettä. Koska söin hirveästi, vaikka ei ollutkaan nälkä. Oli tarve jatkuvasti laittaa jotain suuhun. Jos en saanut aamulla heti ruokaa, tuli heti paha olo. En kestänyt myös pitempiä ruokataukoja. Ja makeisista tuli kireä, inhottava olo - sokerihumala. Kävin jopa sokerin rasitustestissä, mutta siellä ei selvinnyt mitään. Pelotti kyllä, koska äidilläni on diabetes. Mutta niistä pillereistä tuli kyllä ihan toisenlainen olo! Nyt olen ihan normaali ihminen.
Nämä pillerit tukevat ravitsemuksellisesti haimaa, aivolisäkettä, lisämunuaisia ( stressiä vastustavat elimet ) ja hypotaalamusta ( osallistuu elimistön tapoihin vaikuttaviin prosesseihin). Tuotteen aminohapot, erikoisyrttiuutteet, sekä erityiset vitamiinit ja mineraalit ovat hermoston polttoaineita ja tuottavat energiaa, mutta samalla luovat luonnollisen, rauhoittavan vaikutuksen. Ne auttavat pitämään verensokeritasoja tasaisempina, säädellen alhaisesta verensokeritasosta johtuvia aaltohuippuja ja –pohjia.
Uskon, että sairauksien syyt ovat myös henkiset. Näin olenkin saanut tukea myös sitä puolta itsessään. Tämä on rauhoittanut mieltäni niin hyvin, että olen saanut energiani käyttää elämäni järjestämiseen. Tämä voi olla uskomaton, mutta on totta!
Tämä onkin suunniteltu kiireisille liikejohtajille, opiskelijoille tai jos yrittää päästä eroon alkoholista, tupakasta, huumeista tai muista mieliteoista (pelihimo, kahvi, suklaa, virvoitusjuomat). Kaikilla alkoholisteilla on myös diabeteksen vaara!
Voi ottaa 4 kertaa pv. 180 tbl. 60E. Minä otin alulla3, sitten 2 ja myöhemmin 1 pv. Sitten pitin taukoa. Vaikutus säylyi pitkään sen jäleenkin. Nyt voisin ehkä joskus käyttää taas.jos millään voisit kertoa meille muillekkin mistäköhän tuotteesta mahtaa olla kyse???
- cesium
utelias kirjoitti:
jos millään voisit kertoa meille muillekkin mistäköhän tuotteesta mahtaa olla kyse???
Voin kertoa tarkemmin jos otat kanssani yhdeyttä
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058