Olen ansainnut perimällä ja liiketoimillani rutosti rahaa.
Olen sioittanut joka puolelle, myös ns. Kakkoseen, nyt kuitenkin ykköseen hyökänneet poliisit vaativat minua tekemään rikosilmoitusta. Olen hyväksynyt tappion ja kirjanpitäjäni kirjannut tappion muihin kuluihin .
Nokiassa hävinnyt kymmenen kertaa enemmän, en siitäkään tee rikosilmoitusta, vaikka johtajat keplottelee optioilla.
Siis yrittäminen ja sijoittaminen on riskialtista, yleensä rahaa tulee enemmän kuin menee.
Turha niitä rikosilmoituksia on tehdä, älkää jääkö tuleen makaamaan vaan katsokaa tulevaisuuteen ja uusiin sijoituskohteisiin
Miksi en saa hävitä rahojani ?
10
659
Vastaukset
- ilm. holhottava
Mielenkiintoinen piirre koko wc-jutskassa on, kun poliisi on vaatimalla vaatimassa jopa
valehtelemalla pyrkii saamaan rikosilmoituksia, todellisuudessa tutkintaa varten ei tarvittu
kuin yksi ilmoitus.
Toinen mielenkiintoinen jutska on, kun asianomistajat eivät saa olla oikeudessa vaatimassa saataviaan.
Mitä viranomaiset pelkäävät, ehkä mellakkaa, kun kaiki paljastuu, pyrkivät väkivalloin muuttamaan
mustan valkoiseksi."asianomistajat eivät saa olla oikeudessa vaatimassa saataviaan."
Heti pääsevät oikeuteen vaatimaan kun maksajat on ensin haastettu.
Poliisin rikosilmoitus vaatimuksiin en usko vaan kuka tällaista on keksinyt omasta päästään.- mielenkiintoista tuo
on?:
"Toinen mielenkiintoinen jutska on, kun asianomistajat eivät saa olla oikeudessa vaatimassa saataviaan."
Mistä ajattelit löytää oikeussalin johon mahtuu 500-600 epäiltyä ja 2600 asianomistajaa?
- 12+7
ja huijatkaa uusia reppanoita. WUSH rules.
- Shahov
Koska se nyt on vaan tyhmää. Jos välttämättä haluat päästä eroon rahoistasi, osta lisää Noksun osakkeita. Tai lahjoita rahaa haluamallesi hyväntekeväisyysjärjestölle.
Ostaessasi Hannu osakkeita, olet osaltasi rahoittamassa kansainvälistä rikollisuutta. Hannu ei maksa veroja suomeen ja monen pakolaisen matka tyssää, koska verovaroillahan sekin lysti maksestaan.
Ostamalla Hannun osakkeita, annat lapsillesi/ naapurin lapsille vääränlaista mallia siitä miten hyvinvointiyhteiskuntaa rakennetaan.
Ostamalla Hannun osakkeita joudut linnaan. Vankilamme ovat jo ennestään täynnä viran omais rikollisia ja itseään liikemiehiksi kutsuvia talousrikollisia. Tiestihän, että vankilavuorokausi maksaa 250 euroa. Vaikka sinulla onkin varaa maksaa moinen pikkusumma, minulla ei ole.
PS. vaihda kirjanpitäjäsi.- 13+4
" Ostamalla Hannun osakkeita joudut linnaan. "
- 16+3
Kyllä, olet holhottava. Hukkasit kaikki rahat, ja huijasit muita rahat pois.
- P. Mutikkala
"Mielenkiintoinen piirre koko wc-jutskassa on, kun poliisi on vaatimalla vaatimassa jopa
valehtelemalla pyrkii saamaan rikosilmoituksia, todellisuudessa tutkintaa varten ei tarvittu
kuin yksi ilmoitus."
TV-sarjoista lakia opiskelleille tiedoksi, ettei poliisi tarvitse yhtä ainuttakaan rikosilmoitusta tutkiakseen törkeätä petosta ja rahankeräysrikosta, jotka molemmat ovat nk. yleisen syytteen alaisia rikoksia. Yleisen syytteen alaiset rikokset ovat luonteeltaan sellaisia, ettei poliisi voi valita tutkiiko ja syyttäjä syyttääkö, vaan juttu pitää lain mukaan viedä eteen päin.
- AdaFlink
... kovasti pajon, jotta millä lausekkeella olet kirjanpitoon kirjannut rikollisesta toiminnasta aiheutuneet tappiot?
Ja mitaan ette voi...- kirjanpit.
kulut voi kirjata. Jos myöhemmin oikeudessa pönttöklubi todetaan rikolliseksi, tehdään oikaisupyyntö verottajalle. 2008 verotus vanhenee 2014 ja nyt jännätään ehtiikö korkeimmasta päätös tulla, jos ei tule. Kirjaus oli oikein.
Porsaanreikiä löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36749Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663