Olen melkein viisikymppinen nainen ja rakastan HIMin musiikkia. En ymmärrä miksi aina kuvitellaan, että HIMin musiikki vetoaa vain teinityttöihin. Heidän musiikkinsa on aivan loistavaa ja en kyllästy sen kuuntelemiseen. Omat lapseni ovat jo aikuisia. Vieläkin heidän kaverinsa ihmettelevät, että heidän äitinsä kuuntelee HIMiä.
Minusta musiikissa ei ole ikärajoja. Sitä vain tykkää jostakin, eikä sitä ajattele ikäänsä ja ihmisten oletuksia musiikin kohderyhmästä.
Rakastan myös Nightwishia, Apocalypticaa, Amorphista, Stratovariusta ja Sonata Arcticaa. Olkaamme ylpeitä noista älyttömän hyvistä bändeistä.
Itse en voi sietää iskelmää ja poppia. Jos radiossa soi Lauri Tähkä tai Antti Tuisku, laitan radion melkeinpä kiinni. En paljoa radiota kuuntelekaan, vaan omia levyjäni ja mp3- soitintani. Minulle musiikki merkitsee henkireikää ja rentoutumista. HIMin musiikki on ehdottomasti juuri sellaista, joka antaa kuulijalle paljon. Toivon, että bändiltä tulee vielä paljon uutta musiikkia ja vanhat biisithän säilyvät onneksi ikuisesti.
HIMin musiikki on parasta
2
278
Vastaukset
- araya tom
HIM tekee kyllä hyvää musaa mutta Valo vois jättää ne korkeat inahdukset pois.
Vaikka kipaleet on loistavia en sitä kuuntele koska METALLI ON PARASTA ja HIM on pop-rock ja niiden mielestä love(lööv)metallia. - sandree
Täällä toinen HIMiin hurahtanut, ei mikään teinityttö enää! Ja hurahdus ei tapahtunut bändin alkuaikoina, vaan tässä ihan lähivuosina.Se vain iski ja on kai tullut jäädäkseen, hyvässä mielessä. Niin vaan tuli ostettua levyt yksitellen ja kuunneltua uudelleen,uudelleen...
Ihan mieletöntä musiikkia kun sen vaan oivaltaa. Viimeisin jo vaatii perhtymistä sanojen suhteen jos haluaa päästä sisään musiikin ytimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2112736
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521926Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4301573Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531493Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661422Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641288Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251276Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141226- 621083
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23948