Takan tilaaminen on ajankohtaista ja kiinnostaisi Tiilerin Titta takkaleivinuuni funkkis-mallina. Sellainen kuvaston piirroksen mukainen, jossa on pikkukaakelia luukun ympärillä. Mistään ei vaan löydy mallitakkaa tai edes kuvaa! Jos jollain on tuollainen niin kertoisitko että onko hyvän näköinen ja ylipäänsä hyvä vai ei? Parasta tietysti jos saisi kuvan!
Tiileri Funkkis Titta takkaleivinuuni?
5
936
Vastaukset
- Pullatuunissa
Eiköhän tiilerin myymälästä malli löydy tai ainakin kuva??? Siis Pirkkalasta!!!
Kyllä tiilerin takat ihan hyviä vaihtoehtija in ainakin jos vertaa elementtitakkoihin joiden varaavuus ja kestävyys on vähän niin ja näin!!??? niitä kyllä suositaan nyt paljon kun ne on niin nopeita pystyttää, mutta kannattaisi ajatella myös tulevaisuutta ja kestävyyttä ja mikä näin kylminä talvina on huomattu, myös lämmön varaavuuskyky!!! Tiilitulisija ovat kestäviä ja varaavia, miksi et siis muurauttaisi ihan yksilöllistä tulisijaa ihan ammattitulsijamuurarilla, joka tekisi ulkomuodoiltaa juuri teidän toiveiden näköisen...tässä tapauksessa takkaleivinuunin!!??? harkitkaa tarkkaan ;))...eipä olisi naapurilla samanlaista!!!!- Takkatitta
Sehän siinä ihmeellistä onkin kun Tiileriltä ei löydy mallitakkaa eikä kuvaa, olen kysynyt asiaa eikä kuulemma ole. Käytiin Vantaan näyttelyssä ja sielläkin oli vaan titta funkkiksesta muunneltu ihan eri näköinen takka näytillä. Ollaan jonkin verran harkittu tuota yksilöllisen takan muurauttamista, mutta ei ole tiedossa sopivaa muuraria siihen hommaan. Saati että osattaisiin suunnitellla ja kertoa millainen halutaan, kun tuntuu että pitäisi nähdä _se kuva_ ennen kuin voi tilata.
- muurar jarska
Takkatitta kirjoitti:
Sehän siinä ihmeellistä onkin kun Tiileriltä ei löydy mallitakkaa eikä kuvaa, olen kysynyt asiaa eikä kuulemma ole. Käytiin Vantaan näyttelyssä ja sielläkin oli vaan titta funkkiksesta muunneltu ihan eri näköinen takka näytillä. Ollaan jonkin verran harkittu tuota yksilöllisen takan muurauttamista, mutta ei ole tiedossa sopivaa muuraria siihen hommaan. Saati että osattaisiin suunnitellla ja kertoa millainen halutaan, kun tuntuu että pitäisi nähdä _se kuva_ ennen kuin voi tilata.
ei moni muurari tee ns.takkaleivinuuneja koska ne ei ole oikeita uuneja.Kannattasi ajatella pelkkää leivinuunia ja esim.pikkutakkaa erikseen,se on paljon parempi vaihtoehto.
- takka tulossa
Olen nähnyt yhdessä uudessa asunnossa Tiilerin rapatun takan ja hyvännäköinen on kyllä. Innoituksen saaneena meille tilattiin nyt Tiilerin takka, jossa on sivussa leivinuuni. Olin pitkään harkitsemassa jotain vuolukiviuunia, mutta koska silmääni miellyttää enemmän rapattu tiiliuuni, päädyin valitsemaan Tiilerin mallistosta. Toivottavasti on hyvä uuni myös käyttää. Ihmiset voisivat kertoa käyttökokemuksiaan uuneistaan, kiinnostaisi kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613121Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa932081- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251769- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841377- 391290
- 801118