Tilasin Astra Tourerin

Sport Auto.

Tilasin tammikuussa tosiaan auton ja luvattiin kahdeksan viikon toimitusaika, siis maaliskuun alussa, no nyt tuli tiertoa että 8 viikkoa eli toukokuun puolelle menee, sitten oli syy se että Sport ja Cosmos varustuksesta on pula IKKUNACROMILISTOISTA, tämä on kyllä naurettava selitys, ehdottivat Black Line Comfort, eli mustat listat ja mustat takaikkunat....onko kokemuksia????

5

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+15

      On näköjään tullut tuollainen kampanjapaketti.
      No, itse en kyllä suostuisi tuohon kun ei kovin kummoisen näköiset noi mustat listat ole siinä värissä, minkä minä olen tilannut.
      Muutenkin tuntuu vähintään kummalliselta, että listat olisi päässeet loppumaan tehtaalta.
      Herää hieman epäilys että josko myyjälle olisi sattunut jokin pikku erehdys ja auto olisi jäänyt jostain syystä tilaamatta tehtaalta tai jotain vastaavaa häslinkiä.
      Millaisella toimitusajalla auto tulisi tuolla blackline paketilla?

      • 1.9 cdti

        Autosi tuleminen viivästyy todellakin Ikkunoiden kromilistojen saatavuudesta johtuen. Myyjä liike on informoinut sinua rehellisesti, eli alihankkija ei pysty tekemään riittävän paljon listoja tehtaalle. Tehdas tarjoaa pakettia korvaamaan listat mikäli autollasi on noin kiire. Oletko ajatellut että saat silti vaihtoautostasi saman hinnan vaikka auton tuleminen viivästyy. Muuten ilmoittiko liike itse sinulle myöhästymisestä vai kyselitkö itse ? Itsellä aikanaan Volkkarista kokemusta, auto myöhästyi alkuperäisestä 11 viikkoa ja liike ei ilmoittanut minulle vaan menin kyselemään kun autosta ei alkanut kuulua sovitulla viikolla mitään. Ensin sanottiin että viivästyy 2 viikkoa, sen jälkeen 3 viikkoa, ja siitä 3 viikkoa, ja vielä 3 viikkoa, arvaa oliko seuraava auto Volkkari. Ps: Tuttu Opel myyjä sanoi eilen minulle, että tehtaan ilmoituksen mukaan autojen viivästyminen tällä hetkellä on 5-6 viikkoa, joten voit hyvinkin saada autosi jo huhtikuussa.


      • tässäkin asiassa
        1.9 cdti kirjoitti:

        Autosi tuleminen viivästyy todellakin Ikkunoiden kromilistojen saatavuudesta johtuen. Myyjä liike on informoinut sinua rehellisesti, eli alihankkija ei pysty tekemään riittävän paljon listoja tehtaalle. Tehdas tarjoaa pakettia korvaamaan listat mikäli autollasi on noin kiire. Oletko ajatellut että saat silti vaihtoautostasi saman hinnan vaikka auton tuleminen viivästyy. Muuten ilmoittiko liike itse sinulle myöhästymisestä vai kyselitkö itse ? Itsellä aikanaan Volkkarista kokemusta, auto myöhästyi alkuperäisestä 11 viikkoa ja liike ei ilmoittanut minulle vaan menin kyselemään kun autosta ei alkanut kuulua sovitulla viikolla mitään. Ensin sanottiin että viivästyy 2 viikkoa, sen jälkeen 3 viikkoa, ja siitä 3 viikkoa, ja vielä 3 viikkoa, arvaa oliko seuraava auto Volkkari. Ps: Tuttu Opel myyjä sanoi eilen minulle, että tehtaan ilmoituksen mukaan autojen viivästyminen tällä hetkellä on 5-6 viikkoa, joten voit hyvinkin saada autosi jo huhtikuussa.

        Kysyin itse ja 2.3.2011 on tarkempaa tietoa toimitusajoista. En tingi listoista ja muutaman viikon lisäaika ei koko maailmaa kaada, suoritin öljynvaihdon ja hommasin kahdet uudet talvirenkaat nykyiseen pirssiin, toki vaihtohinta on ennallaa....yhtiö jossa touhuaan tilasi muutaman Golf variant DSG HighLine ja toimitusaika MEXIKOSTA oli 6 kk. Niin kuin kollega sanoi että kun on yhtiön auto niin ihan sama, jos oma niin olisi valinnut "suoraan" hallista..jojo.


      • vaikka renkaat
        tässäkin asiassa kirjoitti:

        Kysyin itse ja 2.3.2011 on tarkempaa tietoa toimitusajoista. En tingi listoista ja muutaman viikon lisäaika ei koko maailmaa kaada, suoritin öljynvaihdon ja hommasin kahdet uudet talvirenkaat nykyiseen pirssiin, toki vaihtohinta on ennallaa....yhtiö jossa touhuaan tilasi muutaman Golf variant DSG HighLine ja toimitusaika MEXIKOSTA oli 6 kk. Niin kuin kollega sanoi että kun on yhtiön auto niin ihan sama, jos oma niin olisi valinnut "suoraan" hallista..jojo.

        myöhästyvästä toimituksesta. Kyllähän liikkeen täytyy tulla jollain tapaa vastaan kaupassa, jos toimitus noinkin paljon myöhästyy alkuperäisestä toimitusajasta.


    • Sport 2.0 CDTI

      Sama tilanne minullakin, tilasin uuden Astra tourerin tammikuun alkupuolella ja samasta syystä toimitus viivästyy, arvioitu toimitusaika huhtikuun lopulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe