Tilasin tammikuussa tosiaan auton ja luvattiin kahdeksan viikon toimitusaika, siis maaliskuun alussa, no nyt tuli tiertoa että 8 viikkoa eli toukokuun puolelle menee, sitten oli syy se että Sport ja Cosmos varustuksesta on pula IKKUNACROMILISTOISTA, tämä on kyllä naurettava selitys, ehdottivat Black Line Comfort, eli mustat listat ja mustat takaikkunat....onko kokemuksia????
Tilasin Astra Tourerin
5
678
Vastaukset
- 20+15
On näköjään tullut tuollainen kampanjapaketti.
No, itse en kyllä suostuisi tuohon kun ei kovin kummoisen näköiset noi mustat listat ole siinä värissä, minkä minä olen tilannut.
Muutenkin tuntuu vähintään kummalliselta, että listat olisi päässeet loppumaan tehtaalta.
Herää hieman epäilys että josko myyjälle olisi sattunut jokin pikku erehdys ja auto olisi jäänyt jostain syystä tilaamatta tehtaalta tai jotain vastaavaa häslinkiä.
Millaisella toimitusajalla auto tulisi tuolla blackline paketilla?- 1.9 cdti
Autosi tuleminen viivästyy todellakin Ikkunoiden kromilistojen saatavuudesta johtuen. Myyjä liike on informoinut sinua rehellisesti, eli alihankkija ei pysty tekemään riittävän paljon listoja tehtaalle. Tehdas tarjoaa pakettia korvaamaan listat mikäli autollasi on noin kiire. Oletko ajatellut että saat silti vaihtoautostasi saman hinnan vaikka auton tuleminen viivästyy. Muuten ilmoittiko liike itse sinulle myöhästymisestä vai kyselitkö itse ? Itsellä aikanaan Volkkarista kokemusta, auto myöhästyi alkuperäisestä 11 viikkoa ja liike ei ilmoittanut minulle vaan menin kyselemään kun autosta ei alkanut kuulua sovitulla viikolla mitään. Ensin sanottiin että viivästyy 2 viikkoa, sen jälkeen 3 viikkoa, ja siitä 3 viikkoa, ja vielä 3 viikkoa, arvaa oliko seuraava auto Volkkari. Ps: Tuttu Opel myyjä sanoi eilen minulle, että tehtaan ilmoituksen mukaan autojen viivästyminen tällä hetkellä on 5-6 viikkoa, joten voit hyvinkin saada autosi jo huhtikuussa.
- tässäkin asiassa
1.9 cdti kirjoitti:
Autosi tuleminen viivästyy todellakin Ikkunoiden kromilistojen saatavuudesta johtuen. Myyjä liike on informoinut sinua rehellisesti, eli alihankkija ei pysty tekemään riittävän paljon listoja tehtaalle. Tehdas tarjoaa pakettia korvaamaan listat mikäli autollasi on noin kiire. Oletko ajatellut että saat silti vaihtoautostasi saman hinnan vaikka auton tuleminen viivästyy. Muuten ilmoittiko liike itse sinulle myöhästymisestä vai kyselitkö itse ? Itsellä aikanaan Volkkarista kokemusta, auto myöhästyi alkuperäisestä 11 viikkoa ja liike ei ilmoittanut minulle vaan menin kyselemään kun autosta ei alkanut kuulua sovitulla viikolla mitään. Ensin sanottiin että viivästyy 2 viikkoa, sen jälkeen 3 viikkoa, ja siitä 3 viikkoa, ja vielä 3 viikkoa, arvaa oliko seuraava auto Volkkari. Ps: Tuttu Opel myyjä sanoi eilen minulle, että tehtaan ilmoituksen mukaan autojen viivästyminen tällä hetkellä on 5-6 viikkoa, joten voit hyvinkin saada autosi jo huhtikuussa.
Kysyin itse ja 2.3.2011 on tarkempaa tietoa toimitusajoista. En tingi listoista ja muutaman viikon lisäaika ei koko maailmaa kaada, suoritin öljynvaihdon ja hommasin kahdet uudet talvirenkaat nykyiseen pirssiin, toki vaihtohinta on ennallaa....yhtiö jossa touhuaan tilasi muutaman Golf variant DSG HighLine ja toimitusaika MEXIKOSTA oli 6 kk. Niin kuin kollega sanoi että kun on yhtiön auto niin ihan sama, jos oma niin olisi valinnut "suoraan" hallista..jojo.
- vaikka renkaat
tässäkin asiassa kirjoitti:
Kysyin itse ja 2.3.2011 on tarkempaa tietoa toimitusajoista. En tingi listoista ja muutaman viikon lisäaika ei koko maailmaa kaada, suoritin öljynvaihdon ja hommasin kahdet uudet talvirenkaat nykyiseen pirssiin, toki vaihtohinta on ennallaa....yhtiö jossa touhuaan tilasi muutaman Golf variant DSG HighLine ja toimitusaika MEXIKOSTA oli 6 kk. Niin kuin kollega sanoi että kun on yhtiön auto niin ihan sama, jos oma niin olisi valinnut "suoraan" hallista..jojo.
myöhästyvästä toimituksesta. Kyllähän liikkeen täytyy tulla jollain tapaa vastaan kaupassa, jos toimitus noinkin paljon myöhästyy alkuperäisestä toimitusajasta.
- Sport 2.0 CDTI
Sama tilanne minullakin, tilasin uuden Astra tourerin tammikuun alkupuolella ja samasta syystä toimitus viivästyy, arvioitu toimitusaika huhtikuun lopulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769