Jotain 'olin vanha nainen' lauletaan siinä ja on kuulemma jossain uudessa albumissa. Haluisin kuulla tän 100% kotimaisen biisin joten tietääkö joku sen biisin nimen?
Kiitti, en oo löytäny sitä mistään joten aattelin kysyy täält.
Biisi hukassa
6
304
Vastaukset
- Sannabanna
Eikös tuo ole se Eerinin uus biisi jonka se esitti Maria! showssa pari viikkoo sitten... vanhan naisen erehdys tai jotakin...
- Sannabanna
Eli siis Eerin Anttila: Vanha nainen hunningolla. Löytyy ruutu.fi-sivustolta Maria! kausi 5 ja jakso 4 ihan jakson lopussa. Tosi hyvin Eerin vetää ei voi muuta sanoo :D
- :)
Sannabanna kirjoitti:
Eli siis Eerin Anttila: Vanha nainen hunningolla. Löytyy ruutu.fi-sivustolta Maria! kausi 5 ja jakso 4 ihan jakson lopussa. Tosi hyvin Eerin vetää ei voi muuta sanoo :D
Kiitos! Annoit mielenrauhan hengelleni.
- räppääjä11
hei
mikä pändi/solisti esittää suomiräppiä ja kertsissä toistetaan anno donino tms?? - (??)
Mikä kappale ja kenenkähän laulama on semmonen jossa lauletaa.
"Silloin valot välkähtää
soitto alkaa hiljainen
soittaa sävelmää tuttua niin
astuu parketille ballerina kevyin askelin
tanssii hän askelin enkelin"
En löydä mistään sitä.. Mies laulaja - mmr2
Ballerina- Timo Schmidt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760