Löytyyko etelä-pohjanmaalta muita lesboja kuin minä? Haluaisin uusia ystäviä!!!!! Oonko mä ainoa tässä kaupungissa??? Laittakaa tänne jotain infoa, niin voidaan keksiä jotain yhteistä harrastusta esim tapaamisia, keilausta tms. Ollaanpa kerrankin aktiivisia:)
Etelä-pohjanmaan lesbot
5
718
Vastaukset
- toinen lepakko
Onhan meitä täällä. kaikki vaan on omissa oloissaan vaikka ajattelevat ihan samoin kuin sinä. minäkin haluaisin tekemistä ja ystäviä. nyt naiset rohkeesti liikenteeseen.
- heikru
Joo täällä yks ilmottautuu myös :) Oon teijän kanssa ihan samaa mieltä! Typyt alkakaas ilmottautua ;)
- ????????????????????
sun oikia nimi on?
- persona-88
oon täällä kans :)
- staries
Täällä olis kans yks lisää :) Tuo kuulostais hyvältä ajatukselta että keksis yhteisiä tapaamisia ja sellaista. Välillä tuntuu että on niin yksinäistä että olis kivaa jos tekis sellaisen oman yhteisön tai piirin jossa keksis kaikkee yhteistä tekemistä ja samalla ystävystyisi uusiin ihmisiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988