Mulla on Grand Scenic 1.6, -05. Ilmeisesti raitisilmasuodatin on tukossa, kun huurtuu ikkunat todella paljon? Missä kyseisen suodatin sijaitsee? Onnistuuko vaihto helposti?
Sähköinen käsijarru lopetti pakkasella toiminnan. Mikähän mahtaa olla vikana? Onko helppo korjata ja mitä mahtaa kustantaa?
Kiitokset tietoista jo etukäteen!
Apuja kaivataan....
3
335
Vastaukset
- passat 06
katso linkki http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=710.0
Sähköisen käsijarrun vioista löydät VW passatin kohdalta lisää tietoa. - ex-omistaja
Omistin -05 2.0T Scenicin viime kesään asti. Käsijarrussa ei ollut koskaan yhtään, pienintäkään, toimintahäiriötä. Käytin sitä aina, kun auton pysäytin. Ikkunat huurtuivat kuskin puolelta herkästi, mutta muut ikkunat pysyivät kirkkaina. Jotain hämminkiä joissakin ohjauksissa, en tiedä (eikä tienneet korjaamossakaan)
- Rymyauto
Jos etsit raitisilmansuodatinta niin.... Avaa konepelti, poista moottorin päältä muovinen suojalevy (varovasti etureunasta ylös- ja itseenpäin, etteivät jousipidikkeet irtoile), Moottorin yläpuolella on äänenvaimennusverhous kiinni muovisilla pidikkeillä joista irroita keskeltä tarpeelliset, rintapellissä verhouksen yläpuolella on luukku joka irtoaa kun kaksi kierrettävää salpaa avataan, luukun takana on raitisilmansuodatin vaaka-asennossa. Homma on toisella kerralla aivan helppo. Alä pudottele osia moottoritilaan, ne jäävät sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175