Ihanaa oikea hahmo voitti. Kerrankin se mitä mä äänestin voitti...
munamies
24
605
Vastaukset
- Anjaniina.
oli hyvä hahmo...löytysköhän youtubesta ;)
- Donna P
Harmittaa, kun en ehtinyt nähdä Sui-hing´a. Minulle kehuttiin sitä vasta hänen jo pudottua ja aloin seurata Putousta liian myöhään. Mr. Majorka tai jotain toi mieleen erään tyypin, jonka tunnen. :)))))
- Donna P
Eipä youtubesta löytynyt mitään tästä pirtsakkaasta thai-hierojasta. Yhden pätkän löysin katsomosta. Oli hyvä kyllä hyvä hahmo....
http://www.katsomo.fi/?treeId=354
Niin ja tämä tutunomainen tyyppi oli Mr. Mallorca Donna P kirjoitti:
Eipä youtubesta löytynyt mitään tästä pirtsakkaasta thai-hierojasta. Yhden pätkän löysin katsomosta. Oli hyvä kyllä hyvä hahmo....
http://www.katsomo.fi/?treeId=354
Niin ja tämä tutunomainen tyyppi oli Mr. Mallorcatubesta kyllä tämän linkin.
http://www.youtube.com/watch?v=H7yRNn9GWsk&feature=related- Donna P
Nittaminax kirjoitti:
mieltä, ja harmitti ku se putos sieltä. Se Shamaani oli täys ällö.
Nämä 30-40 vuotiaat naiset, jotka minulle Sui-hing´a kehuivat eivät yleensäkään äänestä mitään hahmoja. Eräs heistä sanoikin, että hahmo miellytti "fiksuja naisia". ;))))))
- lejanna
hyvä, että voitti.
Koskaan en ole äänestänyt, enkä aio äänestää, silti.
Kyllä aina moni äänestää, ilman minuakin.
Toivottavasti suosio ei väsytä voittajaa, jolla tuntuu siviilissäkin löytyvän periaatteita.
Marja Tyrni on jo minusta kovin kulunut hahmo.
.- Anjaniina.
mieleenkään työntää rahaa tuollaseen.
Hitto, unohdin veikata! - lejanna
miljoona kirjoitti:
En pitänyt siitä hahmosta koskaan.
koko ajan alapään jutut meneillään.
Munamies on jotain taivaallista, laulaakin kuin enkeli. :))
. - lejanna
Anjaniina. kirjoitti:
mieleenkään työntää rahaa tuollaseen.
Hitto, unohdin veikata!että kerran olen äänestänyt Janne Tulkkia ja olikohan se Kulkurin kuuta.
Meikän pakko muistaa lotota, eka rivi peritty isältä.
Tosin, koskaan ei 4 enempää, mutta, onhan se taas ensi viikolla.
Leipää ja sirkushuveja.........
. - Anjaniina.
lejanna kirjoitti:
että kerran olen äänestänyt Janne Tulkkia ja olikohan se Kulkurin kuuta.
Meikän pakko muistaa lotota, eka rivi peritty isältä.
Tosin, koskaan ei 4 enempää, mutta, onhan se taas ensi viikolla.
Leipää ja sirkushuveja.........
.leipää ja sirkushuveja, ihmisille joilla on aikaa kun ei enää tartte raataa elannon eteen ;)
lejanna kirjoitti:
koko ajan alapään jutut meneillään.
Munamies on jotain taivaallista, laulaakin kuin enkeli. :))
.Munamies ei sano mitään pahaa kenestäkään! Aina niin iloinen ja kiltti. Ei irvaile toisten kustannuksella vaan on oikee symppis...
- vienotuuli ejk.
Minä en munamiestä ihannoinut, vaan Harjakainen oli best! samoin Sun-hing oli loistava.
Noi sovinistivitsit ovat kuluneita ja jotenkin vanhanaikaisia verrattuna viattomaan suloiseen pieneen munaan. Kiva yrittää skarpata ja kuunnella mitä kerrankin pienellä viatomalla ja suloisella munalla on mielessä...
vienotuuli ejk. kirjoitti:
Minä en munamiestä ihannoinut, vaan Harjakainen oli best! samoin Sun-hing oli loistava.
Aihe alue mistä Sui-hing puhui ja keskusteli oli hyvin suppea, vaikka roolihahmo olikin hauska. Jos olisi äänestetty siitä kuka haluttaisi pudottaa, niin Sui-hing olisi kyllä ollut jatkossa useamman jakson verran. Ainakin alkumittelöissä olisi ollut parempi että olisi äänestetty sitä kuka jätetään pois jatkosta, eikä parasta.
- harjakaisen kerttu..
miljoona kirjoitti:
Noi sovinistivitsit ovat kuluneita ja jotenkin vanhanaikaisia verrattuna viattomaan suloiseen pieneen munaan. Kiva yrittää skarpata ja kuunnella mitä kerrankin pienellä viatomalla ja suloisella munalla on mielessä...
Kun ei enää pikkukakkonen kiinnosta ja elämääkin takana, lässytykset ei jaksa innostaa!
Suorastaan tunsin ärtymystä munamiehen sössötyksestä.
Huumori mitä se sitten kenelläkin... on eroavaista, minua naurattaa nimenomaan tuollaiset Harjakaiset :)) harjakaisen kerttu.. kirjoitti:
Kun ei enää pikkukakkonen kiinnosta ja elämääkin takana, lässytykset ei jaksa innostaa!
Huumori mitä se sitten kenelläkin... on eroavaista, minua naurattaa nimenomaan tuollaiset Harjakaiset :))Minua ei harjakainen eikä munamies naurata, mutta hyvälle tuulelle saa munamies kuitenkin.
harjakaisen kerttu.. kirjoitti:
Huumori mitä se sitten kenelläkin... on eroavaista, minua naurattaa nimenomaan tuollaiset Harjakaiset :))Noita Harjakaisia tulee vastaan ihan oikeassa elämässä joten ei tunnu sketsihahmolta puhuvaa munaa harvoin tulee vastaan....
Olisi vaan saanut ainakin parin jakson verran olla nuo roolihahmot mukana ennen pudotus-pelejä, niin olisi jokainen rooli tullut paremmin esille. Harjakainen parani loppua kohden. Jos sarja olisi ollut hiukan pitempi, niin Harjakainen olisi saattanut kuroa Munamiehen etumatkan umpeen. Harjakainen oli sellainen hahmo, josta pystyi ammentamaan ehkä kaikkein eniten uutta ja erilaista. Muilla hahmoilla jutut olivat aika suppealta alueelta, mikä pidemmällä aikavälillä saa kyllästymään. Itse kyllä äänestin Munamiestä sen sympaattisuuden ja erikoisuuden tähden.
Samoin ajattelin, että ne hahmot eivät ehtineet paljon esiintymään, mutta ehkä niillä olikin niin vähän sanottavaa. Saa nähdä mihin päin toi munamies kehittyy. Näin vaalien lähestyessä ja ikääntyvänä työläisenä ja veronmaksajana en kauheesti ole innostunut mistään suvaitsevuusteemasta. Ystävällinen ja iloinen voi olla, mutta vähän epäilyttää, kun ei pelkkänä tuollaisena jaksa kokonaista vuotta, ja mikä hahmon perussanoma sitten onkin...
- vitsi...
-olenkohan kovinkin poikkeava,kun en katso tuollaisia ohjelmia ollenkaan....ehkäpä... ;)
- 17+9
Mulle riitti tuosta ohjelmasta viime vuonna eka jakso, sen jälkeen en ole katsonut.
Mainoksetkin siitä jo tökki - Kizmir
Oliko kotimainen munamies vain kopio? Muistuttaa aika paljon tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=LbqScTVBiWM&NR=1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606