kasvaako säkä korkeutta vielä ekan juoksun jälkeen?
koiran säkäkorkeus
13
2789
Vastaukset
- fsdgsfg
palikka.......
rodusta riippuen koirat kasvaa kahteen/kolmeen vuoteen säkä tulee täyteen ennen massaa ja otahan huomioon että vähän riippuu rodusta kääpiö (rottakoon) koirat ovat asia erikseen- sakutyttö
..siis 8kk ja eka juoksu menossa, ymmärsinkö oikein, että kyllä kasvaa?
- näin täällä
sakutyttö kirjoitti:
..siis 8kk ja eka juoksu menossa, ymmärsinkö oikein, että kyllä kasvaa?
ensimmäinen juoksu oli 7kk iässä, eikä sen jälkeen säkä ole enää kasvanut, ihan hyvä sillä se on jo 60 cm. Painoa on tullut vielä pari kiloa lisää juoksun jäleen, nyt painaa 39 kg.
- =)
näin täällä kirjoitti:
ensimmäinen juoksu oli 7kk iässä, eikä sen jälkeen säkä ole enää kasvanut, ihan hyvä sillä se on jo 60 cm. Painoa on tullut vielä pari kiloa lisää juoksun jäleen, nyt painaa 39 kg.
Tuhti tyttö =
- näin täällä
=) kirjoitti:
Tuhti tyttö =
painovirhepaholainen, pqino siis 29 kg :)
- =)
näin täällä kirjoitti:
painovirhepaholainen, pqino siis 29 kg :)
Meillä saman ikäinen uros,säkä pikkasen vajaa 70 cm ja painoa 37 kg. ;D
- oude13
=) kirjoitti:
Meillä saman ikäinen uros,säkä pikkasen vajaa 70 cm ja painoa 37 kg. ;D
Mulla on narttu 9kk, säkä 72cm ja paino 36,5kg.
- totta maar
oude13 kirjoitti:
Mulla on narttu 9kk, säkä 72cm ja paino 36,5kg.
Onko puhdas rotunen? Meillä oli puh
dasrotunen uros säkä 72cm - taitaaollafeikkiä ;)
totta maar kirjoitti:
Onko puhdas rotunen? Meillä oli puh
dasrotunen uros säkä 72cmUroksellehan tuo ei ole mikään mahdoton korkeus,niitä on tosi korkeitakin..
Mutta jos tuon ikäinen narttu on 72 cm korkea, niin vaikea uskoa että on totta ;-)
- hulabaluulavauvu
meillä myös ekat juoksut menossa ja ikää vajaa 7kk.
säkä on jo n.67cm ja painoa n.35-40kg
uroksemme taas on 2v ja säkä on sen 78,5cm ja painoa on sen n.60kg
kumpikaan ei ole lihava, vaan todella lihaksikkaita ja muutenkin isokokoisia (isoluustoisia)pennusta saakka.
ja puhtaita ovat nämäkin!
tuntuu kun kylillämme näkee muita rodunedustajia että ovat tooooodella pikkuruisia meidän sakemanneihin verrattuna.. mutta olen nähnyt yhden joka on ollut samoissa kokoluokissa kun urokseni. - tykkää isoista
Hurjan kokoinen ukko =D Oispa mukava nähdä tuollainen mahtava köllikkä joskus livenä ...
- 8 kk sakutyttö
tämä ketju nyt rönsyilee koiran koon puheeksi. tietysti minä sen aikoinaan näen itsekin, mutta olisin silti utelias kuulemaan muiden kokemuksista, että kasvaako spn säkä tai ei ekan juoksun jälkeen?
- sakunomaava
Meidän saku tais kasvaa ekan juoksun jälkeen 4-5cm viel. Nyt on 61,5cm ja painoa taitaa olla 26-29kg. On hoikka, muttei liian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829