Kokemuksia gynekologeista Savonlinnassa?

Lounatuppi

Olisi kiva kuulla kokemuksia, ketä suosittelette?

14

3884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muualle gynelle

Suosittelen terveyskeskusta, en muista lääkärien nimiä, mutta aina olen saanut asiallista ja hyvää palvelua. Savonlinnassa se ei ole arvauskeskus.

Sen sijaan paikallisesta yksityisestä isosta firmasta sain järjettömän ison laskun 15 minuutin katsomisesta. Ohjeet rouva lääkäri mumisi sellaisella äänellä, josta kuulin vain puolet, ja muutakin sähläämistä sattui vastaanottoni aikana.

En mene toistamiseen tämän verokuningattaren "hoidettavaksi".

• Lounatuppi

Ok. Olen vieruspaikkakunnalta, joten Savonlinnan terveyskeskus on poissuljettu vaihtoehto.

Tuossa kaupungin ainoassa (?) yksityisessä maan laajuisessahan on lääkärilistassa kahden miehen nimet myös tuon naisen lisäksi...

Aiemmin joskus käynyt miehen vastaanotolla ja hän ainakin oli helläkätisempi papparainen, kuin aiemmat naislekurit/gynet.

• Vittumaista hommaa

Kukahan tuohonkin hommaan vapaaehtoisesti suostuu. Erittäin vittumaista työtä.

• Jackson w

Ihme liekin ollut, jos ei tämänkaltaista kommenttia olisi saatu. Vai että oikein makkaraa. Juntti.

• ääslinna

Sama Kokemus kuin toisessa kommentissa; paikallisesta yksityisestä isosta firmasta verokuningatar ei osannut hoitaa edes virtsatietulehdusta ja laskutti 2 käynnista 400€.

• Aino3544

Kyl hyvin sormitti

• kehru

Gynekologi palasi ruokatunnilta ja mietti -mihinkäs v..tuun minä jäinkään

• Ae mahotonta minkä huumorläjjääksen kirjutti het uamutuimmaan:D:D:D:D Kylläpä tuassiisa meekäpoejjan ikä jatkuva rötisti aennae par vuotta:D:D

• Huumorjonpstä

Olet tyhmä. Jos itse joutuisit sorkittavaksi, niin eipä enää nauru kaikuisi.

• valegenitalisti

En ole gyne mutta voin hyväntahtoisuuttani vilkaista.

• vieras.vierus

Näin miespuolisena en osaa vastata kysymykseen, mutta mitä "olen vieruspaikkakunnalta" tarkoittaa?
      Jos vierus = vieras, niin ei sua akuuttitapauksessa mistään terveyskeskuksesta pihalle käännytetä. Olen itsekin käyttänyt terveyskeskuspalveluja lomamatkoilla ainakin Savonlinnassa, Sotkamossa ja Kuhmossa, jossa jopa pari yötä vuodepotilaana.

Vai onko vieruspaikka jossain Savonlinnan vieressä? Halutessasi voit vaihtaa nykyisen terveyskeskuksesi vaikka Savonlinnaan. Tai siis ihan mihin vaan haluat, etäisyyttä kannattanee kuitenkin miettiä :-)
      Klkis tästä, ja googlella lisää https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/terveysaseman-voi-nyt-valita-mistapain-suomea-tahansa/652949/

Ps. Vantaalla asuessani käytin Sipoon uuden ja upean terveyskeskuksen palveluja välittömästi, kun terveysaseman vaihto mahdollistui. Matkaa sinne tuli n. 15 km suuntaansa.

• opinkyllä

Ison firman verokuningatar on monelle tuttu vähättelevästä asenteesta. Kivut eivät ole hänen ongelma koska ne eivät sijaitse hänen alapäässään. Kannattaa laittaa rahansa paremmille lääkäreille.

• wusggxvbejshi

Postin Pasi on paras gynekologi..... kävi aikoinaan postia jaellessaan jakelemassa vähän muutakin kotirouville.... ei ihme jos ei akat illalla kyenneet hässimään omien ukkojensa kanssa kun saivat päivällä parempaa ja kunnolla..... siis ihan paras gynekologi.... tarkasti tavaran, hoiteli sen ja nuoli vielä lopuksi puhtaaksikin.... pitäisi olla ihan auktorisoitu tavarantarkastaja!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3996
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1087
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe