Olisi kiva kuulla kokemuksia, ketä suosittelette?
Kokemuksia gynekologeista Savonlinnassa?
14
3884
Vastaukset
- Muualle gynelle
Suosittelen terveyskeskusta, en muista lääkärien nimiä, mutta aina olen saanut asiallista ja hyvää palvelua. Savonlinnassa se ei ole arvauskeskus.
Sen sijaan paikallisesta yksityisestä isosta firmasta sain järjettömän ison laskun 15 minuutin katsomisesta. Ohjeet rouva lääkäri mumisi sellaisella äänellä, josta kuulin vain puolet, ja muutakin sähläämistä sattui vastaanottoni aikana.
En mene toistamiseen tämän verokuningattaren "hoidettavaksi". - Lounatuppi
Ok. Olen vieruspaikkakunnalta, joten Savonlinnan terveyskeskus on poissuljettu vaihtoehto.
Tuossa kaupungin ainoassa (?) yksityisessä maan laajuisessahan on lääkärilistassa kahden miehen nimet myös tuon naisen lisäksi...
Aiemmin joskus käynyt miehen vastaanotolla ja hän ainakin oli helläkätisempi papparainen, kuin aiemmat naislekurit/gynet.- Vittumaista hommaa
Kukahan tuohonkin hommaan vapaaehtoisesti suostuu. Erittäin vittumaista työtä.
- Jackson w
Ihme liekin ollut, jos ei tämänkaltaista kommenttia olisi saatu. Vai että oikein makkaraa. Juntti.
- ääslinna
Sama Kokemus kuin toisessa kommentissa; paikallisesta yksityisestä isosta firmasta verokuningatar ei osannut hoitaa edes virtsatietulehdusta ja laskutti 2 käynnista 400€.
- Aino3544
Kyl hyvin sormitti
- kehru
Gynekologi palasi ruokatunnilta ja mietti -mihinkäs v..tuun minä jäinkään
Ae mahotonta minkä huumorläjjääksen kirjutti het uamutuimmaan:D:D:D:D Kylläpä tuassiisa meekäpoejjan ikä jatkuva rötisti aennae par vuotta:D:D
- Huumorjonpstä
Olet tyhmä. Jos itse joutuisit sorkittavaksi, niin eipä enää nauru kaikuisi.
- valegenitalisti
En ole gyne mutta voin hyväntahtoisuuttani vilkaista.
- vieras.vierus
Näin miespuolisena en osaa vastata kysymykseen, mutta mitä "olen vieruspaikkakunnalta" tarkoittaa?
Jos vierus = vieras, niin ei sua akuuttitapauksessa mistään terveyskeskuksesta pihalle käännytetä. Olen itsekin käyttänyt terveyskeskuspalveluja lomamatkoilla ainakin Savonlinnassa, Sotkamossa ja Kuhmossa, jossa jopa pari yötä vuodepotilaana.
Vai onko vieruspaikka jossain Savonlinnan vieressä? Halutessasi voit vaihtaa nykyisen terveyskeskuksesi vaikka Savonlinnaan. Tai siis ihan mihin vaan haluat, etäisyyttä kannattanee kuitenkin miettiä :-)
Klkis tästä, ja googlella lisää https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/terveysaseman-voi-nyt-valita-mistapain-suomea-tahansa/652949/
Ps. Vantaalla asuessani käytin Sipoon uuden ja upean terveyskeskuksen palveluja välittömästi, kun terveysaseman vaihto mahdollistui. Matkaa sinne tuli n. 15 km suuntaansa. - opinkyllä
Ison firman verokuningatar on monelle tuttu vähättelevästä asenteesta. Kivut eivät ole hänen ongelma koska ne eivät sijaitse hänen alapäässään. Kannattaa laittaa rahansa paremmille lääkäreille.
- wusggxvbejshi
Postin Pasi on paras gynekologi..... kävi aikoinaan postia jaellessaan jakelemassa vähän muutakin kotirouville.... ei ihme jos ei akat illalla kyenneet hässimään omien ukkojensa kanssa kun saivat päivällä parempaa ja kunnolla..... siis ihan paras gynekologi.... tarkasti tavaran, hoiteli sen ja nuoli vielä lopuksi puhtaaksikin.... pitäisi olla ihan auktorisoitu tavarantarkastaja!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800