Itätaivas ruskotaa pahaenteisesti,muutamia pilvenharsoja,kuin lammaslaumoja kaiketi etelästä seilaa.
Ensimmäiset keltasirkut lehahtivat rannalla oleviin terijoensalaviin.
Maaliskuu alkaa huomenna jipii,siis kevätkuukausi.
Ennenvanhaisia sääennusteita jos tammi on tasaista,niin helmi heilahtaa,
jollei helmi helahda,niin maalis maksaa.
Voisko olla,että tulis tuulinen kuukausi ja laivat ahtaalla ahtojäissä,ei hyvä
Hyvää Kalevalanpäivää!
1
101
Vastaukset
- Rööslain
Minä raa raa raa
minä kas kas kas
minä raa, minä kas, minä tan tan tan,
minä sii sii sii
minä nuu nuu nuu,
minä sii, minä nuu, minä a a a -
minä rakastan sinua, Kalevala!
Joo joo, ei oo Kalevala-mittaan päinkään. Tuli muuten vain mieleen tuo wanha hokema.
Jos jaksaisi, vois tässä väsätä Kalevala-mittaista runoa, mutta kun ei nyt huvita. Tarttee lähteä hiihtämään tuonne auringon kiloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878