Anopin käytös

minäminiä

Mua niin ärsyttää anopin käytös! Ja jos miehelle valitan, toteaa hän että "äiti nyt vaan on sellainen..."
Eli tässä on ollut parit perhejuhlat, joissa on ollut erillinen kahvi/pulla-noutopöytä. Toisissa kävi niin, että ennen kuin edes isäntä sanoi, että kahvipöytä on katettu, hakekaa, niin anoppi oli jo könyämässä sinne (voin kuvitella miten kuola jo valui, kiilto silmissä) hakemaan pullaa ja kahvia. Toisissa juhlissa emännän piti lähteä pöydästä täyden lautasen ääreltä hakemaan puhdas lautanen ja korkkaamaan hieno täytekakku "ennen aikojaan" kun anoppi oli taas kieli pitkällä jo lautanen kädessä pyörimässä siinä kakun vieressä. Syletti. Anoppi myös tekee sitä, että tulee kutsumatta, ILMOITTAMATTA, kylään! Mua niin voi raivostuttaa kun yhtäkkiä ovikello soi ja anoppi seisoo oven takana. Anoppi oli myös miehen veljelle ilmeisesti valittanut kun me ei olla kutsuttu kylään ja sanonut, että tulee vain kutsuttuna!
Meillä on pieni vauva ja sekin ärsyttää, että pitää vauvaa ihan miten sattuu, jos syliin ottaa! Meidän vauva ei todellakaan mene anopille hoitoon ennenkuin vasta 15-vuotiaana, jos edes silloinkaan! Onneksi omat vanhemmat osaavat pientä hoitaa oikeaoppisesti! Jos hoidon tarvetta on, vauva menee ainoastaan mun vanhempien luokse!
Muutenkin miehen perhe on vähän "juntteja", mutta eniten tuo anopin käytös ärsyttää!

1

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhuhhuh

      Vastaan tuohon "ilmoittamatta" kohtaan.

      Ennenvanhaanhan oli jopa suotavaa pistäytyä noin vain naapurissa kylässä mutta nyky kännykkä ajalla meille ei ainakaan "saa tulla" ilmoittamatta.

      Ja nuo muutkit; Avaamattoman pöydän ääressä kuolaamassa on torkeää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe