Mitä kaikkea tuossa palvelusluokituksessa otetaan huomioon? Itse olen perus kunnossa, eikä mitään tauteja ole todettu,näkö ja kuulo ovat hyvät. minulla on vähän huono ryhti, joka ei johdu mistään taudista, vaan siitä että on aina ollut huono istuma asento? Onko mahdollisuuksia saada A papereita vai laskeeko tuo huono ryhti niin paljon tulosta että tulisi b ?
Palvelus luokitus
5
301
Vastaukset
- zvasf
Vielä lisäyksenä, että minä haluan sen intin suorittaa, enkä aio tuosta huonosta ryhdistä lääkärille valittaa mitään, sillä ei se ole minua estänyt millään lailla liikkumasta. Voiko lääkäri silti vasten tahtoa antaa B luokituksen ryhdin johdosta
- Ateisti123
Jos ei ryhti ole ihan perseellään niin ihmettelen jos saat B.n. Ite ainakin sain A:n vaikka joitain satunnaisia vaivoja löytyikin.
- asfasjueat
Entäpä kuinka laskimo- ja keuhkoveritulpan saaminen ennen inttiin menemistä vaikuttaa tuohon palveluskelpoisuuteen? Kutsunnoissa kävin viime syksynä ja sieltä A-paperit sain, kun ei mitään vikaa ollut. Vaihtavatko nyt jälkeenpäin esim. B-paperit noiden tulppien takia?
- huttamisenpahka
Ei mitenkään jos eivät ole jonkun vamman sivuvaikutusta. Voivat sulle ehkä antaa B-paperit, mutta sekin riippuu kunnostasi ja hevoslääkäristä joka sut tarkistaa siellä.
Itselläni oli epilepsia jonka siellä hyvin tiesivät mutta kovimman jälkeen halusivat rääkätä melkein kuolleeksi menomatkasta alkaen.
Kotiuduttuani olin A1 vaikka kävely ja puhuminen oli vaivalloista. Oli S-nivelvikaa, rintarankavikaa ja kaularankavikaa. Ei silti eipä terveyskeskuksessa tullut sen parempaa kohtelua. No nyt on työkyvyttömyyseläke haussa, saa nähdä miten vakuutusyhtiö reakoi.
Homokulttuurissa eli armeijassa ei suvaita sairaita, sullakaan ei ole mitään vikaa kunhan ainoastaan lusperoit ja mussutat tyhjää. - siihen kai...
vaikuttaa miten suureksi riski sen uusiutumisesta on arvioitu.Jos riski on suuri sulla kai on verenohennuslääkitys.Ei kai se muuten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569