Mitä kaikkea tuossa palvelusluokituksessa otetaan huomioon? Itse olen perus kunnossa, eikä mitään tauteja ole todettu,näkö ja kuulo ovat hyvät. minulla on vähän huono ryhti, joka ei johdu mistään taudista, vaan siitä että on aina ollut huono istuma asento? Onko mahdollisuuksia saada A papereita vai laskeeko tuo huono ryhti niin paljon tulosta että tulisi b ?
Palvelus luokitus
5
316
Vastaukset
- zvasf
Vielä lisäyksenä, että minä haluan sen intin suorittaa, enkä aio tuosta huonosta ryhdistä lääkärille valittaa mitään, sillä ei se ole minua estänyt millään lailla liikkumasta. Voiko lääkäri silti vasten tahtoa antaa B luokituksen ryhdin johdosta
- Ateisti123
Jos ei ryhti ole ihan perseellään niin ihmettelen jos saat B.n. Ite ainakin sain A:n vaikka joitain satunnaisia vaivoja löytyikin.
- asfasjueat
Entäpä kuinka laskimo- ja keuhkoveritulpan saaminen ennen inttiin menemistä vaikuttaa tuohon palveluskelpoisuuteen? Kutsunnoissa kävin viime syksynä ja sieltä A-paperit sain, kun ei mitään vikaa ollut. Vaihtavatko nyt jälkeenpäin esim. B-paperit noiden tulppien takia?
- huttamisenpahka
Ei mitenkään jos eivät ole jonkun vamman sivuvaikutusta. Voivat sulle ehkä antaa B-paperit, mutta sekin riippuu kunnostasi ja hevoslääkäristä joka sut tarkistaa siellä.
Itselläni oli epilepsia jonka siellä hyvin tiesivät mutta kovimman jälkeen halusivat rääkätä melkein kuolleeksi menomatkasta alkaen.
Kotiuduttuani olin A1 vaikka kävely ja puhuminen oli vaivalloista. Oli S-nivelvikaa, rintarankavikaa ja kaularankavikaa. Ei silti eipä terveyskeskuksessa tullut sen parempaa kohtelua. No nyt on työkyvyttömyyseläke haussa, saa nähdä miten vakuutusyhtiö reakoi.
Homokulttuurissa eli armeijassa ei suvaita sairaita, sullakaan ei ole mitään vikaa kunhan ainoastaan lusperoit ja mussutat tyhjää. - siihen kai...
vaikuttaa miten suureksi riski sen uusiutumisesta on arvioitu.Jos riski on suuri sulla kai on verenohennuslääkitys.Ei kai se muuten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765